• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    V0IT
    V0IT --- ---
    MATHES: je to úplně stejně nefér, jako partner mechanika v DC. Bohužel ani ta nakonec nedostala ban.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    MATHES: vsak jasny, proto je to v zavorce, to ze ta kocka je solidni play i jen s blbym bauble je jen takova masivni tresen na dortu:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    STRANGERD: ono to napsal moc hezky, tady bych si dovolil malinko upravit - je docela jedno, jestli je ta karta silna, nebo ne. Zacinat s 8 kartama v ruce proste neni uplne fer.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    YETTY: osma (silna) karta do startovni ruky za jednu patnactinu sideboardu je halt luxusni deal (fakt to napsal dobre :)
    YETTY
    YETTY --- ---
    Deck silnej je, to každopádně, ale že uvidím číču v burnu, Scales i v Jundu mě dost vyděsilo :))
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    YETTY: ten deck je super sweet a silnej, ale ten clanek co linkoval RUI to vystihl fakt dobre, companions budou jenom opruz dlouhodobe a zrovna ten lurrus je extra broken ve vetsich formatech...
    YETTY
    YETTY --- ---
    Tak já nevím, jestli je companion broken či ne. Každopádně kočička vede. Je všude. Skoro...

    4c Snow Lurrus - McWinSauce @ mtgtop8.com
    https://www.mtgtop8.com/event?e=25317&d=380735&f=MO

    Co si o tom myslíte?
    JEENA
    JEENA --- ---
    Tohle je taky vtipnej deck:

    (výkřik na začátku videa, nelekněte se)

    https://clips.twitch.tv/TriumphantMushyPepperRalpherZ
    MATHES
    MATHES --- ---
    ICARUS: takhle obecne bych to urcite nerekl a na limited bych je rozdelil do kosu.

    1. GW, UG, BW, RG maj imo nejmensi "cost to play" a jsou fakt "lehce" on the nutty side of the tree.

    2. UB, RB, UW, UR uz maj docela velkej cost v ramci limited.

    3. BG a RW, jsou tak restrictive, ze si nejsem uplne jistej, jestli jde postavit funkcni decky, co budou splnovat podminku.

    vubec neresim, co delaj ty samotny compove, jen jak moc tezky je kolem nich stavet na limited deck.
    YETTY
    YETTY --- ---
    ICARUS:
    Když budou, je to fajn. Každopádně představ si takového Meddling Mage s +1/+1, trample a vigilance counterem. To mi přijde v papíru fakt šílený. Vím, že je to přehnaný, ale ta představa mě drtí.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATHES: slysel jsem par limited profiku ze i na limited ma smysl forcovat companiony.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    pokud vim tak v boosterech budou karty s punchout contery stejne jako byly v amonkhetu, ne? prinejhorsim se to proste napise na kus papirku odtrzeny z lifepadu. me to prijde uplne v pohode a moc nechapu proc tu lidi vyvadi :)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    oni určitě naběhnou výrobci různejch obalů, deček atp. a začnou prodávat countery s lítáním, menace atp.
    MATHES
    MATHES --- ---
    nicmene urcite souhlasim s tim, ze companioni se fakt nepovedli. na limited je to sranda, ale do constructed to fakt nepatri
    MATHES
    MATHES --- ---
    JEENA: k tem counterum - to popisujes stav poslednich cca 5-10 let. V historii mitg byly fakt hodne uchylny countery (treba -0/-2, +2/+1) a podobne.

    ad set - musim rict, ze je to asi prvni set, kde bych mel po prvnim vikendu odehrano asi tak 50 draftu a ten set se tvari na limited fakt zabavne, ten format je fakt deep a treba tenhle deck byl nejzabavnejsi draft deck za fakt hodne dlouhou dobu

    to, ze kdyz podstrelis bytost, tak nezrusis resolve mutate bytosti me taky prekvapilo, ale prijemne. jinak by ten mutate byl fakt o hodne moc horsi a nevim jak moc by to bylo hratelny.

    ability countery na papire vypadaly fakt extremne divne, ale musim rict, ze to v kontextu mutaci dava smysl a vlastne mi to nevadi (nevim jak moc velkej oser to bude v papiru, to jsem jeste nezkousel)

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    LUKEH:

    Když jsem si to vyfiltroval od The Dark po Visions, tak jich vyjelo docela hodně, ale většina z nich byly +1/+1 countery, ty mi přišly ok. A jako mechanika to bylo řekněme u marginálních thalidů.

    Mně přišly nemagicový countery, který označovaly něco jinýho, jako třeba na Armageddon Clock apod. (natož takový planeswalkeři, to už můžu rovnou hrát Vampira, pffff.)
    JEENA
    JEENA --- ---
    K těm counterům, tam je imo problém ta mnohost. Z casual mtg hraní jsem zvyklej, že každej druh permanentu má typicky 1, max 2 druhy counterů - potvory +1/+1, popř. -1/-1, walkeři loyalty, artefakty charge, popřípadě se ještě vyskytujou age, a když jsou to nějaký speciální, tak je ta karta většinou zmiňuje sama a nedává víc druhů, takže ti většinou stačí dvě barvy žetonků/kostek.

    Tady podle mě může být problematický, pokud nemáš ty s tim textem, jednak a) - sehnat si dost různejch žetonků/kostek, popř. b) - vyznat se v těch různejch barvách co je co.

    MATHES: Právě že to nefunguje úplně stejně jako Bestow. Protože, když tu "pile", po tom co je na stole zabiješ, tak jí zabiješ celou, kdežto u bestow ten enchák spadne a stane se potvorou. U bestow je to výjimka, ale aspoň je to konzistentní výjimka, co se chová pořád stejně.
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    Gatherer říká 9 karet kde je counter = žeton v Revised. Sengir Vampire!
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    Bylo ich minimum oproti dnešku, ale byly tam. Pamatuju nějakej červenej enchák kterej každej upkeep dal counter na landu a ta pak dávala damage když s etapla pro manu nebo tak něco. Byl to strašně matoucí text, obzvlášť když se slovo counter v té hře používalo ve dvou významech.
    RORSCHACH: jj taky pamatuju
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    MATEEJ: V gift boxu Revised byl pytlík se skleněnejma counterama. To si moc dobře pomatuju, protože jsem je skoro všechny velice úspěšně poztrácel :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam