• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    MATHES: nechápu přirovnání k rozhovoru... pokud vedeš rozhovor je úplně jedno jestli se ptáš nebo odpovídáš pokud jsi omezen časem můžou nastat 3 řešení.

    1. Nestihneš se zeptat
    2. Dostaneš odpověď
    3. Nedostaneš odpověď

    MATHES: a k tvé druhé odpovědi ne reakční hráč je člověk který reaguje nato co dělá oponent bez hlubšího promyšlení jaký to bude mýt důsledek v budoucnu kterých je cca 90%.


    _DOMINIK_: Jinak s timingem souhlasím aby nemohlo docházet to co popisoval Wrata stačí ho nastavit tak aby v případě těchto her v průměru jeden dolízal.

    A ne že za stavu 1/0 kdy ti chybí pár kol do konce aby soupeř prohrál zuřivě tříská do mezerníku protože tě tankuje o 1 minutu.
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    WHITEANGEL: co vubec myslis tim vyrazem 'reakcni hrac'?

    jinak se da myslim obecne rict, ze timing her je zadouci, je postizen v pravidlech a obecne nahrava lepsim hracum
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    MATHES: Díky za odpověď jen jsi mě utvrdil vtom co jsem psal níže timer nahrává reakčním hráčům. Jsem rád že jsem si tuhle tezi potvrdil.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WHITEANGEL: ale ty nechapes to, ze to je tvoje volba jakej deck si beres. pravidla jsou nastaveny takhle. pokud nejsi schopnej fungovat s control deckem v prostredi, kde mas na jeho hrani 30 minut, tak ho nehraj - nemuzes prece svuj problem (neumim hrat control dost rychle) hodit na organizatora a vsechny ostatni hrace (ktery pak budou mezi kolama o to dyl cekat).

    Rikas, ze v MTGA nejsou zadny zkratky a ze kdyz hrajes UW control vs jinej control, tak "mas proste malo casu na rozhodovani dulezitych veci". S tim absolutne nesouhlasim. Zkratky tam existujou. Uz treba jen to, ze jak si nalizes opening hand, tak si naplanujes prvni 3 kola. Jen tohle ti usetri klidne i dve minuty v ramci prvnich 3 kol. Druha vec je, ze premejslis a planujes kolo prevazne v souperovym kole a "za jeho cas". A ve svym to jen porovnas s kartou, co sis liznul, jestli to neco meni. Ve chvili, kdy nemas moc nad cim premejslet ohledne board state a svoji handy, bys mel premejslet co si potrebujes liznout a proc abys tu hru vyhral. Kdyz si pak tu ci onu kartu opravdu liznes, tak nemusis premejslet, co s ni delat, protoze uz to vis.

    Obecne - pokud mas pocit, ze na hrani balicku, co pilotujes mas malo casu, tak to neni problem casu, ale je to o tom, ze ten deck neumis poradne hrat a nemas zazity nejaky automaticky veci (jakoze jaky spelly/permanenty jsou must counter/kill, jaky ti nevadej atd) tohle jsou veci, ktery ti prijdou, ze "musis poradne promyslet", ale tak to fakt neni.

    Navic nemusis nutne hrat BO3, ale muzes se ten kontrol naucit klidne i v BO1.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    WHITEANGEL: a ne, nemáš "málo času na rozhodování důležitých situací," ale prostě se rozhoduješ moc pomalu, případně pomaleji než opponent :)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WHITEANGEL: Jasný, příklad extrémní, ale cíl je vždycky stejnej, dohrát BO3 do hodiny :)

    Mně osobně se teda nechce moc věřit, že by Standardu probíhaly hry, kde je tolik kritickejch rozhodnutí, že se to nedá dohrát do hodiny. To by se pak na Legacy hry hrály ty hodiny tři.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Ale to je úplně v pořádku, i v paper mtg často setkání dvou kontrolů končí remízou (v kontextu DC). Stačí aby jeden byl o trochu pomalejší, ale ne natolik, abys před judgem ospravedlnil slowplay.

