• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Ten bude svistet na limited asi slusne.

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    HEERO: Vedle Gargarotha je slabej.
    HEERO
    HEERO --- ---
    _DOMINIK_: co Battle Mammoth ?
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    HEERO: me prijde, ze celkem hezky karty dostalo monoG. uz ted to je tier1 - 1.5 deck, a ted to dostane (ocekavam snow provedeni) +1/0 indestructible fight spell za 1 a pak se mi hlavne libi ten value troll za GGG (4/4, kdyz umre, vylepsi land, a dokonce muze znovu prijit jako bytost). plus jeste mozna vorinclex a ten 2/2 snow 'mana-elf' za 2
    HEERO
    HEERO --- ---
    MATEEJ: já jsem celkem zvědavej, jaký všechny karty se uchytí na standardu a jaká bude meta :)

    Nahodí někdo nějaký tipy, co určitě na dvojce nebude chybět?
    MATHES
    MATHES --- ---
    RASTASHAMAN: ability countery jsou afaik pouze pro evergreen mechaniky - https://mtg.fandom.com/wiki/Evergreen

    (ano, vim o divinty counteru z kamingawy, ale to uz je tak davno, ze bych to nechal stranou)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ASYD: Ty jo není tam těch mechanik nějak moc?

    foretell
    boast
    MDFC
    sagas
    changeling
    snow covered permanents

    treasure tokens
    poison counters
    vehicles taky nejsou v úplně každým setu

    Předchozí čtyři non-core sety měly 4 hlavní mechaniky (Eldraine 3), Kaldheim jich má šest a k tomu další tři a to sem možná na nějakou zapomněl. K tomu angels/elves/giants/berserkers tribes, možná i trpaslíci budou dávat smysl jako tribe...

    Sem docela zvědavej, jakej dopad na limited tu bude mít, jestli to bude pestřejší prostředí s víc možnostma než obvykle, nebo jestli se ukáže, že díky tomu množství mechanik jich jsou dvě třetiny tak málo podporovaný, že se nedaj smysluplně draftovat, nebo že to bude dokonce cíleně vymyšlený tak, aby se nehrálo na primární archetypy, ale na pocket synergies?



    ASYD
    ASYD --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    RASTASHAMAN: To je fakt, abilitový countery jsou dobrej koncept, kterej otevírá spousty designových možností, a čekal jsem, že se z něj stane víceméně standardní záležitost.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    MATHES: hm... Mohli to sjednotit s flyingem etc abilitama, které už se taky řeší položením žetonů. Gatherer nic neříká, ale jednoznačně to nevypadá. Každopádně díky za radu.
    MATHES
    MATHES --- ---
    RASTASHAMAN: Jeena ma pravdu - v podstate to na tu kartu vzdycky prida radek textu a kazdej radek textu triggeruje zvlast.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Navíc tohle má narozdíl od těch dvou stejně jako Figure tu výhodu, že to není, jen jako sorcery...
    ASYD
    ASYD --- ---
    JEENA: Zda se ze ano
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Za mě bude mít kupu counteru ale lízat budeš po 1.. Stejně ti tam soupeř plácne Hullbreachera a je to ;-)
    JEENA
    JEENA --- ---
    Mimochodem, u toho Ascendant Spirita ( ASYD: ) jde ta poslední abilita používat vícekrát a "stackuje se" - tzn. za každý použití dostane další cukry a DALŠÍ trigger, takže bude lízat víc.
    WRATA
    WRATA --- ---
    WIRUSS: Ted vyjdou snow basici v Kaldheimu
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: i student of warfare se hral a hexdrinker by se na standardu hral taky, ale ten pro jistotu vysel na modern:)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    WRATA: Když už tak spíše na Pioneeru, jen si nejsem jist zda vyjdou i Snow basicy, aby platili (ale myslím si, že ano)

    AGENTCOOPER: MATHES: Tak on Figure of Destiny se docela hrával... Ano tohle je trochu více omezeno díky snow, ale zase je to spirit v základu...

    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    V0IT: ale kdybys ho hrál později a platil 4, nedostal by flying.
    V0IT
    V0IT --- ---
    AGENTCOOPER: nebylo by jednodussi tomu propašovat changeling?:)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam