• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Brawl
    Golos, Tireless Pilgrim is banned

    Historic
    The following cards are moved from suspended to banned:
    Oko, Thief of Crowns
    Once Upon a Time
    Veil of Summer
    The following cards are moved from suspended to legal:
    Field of the Dead

    Legacy
    Underworld Breach is banned

    Modern
    Once Upon a Time is banned
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    V historic anthology 2 bude Thalia. Moc to teda nehraju, ale podle me to v tom formatu udela docela paseku.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    :-D
    multiplayer posiluje odolnost mysleni a odolnost vuci stresu a zaroven urychluje nastup alzhaimera a absolutne zprehazi financni gramotnost...
    a pripravi vas o pratele, vic pijete a hulite…
    dodnes mam nocni mury z hlasky: ephara draw, regular draw….
    JJOXER
    JJOXER --- ---
    V0IT: Goodbye robots.
    V0IT
    V0IT --- ---
    dnešní duel commander banlist update:
    Thassa’s Oracle is now banned
    Ancient Tomb is now banned
    Mox Opal is now banned
    Sulfuric Vortex is now legal
    HEERO
    HEERO --- ---
    MATHES: uz to tam není což?
    ASYD
    ASYD --- ---
    olol

    CEO Brian Goldner also restated that Arena is coming to mobile in 2020, although didn't clarity any more of what that means.

    slibem nezarmoutis
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    MATHES: ona ta politika je prave dost podstatna soucast multiplayer skillu...
    PREVRACENY: tady je, karty sypanym cajem jsou vule, absorb a merciless eviction... je to uz dost starej deck a je par kousku co do nej dost chci, hlavne teferi hero of dominaria, lili dreadhorde general, ugin the spirit dragon, forcka a op jacek, kteryho ale vyhraju v sazce, pokud nas cteny pan prezident doklepe do konce mandatu:))
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    _DOMINIK_: Nápodobně, proto v MTGA doslova nesnáším modro-černé balíky, které kradou karty. A když jsem kdysi narazila na někoho kdo cykloval nexus of fate, tak to doslova utrpení.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    heh, pravda, cEDH by možná bylo pro tebe víc, ale to s klasickym "multiplayer edh" jak ho vnímá většina lidí nemá nic společnýho.

    Jen je teď snad nějaká dosraná meta, ne? god tier je několik víceméně stejných variant oracle flash hulka, dlouho nic, pak možná něco dalšího?
    SOPTIK
    SOPTIK --- ---
    MATHES: Nebudu rikat, ze nemas pravdu, jen nemas tu spravnou zkusenost.

    Ja hraju cEDH a to je presny opak toho, co pises. Krasna ukazka cEDH je tu https://youtu.be/sQu96e6Km4Y?t=429
    YETTY
    YETTY --- ---
    Za mě je multiplayer EDH zábava k pivu a určitě ne nic competitive.
    Každopádně podle mě bych měl deck building směřovat tak, abych měl odpověď na každý typ karty. Ne se zaseknou nad tím, že někdo vytáhl artifact a já to nemám čím smaznout. Samozřejmě je dobré, mít nějaký win condition a sinergii s generálem či mezi kartami.
    Sám mám postavený 5c hate balík plných planeswalkeru bez potvor. Plný enchantu, co zakazují téměř vše co dělá Magic zábavnou hrou. V komunitě kde se scházíme o tom lidi vědí, počítají s tím a problém není.
    Určitě lepší, než když někdo vytáhne balík co má tempo, křivku, například elfy a odchází po 2 hodinách hraní z hospody se skóre 7:0, protože je schopný zabíjet všechny v 2.,3. kole. To pak fakt nevím koho to baví hrát... Hraju tento formát, protože mě baví ty situace a užívám si i řešení těch locků, které jsou naprosto otravné pro ostatní.
    Rozhodně je to formát pro zábavu. Pokud přijde někdo vyloženě kazit hru ostatní, já se bavím, protože se baví on. Snažím se mu v tom zabránit a pokud to nelze, možná bych měl upravit svůj build.
    Asi tak za mě...
    MATHES
    MATHES --- ---
    CHOBOT: ad hrani staples - z toho duvodu hraju moc rad limited. protoze mi prijde, ze limited je nejbliz pra-puvodu magicu (tj utluc soupere spatnejma bytostma:))
    MATHES
    MATHES --- ---
    CHOBOT: to, ze si nezahraju staples je v kontextu toho postu asi to nejmin podstatny. vadi mi, ze politika o hre rozhoduje vic, nez skill:)

    ano, dokazu si predstavit, ze jsem v mensine. nerikam, ze je ten format spatnej, nebo pro debily.

    jenom rikam, ze neni pro me:)
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    MATHES: pokud bereš to, že v multi jsou horší staply z duelových formátů, jako nevýhodu, tak pak chápu, mulťák není pro tebe. Já si od těch furt stejných staplů naopak velmi rád odpočinu. A za každej z nich je díky multi viable 100 dalších karet, po kterých by jinak nikdy ani pes neštěkl.