    A pokud prohraješ protože ti jako prvnímu dojde timer, tak je to super, protože seš prostě pomalejší.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    RORSCHACH: Ale ty to ženeš někam do extrému, ano nikdo nechce čekat hodinu na to až někdo zahraje landu ale o tom se tu vůbec nebavíme. já mluvím o tom že pokud momentálně hraješ třeba UW Control vs jinej Control máš prostě málo času na rozhodování důležitých věcí a o tom byl celej můj post o začátku.
    DEMENCE
    DEMENCE --- ---
    RORSCHACH: proto jsem měl rád stáze, když jsem je hrál tak soupeř svymkolem moc nezdržoval... ;)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WHITEANGEL: Prostě součástí "turnajový" hry je i schopnost ji hrát nějak rozumně rychle, je to i v pravidlech. Ber to i z tý druhý strany, taky nechceš někde hodinu čekat, než si někdo rozmyslí, co zahraje za landu v prvním kole ...
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    ICARUS: no to je vpodstate Jund Sac uplně to sama interakce nedej bože pokud máš na stole ještě toho pinďu co da 1dmg za každej sac permanent, ktomu korvold nebo enchantment na foody a 5 minut klikaš jen triggers.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    RORSCHACH: Tak jsem asi moc pomalej mě to teda dost stresuje a bohužel vtom nevidím nic co by té hře přinášelo.

    Možná si časem zvyknu ale zatím to vnímám spíš jako težké zvýhodnění lidí co hrajou reakční magic a které jsem doteď bez problému porážel.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    WHITEANGEL: Pekny priklad je treba oven/cat kombo, to naklikat trva fakt relativnedlouho
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WHITEANGEL: Tak určitě je možný, že některý specifický karty/interakce nemají dobrý řešení v UI Areny, ale obecně to myslím platí. Jinak nemáš 10 minut na hru, ale 10 minut na provádění vlastních akcí. Třeba přemýšlet o dalším postupu můžeš ikdyž zrovna hraje protihráč, takže toho času je nakonec celkem dost.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    LUKEH: absolutně nesouhlasím. v live papíru si můžeš spoustu věcí fakt urychlit. v Areně neurychlíš nic.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    RORSCHACH: nemůžu si pomoct ale 10 minut na hru Control vs Control ti prostě nestačí a pokud hraješ rychle pod tlakem dělíš zase chyby které by jsi jinak neudělal.

    Btw stím timerem mají problémy i jiné decky třeba Jund Sacrifice kterej se dá na papíře hrát skoro instantně co jsem viděl v Areně hraješ dlouho jak párek.
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    RORSCHACH: tohle je sand jediná věc která se mi na MTGA libí oproti papírovému magicu. Kdo nestihne online hruu, tak by na živej turnaj ani nemél lézt, protože tam mu to bude fakt trvat 3x tolik času.
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WHITEANGEL: To chápu. Normálně máš na turnaji 50 minut na kolo BO3 pro oba hráče, takže ještě míň.

    Hlavní výhoda tohohle systému je, že oba hráči mají stejný množství času a vědí přesně kolik. Nestane se ti jak na papíře, že někdo zabere 95% času kola a stejně je to nakonec remíza, ikdyž za to ten druhej hráč třeba vůbec nemůže a hrál rychle.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    RORSCHACH: jenže ono to není 30 minut na kolo ale 30 minut na celkový zápas.
    WRATA
    WRATA --- ---
    WHITEANGEL: Arena tool, hlavne asi protoze to byl prvni tool kterej byl k dispozici. Primarne to pouzivam na trackovani chybejicich karet pri draftech
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    Podle mě jsou ty hodiny absolutně základní věc a neskutečná výhoda proti papírový verzi. Pokud ti nestačí 30 minut na kolo, tak buď hraješ extremně pomalu nebo neumíš ovládat toho klienta. Představ si, jak dlouho by si tu hrál "na papíře", kde za tebe nikdo netapuje, nemíchá knihovnu atp. Uznávám, že jsou i věci, který na PC trvají dýl, ale těch je minimum.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam