• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    DAWRON: wizardi nedělají banlist multi edh, fyi
    ASYD
    ASYD --- ---
    yesssss

    konecne butthurt i jinde nez na gejcetu!
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    DAWRON: no ještě se tim chlub že se ti soupeři z nudy během "hry" museli zmrskat a tobě nebylo trapné tu ohavnost vytáhnout v další hře znovu... (ano ujezdit 40 zivitu potvorou s vigilanci par kol zabralo) end of discussion :)
    DAWRON
    DAWRON --- ---
    ACHERON: Možná jsi ty nefiltrovaný dvanáctky měl pít pomaleji, nebo bez brka, aby Ti nevypadlo, že jsem Stasis vyložil i v té hře, co jste se spikli a prodloužil Vám tu rychlou akci nejmíň o 10 kol. ;-)
    MATHES
    MATHES --- ---
    V multaku se to vyresi pomerne snadno (kdyz nekdo slozi nejaky nechutny kombo v 1. hre, tak si v dalsich uz nezahraje).

    ono i v duelu to trochu funguje.

    kamarad si postavil kdysi BR landdestrukce + discard. Bylo to dost silny, ale hlavne bylo hrozne otravny proti tomu hrat, takze to netrvalo dlouho a nikdo s nim nechtel hrat, takze ho asi dva mesice po dostaveni zrusil.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    WRATA:
    AGENTCOOPER: přidám dva krátké postřehy protože Karador byl můj a hrani Stasis podle me vypovida vic o problemu v osobnosti hráče (at to omlouvá jakkoli) než o karte jako takové

    1) stasis je ciste zlo, ale multiplayer je politická hra, která na to má odpověď. dohodli jsme se, ze tuhle prvni hru slozime a za trest Dawrona zmasakrujeme v druhy hre (driv nez staci vytahnout stazi, ale je to porad jen enchant za dva), coz samozrejme bylo uspesny takze si Dawron po par kolech mohl po zbytek večera uzivat svyho klidu a přehlednosti na svý části stolu.

    2) komu se nelíbí že magic je složitá a proto místy nepredvidatelna a chaoticka hra, ať hraje dámu ;)
    DAWRON
    DAWRON --- ---
    Kdyby Wizardi považovali Stasis za zásadně nevhodnou pro multiplayer commander formát, tak by ji dali na banlist. Je to těžký uhrát, když to teda není třeba kombinace s Teferim. Ta situace zachycená na fotografii ani zdaleka nenaznačovala, že by se blížilo nějaké mé vítězství. Potřeboval jsem ještě, aby třeba někdo zkusil zakouzlit potvoru s vigilance, kterou bych mu pak ukradl a jednoho po druhém s ní ujezdil, nebo aby mi přišel Aetherling. :-D
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    _DOMINIK_: Tak obecně bych očekával, že se lidi domluví s čím budou hrát, aby s tím někdo neměl u stolu problém. Netvrdím, že má někdo někdo právo šikanovat všechny ostatní Stází :)
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    jinak teda mluvim v kontextu hospodskyho multiplayer hrani. v dueli na turnaji je samozrejme v poradku vsechno (co je legalni) a v pripade stasis-like polo-locku si pak clovek sam musi rozhodnout, jestli vzda a jde se na dalsi, nebo bude doufat v prolomeni zamku a tu hru si pretrpi
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    RORSCHACH: rozdil je v tom, ze v jednom pripade jsi mrtvej, kdezto v druhym ne, a tudiz mas vzdycky sanci liznout nejakou odpoved (nebo cekat/doufat, ze souper neco podela). a zvlast v multiplayeru nikdy nemuzes vedet, ze zadna odpoved se nemuze objevit (pokud neznas z pameti vsechny decky vsech hracu). stasis je presne priklad karty, ktera win sama o sobe nepredstavuje a da se z ni obcas uniknout. akorat se to malokdy povede a v tu chvili nastava ta temer 'solitair hra', a v ty vidim to mnou zminovany ultimatni zlo
    TOREIP
    TOREIP --- ---
    Ja souhlasim s Dominikem i pres to, ze jsem driv v hospode hraval Elesh+Kamahl a po case Teega jako commandera. Nutno dodat, ze to bylo v dobach, kdy se u stejnyho stolu casto objevila Narset.
    Ted hraju vyhradne na netu a jsou tam hodne specificky pojmenovany mistnosti - no mld, no inf, no stax a podobne a pak se treba stane, ze ctvrt hodiny cekate az se vsichni pripoji na multak, nekdo zahraje Stasis a vsichni se odpoji. Ne concede, ale normalne vypadnou z mistnosi a daj si vas na watchlist. Jednou jsem takhle zahral Armagedon a hodili me do ignoru a to jsou servery, kde se hrajsou Crypty, ty nejtvrdsi tutory a nejdrsnejsi kouzla a comba. Mana whipe fakt sere kazdyho a nemoct se odtapnout, kdyz uz ty zdroje mas nasere snad jeste vic.