    Za mě extrémně záleží na grupě. S random blbama je multi na hovno. Ty popisuješ asi vcelku standardní multi metu, ale třeba v mojí relativně úzký metě vykrystalizovala dost zajímavá meta s různym rozdělením tierů a hraje se nám docela dobře. Playstyle, kterej popisuješ, už moc nepotkávám. A když jo, dostane dotyčnej pěknej hejtík.

    Jinak jsi v menšině, multák je prý nejpopulárnější formát :)
    TOREIP
    TOREIP --- ---
    A proto vytiskli Pramikon :D Ja teda hraju jenom deathmatch, protoze si muzu dovolit nejakej ten miss play, ktery delam fakt pravidelne a hlavne je to pro me chill out. Pustim si playlist, otevru pivo a klikam si mysi na obrazky. Turnajovy hrani jde naprosto mimo me a v hospode me prave bavi ta politika, ale kazdej mame neco, ze jo.
    Driv me duely i bavily, ale pak zakazali moxy a dal to znate.
    MATHES
    MATHES --- ---
    _DOMINIK_: 2HG je totiz duel, kterej hrajou 4 lidi:)) vsechno co jsem napsal je ciste o multiplayer, kam 2HG nepocitam:)
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    MATHES: kdybych te mohl opalcovat dvakrat, tak to udelam. jsi presne vystih moje zkusenosti a pohled na free-for-all multak

    na druhou stranu neni multak jako multak. treba 2-headed (3-headed) giant me kdysi na mtgo dost bavil. ale jak je to FFA, tak to jde imho do kytek, presne z duvodu, ktery zminujes :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    ja uprimne multak moc rad nemam a to hlavne proto, ze to vubec neni o tom jak to hrajes, ale jde v podstate o to co nejdyl vydrzet hrat roli chudacka "co nema co hrat, je mana screwed a tak vubec, tak ho nechte bejt" a pak tralala kombem zabit zbytek stolu.

    vede to pak k takovymu divnymu uchylnymu deckbuildingu, kterej je v primym rozporu se vsema zasadama buildu - veci jako krivka a tempo jsou uplne mimo a nikoho to nezajima. respektive velmi rychle prijde etuda na tema "jo ty mas krivku, tak tady mas wrathama." "haha tos mu rekl dobre Veno, ja to tady jeste podporim discardem hahaha a k cemu je ti ted ta tvoje dabelska krivka hahaha", coz mi proste pripada na jednu stranu naprosto logicky, na druhou stranu uplne retardovany, protoze fakticky te tohle nuti k tomu prestavet deck na rampu, co bude 8 kol nedelat nic a pak zabit vsechny najednou.

    navic v multiplayeru je ze spousty karet uplne divny smeti. hymna? jojo jen ji hraj. 2 lidi u stolu si budou mnout ruce, ze prave jejich dva souperi prisli o karty. Counterspell? to samy. dva lidi si vymenej jedna za jedna a zbytek stolu ma razem o kartu vic.

    pak to pomalu miri k tomu, ze nehrajes zadnej spot removal, ale jen a pouze masovky. dva lidi neco hrajou a dva to na stridacku cistej, takze pak ty hry trvaj jednak neskutecne dlouho a kdyz konecne skonci, tak je to pro me spis uleva, ze uz to mam za sebou, nez ze bych hned mel chut hrat odvetku.

    tl;dr - nechapu popularitu multiplayer hrani
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    a mulťák je imo o domluvě. Vytáhneš full metal stax deck se stází? klidně, ale řekni to předem, a já vytáhnu adekvátní deck, tj. nějaký skoro cEDH, a ne můj timmy potvorovej tlačák určenej svojí nenáročností pro pokročilý noční hodiny.

    Locknout ze hry další tři hráče, kteří maj zjevně naprosto nepřiměřený decky, neni ani žádná zábava.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam