• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    ZURG
    ZURG --- ---
    MATEEJ: Nová sada jenom po dvou měsících?
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Names and release dates confirmed

    Innistrad: Midnight Hunt releases September 17 and promises to be a howling good time. By the silvery shine of moonlight, you'll find plenty of packs to hunt for. What you'll do if you find a pack of Werewolf creatures—or, more likely, they find you—is entirely another matter.

    Innistrad: Crimson Vow releases November 19 and is a party unlike any you've seen before. This description is only a small bite—just a drop, really—of what to expect: the biggest Vampire wedding in Innistrad history.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Hype train: Maro’s Strixhaven Teaser

    Before previews for Strixhaven officially begin, I thought it would be fun to do another of my Duelist-style teasers where I give tiny hints of things to come. Note that I’m only giving you partial information.

    First up, here are some things you can expect:

    • a white card with the rules text “draw three cards”

    • a planeswalker you know, but not as you know them

    • a card featuring Paulo Vitor Damo da Rosa’s likeness (for winning the World Championship)

    • a spell with three X’s in its mana cost

    • introduction of a new evergreen keyword

    • a red sorcery that you can have as many copies in your deck as you want

    • a futureshifted card (appearing for the first time in a premier set other than Future Sight)

    • an MDFC with the same card type on both sides that hasn’t been printed before

    • a card sharing something never shared before

    • a cycle of enemy dual lands finishing off a ten-card cycle

    Here are some snippets from rules text that appear in the set:

    • “Search your library and graveyard for up to four creature cards with different names”

    • “Otherwise, put a study counter on it.”

    • “Whenever a permanent entering the battlefield causes a triggered ability to trigger”

    • “untap each creature you control, then tap any number of creatures you control”

    • “Pay 10 life:”

    • “Repeat this process six more times.”

    • “Pests, Bats, Insects, Snakes, and Spiders”

    • “Each mode must target a different player.”

    • “Whenever an opponent activates an ability that isn’t a mana ability”

    • “where X is the number of cards in your library”

    And finally, here are some creature type lines from the set:

    • Creature – Turtle Druid

    • Creature – Bird Warlock

    • Creature – Frog Wizard

    • Creature – Spirit Dwarf

    • Creature – Troll Druid

    • Creature – Eye Bat

    • Legendary Creature – Vampire Warlock

    • Legendary Creature – Orc Shaman

    • Legendary Creature – Dryad Druid

    • Legendary Artifact Creature – Construct
    ASYD
    ASYD --- ---
    dekuji
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Mám tu navíc prelease kod z Kaldheim, takže pokud někdo nemá: 2C87E-58E9D-C2C3A-A5FDD-41DAD
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    RASTASHAMAN: omlouvám se za zmatení. Jen pro pořádek, hrajem duely edh podle Centurion commander banlist. A když ti někdo plácne do hry Oubliette, kapitán rozhodně nemůže odejít do commandzone. Změna wordingu, karta má phase out.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    WRATA: však sme si to vyrikali... ;-)
    WRATA
    WRATA --- ---
    RASTASHAMAN: Tak to ale podle tech puvodnich pravidel fungovat nemohlo. Dle starych pravidel sis musel vybrat zda Dite pujde do hrobu kde se jeho trigger spusti anebo do CM a pak se nic nestane. Dle novych pravidel nejdrive odejde do hobu a pak si vybiras. Pokud to nekdo hral tak ze odpalil dite, nechal shoret stul a pak si ho poslal do CM tak je to dobytek co by mel skoncit v popelnici hlavou napred
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: Tam jde prave o to, ze to byl replacement. Tim padem karta nezmenila zonu (odesla rovnou do jiny) a fungovalo to
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Proto bylo třeba u Child of alara nutné ji dávat do hrobu při aktivaci, pár lidí ji zvesela odpalovalo a pak dávalo do commandzone. Změny zón jsou vklidu, bylo těžké si vrátit kapitána z Oubliette..
    HARDY
    HARDY --- ---
    MATHES: oukej, tak už jsem na to přišel. WRATA: měl nakonen pravdu, že v tomhle je zakopán pes. Všechny ty články a otázky, které jsem četl, byly z doby před změnou pravidel, kdy commander nikdy do hrobu/exilu nedošel, protože byl nahrazen raplacement efektem a první zóna, do které došel byla commander zona, čímž banishing light (přípdně ta marchesa v tomto kontextu bych se stále hádal) by ho dokázala hledat i v commander zoně. Teď, když nejdřív dojde do hrobu a až potom je přesunut do zony, tak se z něj stává nový objekt a je to tak, jak říkáš.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: Porad si nerozumime. Ty se drzis toho "odkud" se karta vraci zpatky, coz je uplne jedno v situaci, kdy karta zmeni zonu.

