• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    AFRI
    AFRI --- ---
    Ja jsem teda zpet u MtG chvili, ale tahle vlastnost MtG "komunity" zostra picovat uplne na cokoliv co WotC udelaji me neprestava fascinovat.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Taky nikdo na fnm nekontroluje, ejstli náhodou nemáš nějakou kopii karty v decku 5x, žejo
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    RUI: no, tak třeba když opp zahraje kartu, která zjevně do omezení companiona nespadá, tak zavoláš judge a máš win?
    Companion může být jen jeden, vidíš ho před hrou, takže přečteš a asi si všimneš, když opp zahraje něco s cmc >3, nebo jednu kartu podruhé, atd.
    RUI
    RUI --- ---
    Díval jsem se na ty mechaniky Ikorie a přestože obecně nemám nic proti inovacím, tyhle se mi nezdají. V minulosti se mechaniky založené na skládání karet podle mě moc nepovedly, a jinak se mi nelíbí tahat commander mechaniky do jiných formátů (předpokládám, že se tak nepřímo snaží nalákat hráče commanderu ke standardu a pioneeru...?).

    Nemá někdo tušení, jak bude companion fungovat na papírových turnajích v constructed formátech? Pokud tomu rozumím správně, podmínkou pro použití téhle mechaniky je splnění nějakého deckbuilding omezení. Jak se to bude prokazovat? Pro kompetitivnější REL je decklist, ale co nějaké ty menší FNM a tak?
    ASYD
    ASYD --- ---
    _DOMINIK_: ja vim, to bylo jen me zbozne prani
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    ASYD: zkrachovat? ted zrovna jsem videl nejaky vyjadreni Hasbra, ze MtG jede, a do tohohle roku je v planu zdvojnasobit revenue (a ze zatim je slusne nakroceno). tak nezapomente kupovat vsechny jejich nadstavbovy money-print produkty. idealne pokud v nich bude random foil, ty jsou za osobne osobne nejvyzivnejsi :P
    ICARUS
    ICARUS --- ---