    Jo a argument, ze diky Stasis si muzes vic pokecat a min pocitat je prinejmensim dost usmevnej)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    _DOMINIK_: Nikdo tě k ničemu nenutí, vzdát se můžeš vždycky :) Nějak nevidím rozdíl v tom, když někdo rozjede kombo v 5. kole nebo tu hru zalockuje. Pokuď vím, že na ten lock nemám odpověď, tak to rovnou vzdávám a jdu na další.
    PREVRACENY
    PREVRACENY --- ---
    STRANGERD: Máš někde decklist, chci se na tu odpornost podívat!:)
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    DAWRON: jediny skutecne ultimatni zlo v mtg podle me je zakazovat souperi hrat. a bacha, neplest treba s kantrovanim - kantry jsou sice (hodne) otravny, ale da se kolem nich operovat a predevsim si svoje spelly zahrajete. sice se vetsinou nedostanou dal, nez na stack, ale furt se aspon o neco pokousite.

    zato globalni utoceni na manu mi prijde vyslovene nevkusny. pokud vas souper zabije byt i nejakym sprostym presilenym combem, tak fajn. meli jste prilezitost zabit ho rychlejc, nebo mu v sestaveni jeho comba zabranit. a predevsim mate moznost mu to hned vratit v dalsi hre. ale pokud vas souper jen zalockuje a nuti vas koukat, jak hraje soliter, tak to je za me osobne pres caru. rozhodne teda v multiplayeru a u piva :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    STRANGERD: jedna hra jak si to tahnul tak dlouho ze omnash uz nemel basic landy na tahani z decku a dosly my landfally :(
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    DAWRON: jo to mas pravdu, je to neco jinyho... ale kdyz to napises takhle, tak mi prijde, ze jsme zkratka zli oba, akorat ty spis treba jako Thanos a ja jako Sauron; coz je v poradku, nekdo musi delat funpolice:))
    DAWRON
    DAWRON --- ---
    STRANGERD: True neutral je ovšem něco úplně jiného, než lawful neutral. A tvůj deck je chaos, samé lízání, aktivace abilit, ničení ...
    Ostatně přesvědčení, že je lepší soupeře psychicky zlomit tím, že jim díky karetní výhodě vše zničím a zcounteruji, než je zalockovat do klidu a nechat postupně discardovat knihovnu, považuji za mylné.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    STRANGERD: (teda abych nekecal tak tam mam mindslavera, coz je zla karta maximalne, ale nemuzu ho vyndat, protoze sebrat pres sharuuma tahy dvoum hracum v jednom kole a nechat tak celou hru jit kompletne do kanalu je prilis velkej lol na to, abych si to nechal ujit, doporucuje 9 z 10 maniakalnich psychopatu:)
    WRATA
    WRATA --- ---
    K nam nekdo prijit se stazi tak skonci hlavou v popelnici i se stazi ;)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    DAWRON: za true neutral povazuju svyho sharuuma, kterej prakticky nema wincon, jen hromadu wrat, vindikaci, prolizu, par counteru a k tomu naky ty planeswalkery, nejcastejsi vyhra je tudiz na to, ze to ostatni vzdaji, protoze nemaji nic, co by neco delalo a ja si lizu 5 karet za kolo a drzim v ruce forbid, tomu rikam udrzovat poradek - staze je zlo!:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam