• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    WRATA
    WRATA --- ---
    BLACKDRAGON: Ano muzes, das oba triggery na stack, vyresis jeden a pak druhy
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    BLACKDRAGON: Ano, muzes. Na konci kola se daji na stack 2 triggery Engimatic Incarnation, ktere se vyhodnoti postupne.
    BLACKDRAGON
    BLACKDRAGON --- ---
    ak mam na stole 2x Enigmatic Incarnation

    mozem saknut dve rozne enchantmenty? a najst dve creature o 1 drahsie?

    mozem saknut enchantment, najst enchantment creature a tu potom saknut a najst este o 1 drahsiu (teda total o 2 drahsiu)
    FORACE
    FORACE --- ---
    Magic World Championship XXVI Metagame Breakdown
    https://magic.gg/news/magic-world-championship-xxvi-metagame-breakdown
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Asi uz jste zaznamenali, ale kdyby nahodou nekdo nevidel a zajimalo ho to.
    Another Player Caught Cheating at MTG GP Prague
    https://www.youtube.com/watch?v=lCJ9pFVFfhE
    MATHES
    MATHES --- ---
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    Dál už nebudu odpovídat protože se neshodneme trvala by tahle debata dalších x hodin kde by jsme si měřili péra kdo to déle vydrží.

    Takže se musím podřídit a musím začít hrát rychleji.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    MATHES: nechápu přirovnání k rozhovoru... pokud vedeš rozhovor je úplně jedno jestli se ptáš nebo odpovídáš pokud jsi omezen časem můžou nastat 3 řešení.

    1. Nestihneš se zeptat
    2. Dostaneš odpověď
    3. Nedostaneš odpověď

    MATHES: a k tvé druhé odpovědi ne reakční hráč je člověk který reaguje nato co dělá oponent bez hlubšího promyšlení jaký to bude mýt důsledek v budoucnu kterých je cca 90%.


    _DOMINIK_: Jinak s timingem souhlasím aby nemohlo docházet to co popisoval Wrata stačí ho nastavit tak aby v případě těchto her v průměru jeden dolízal.

    A ne že za stavu 1/0 kdy ti chybí pár kol do konce aby soupeř prohrál zuřivě tříská do mezerníku protože tě tankuje o 1 minutu.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WHITEANGEL: jo a btw "reakcni" deck bejva obvykle control. slovo ktere jsi hledal je (hadam) "proaktivni" deck.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WHITEANGEL: odmitam se nechat zatahnout do dalsiho kola debaty na tema aggro vs kontrol co je "lepsi" (at uz to v tomhle kontextu ma znamenat cokoliv).

    Predstav si, ze dva lidi vedou rozhovor. Kdo bude potrebovat vic casu? Ten, kdo se pta, nebo ten kdo odpovida? A ted si to preved do MTG. Je to to samy.
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    WHITEANGEL: co vubec myslis tim vyrazem 'reakcni hrac'?

    jinak se da myslim obecne rict, ze timing her je zadouci, je postizen v pravidlech a obecne nahrava lepsim hracum
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    MATHES: Díky za odpověď jen jsi mě utvrdil vtom co jsem psal níže timer nahrává reakčním hráčům. Jsem rád že jsem si tuhle tezi potvrdil.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WHITEANGEL: ale ty nechapes to, ze to je tvoje volba jakej deck si beres. pravidla jsou nastaveny takhle. pokud nejsi schopnej fungovat s control deckem v prostredi, kde mas na jeho hrani 30 minut, tak ho nehraj - nemuzes prece svuj problem (neumim hrat control dost rychle) hodit na organizatora a vsechny ostatni hrace (ktery pak budou mezi kolama o to dyl cekat).

    Rikas, ze v MTGA nejsou zadny zkratky a ze kdyz hrajes UW control vs jinej control, tak "mas proste malo casu na rozhodovani dulezitych veci". S tim absolutne nesouhlasim. Zkratky tam existujou. Uz treba jen to, ze jak si nalizes opening hand, tak si naplanujes prvni 3 kola. Jen tohle ti usetri klidne i dve minuty v ramci prvnich 3 kol. Druha vec je, ze premejslis a planujes kolo prevazne v souperovym kole a "za jeho cas". A ve svym to jen porovnas s kartou, co sis liznul, jestli to neco meni. Ve chvili, kdy nemas moc nad cim premejslet ohledne board state a svoji handy, bys mel premejslet co si potrebujes liznout a proc abys tu hru vyhral. Kdyz si pak tu ci onu kartu opravdu liznes, tak nemusis premejslet, co s ni delat, protoze uz to vis.

    Obecne - pokud mas pocit, ze na hrani balicku, co pilotujes mas malo casu, tak to neni problem casu, ale je to o tom, ze ten deck neumis poradne hrat a nemas zazity nejaky automaticky veci (jakoze jaky spelly/permanenty jsou must counter/kill, jaky ti nevadej atd) tohle jsou veci, ktery ti prijdou, ze "musis poradne promyslet", ale tak to fakt neni.

    Navic nemusis nutne hrat BO3, ale muzes se ten kontrol naucit klidne i v BO1.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    WHITEANGEL: a ne, nemáš "málo času na rozhodování důležitých situací," ale prostě se rozhoduješ moc pomalu, případně pomaleji než opponent :)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WHITEANGEL: Jasný, příklad extrémní, ale cíl je vždycky stejnej, dohrát BO3 do hodiny :)

    Mně osobně se teda nechce moc věřit, že by Standardu probíhaly hry, kde je tolik kritickejch rozhodnutí, že se to nedá dohrát do hodiny. To by se pak na Legacy hry hrály ty hodiny tři.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Ale to je úplně v pořádku, i v paper mtg často setkání dvou kontrolů končí remízou (v kontextu DC). Stačí aby jeden byl o trochu pomalejší, ale ne natolik, abys před judgem ospravedlnil slowplay.

    A pokud prohraješ protože ti jako prvnímu dojde timer, tak je to super, protože seš prostě pomalejší.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    RORSCHACH: Ale ty to ženeš někam do extrému, ano nikdo nechce čekat hodinu na to až někdo zahraje landu ale o tom se tu vůbec nebavíme. já mluvím o tom že pokud momentálně hraješ třeba UW Control vs jinej Control máš prostě málo času na rozhodování důležitých věcí a o tom byl celej můj post o začátku.
    DEMENCE
    DEMENCE --- ---
    RORSCHACH: proto jsem měl rád stáze, když jsem je hrál tak soupeř svymkolem moc nezdržoval... ;)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WHITEANGEL: Prostě součástí "turnajový" hry je i schopnost ji hrát nějak rozumně rychle, je to i v pravidlech. Ber to i z tý druhý strany, taky nechceš někde hodinu čekat, než si někdo rozmyslí, co zahraje za landu v prvním kole ...
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    ICARUS: no to je vpodstate Jund Sac uplně to sama interakce nedej bože pokud máš na stole ještě toho pinďu co da 1dmg za každej sac permanent, ktomu korvold nebo enchantment na foody a 5 minut klikaš jen triggers.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    RORSCHACH: Tak jsem asi moc pomalej mě to teda dost stresuje a bohužel vtom nevidím nic co by té hře přinášelo.

    Možná si časem zvyknu ale zatím to vnímám spíš jako težké zvýhodnění lidí co hrajou reakční magic a které jsem doteď bez problému porážel.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    WHITEANGEL: Pekny priklad je treba oven/cat kombo, to naklikat trva fakt relativnedlouho
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam