Myslel jsem to obecně, polo-vědomej kontext asi nejvíc EDH. Přijde mi, že se jednak na všechno dávaj kopce value, např. Chulane i Korvold by podle mě byli zajímavější, kdyby nelízali karty, nebo se printujou legendy, co jsou jak engine, tak payoff, kdyby Urza neměl ten mana-sink, byl by zajímavější podle mě. A s těma Kaldheimovejma mi to přijde dost viditelný.
Magda je ukázkovej příklad - je to anthem, co rampí a ještě payoff. Ten vlk velmi podobně, kdyby měl jen tu druhou abilitu, podnítilo by to podle mě víc přemejšlení při stavbě decků, pro ten payoff už člověk nemusí tolik pracovat. Je to trošku rant na power level, ale taky trochu na to, že je všechno tak efficient, nebo je na tom tolik value, že to trochu ubírá ten gameplay, deckbuilding a napětí, který by byly jinak nutný na cestě k tomu. Docela dobře to popsal Patrick Sullivan v
tomhle videu .