    Puvodni dotaz byl, jestli Marchesa vrati commandera z komand zony, kdyz by umrel pod tvoji kontrolou s counterem.

    To by se stalo pouze v pripade, ze by se souper rozhodl si Marchesu po jeji smrti nevratit do command zony. Jakmile tohle totiz souper udela, tak commander zmeni zonu a stane se z nej uplne novej commander, kterymu je uplne jedno, ze nejakej commander predtim by se mel nekam vracet.
    HARDY
    HARDY --- ---
    WRATA: to není úplně tenhle případ, pokud to chápu správně
    MATHES: hoď do googlu "banishing light commander", je na to spousta dotazů a odpovědí, viděl jsem to hrát na yt kanále play with power. Podstatou efektu je, že starý exilovací karty jako banishing light nespecifikujou, že se ta karta má vrátit z exilu. Stejně tak Marchesa nespecifikuje, že ta karta má vrátit z hrobu, tak mi to přišlo podobný. Je to super kontraintuitivní a docela bych chtěl vidět právě ta pravidla, která to u banisging lightu umožňujou a u Marchesy ne.
    2) bylo ujištění, že hráč B má tyhle možnosti podle prvidel.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: Tam ale neslo o zmenu zony. Zmena zony je, ze efekt posle kartu do zony A, karta je v zone A a pote ji jiny efekt presune do zony B.
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak ta zmena jeste neni ani rok stara, cerven 2020

    June | 2020 | Official Commander Website
    https://mtgcommander.net/index.php/2020/06/
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Drive to tak fungovalo ze v pripade commandera exilovaci efekty jako Banishing light atp pri zniceni vratili commandera z command zony. Samo nesmel ji predtim opustit. Relativne nedavno to zmenili v ramci pravidel co se replacement effektu tyce. "die" effekty na commanderech diky tomu zacli byt pouzitelny takze se daji hrat veci jako Child of Alara anebo Elenda, the Dusk Rose protoze jejich die efekty se vyhodnoti driv nez volba jestli pujde do hrobu/exilu/command zony. A zmenili to relativne nedavno, cca rok a pul zpet.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: Od kdy umi banishing light "sledovat permanent i kdyz zmeni zonu"? jakmile permament zmeni zonu, chova se jako novy permanent. nevim jak si na to prisel. Jestli myslis to, ze "vi kterej permanent poslat do exile" tak to je pravda, ale ta zmena zony se bere po vyhodnoceni efektu karty. tj pokud kartu z exilu zamicham do knihovny/do hrbitova tak uz se samozrejme po odchodu banishing light do hry nevrati.

    1) Kratka verze - Ne, Marchesa nic nevrati.

    Marchesa chce vratit bytost z hrobu, tak dojde do hrobu, ale ten koho hleda uz tam neni, tak zase zklamana sama odejde.

    2) Nevidim otazku.
    HARDY
    HARDY --- ---
    Dotaz na pravidla commander, situace:
    1. Hráč A přebere kontrolu commandera hráče B, má vyloženou Marchesa, the black rose, oběma zaútočí, aktivuje se dethrone na commanderovi hráče B, dostane counter, poté ho sekne třeba na phyrexian arenu, spustí se delayed ability Marchesy, hráč B si vrátí commandera do commander zony. Vrátí se commander hráči A pod kontrolu na resolvnutí delayed ability?
    Na gethereru čtu, že pokud karta opustí hřbitov, tak se delayed abilita marchesy nevyhodnotí, nicméně mi to docela připomíná případ banishing lightu, který dokáže sledovat permanent, i když změní zónu, takže pokud je cílem commander a hráč si ho vrátí do commander zony, tak při zničení banishing lightu se přesune do battlefieldu.

    2. A pak ještě druhá sitauce s tunnel vision, ale to jsem si docela jistý, tak jenom pro kontrolu:
    Hráč A zahraje tunnel vision a targetuje hráče B. Ten má dvě možné reakce:
    a) Misdirection: změní cílového hráče. Hráč A jmenuju kartu a vyhodnotí.
    b) Narset´s Reversal: hráč B zkopíruje tunnel vision, změní target na jiného hráče a vrátí původní spell hráči A na ruku. Hráč B na resolvnutí kopie jmenuje kartu sám a vyhodnotí.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    BELIEVER: zase nebud moc optimistickej, nejaka forma skrytyho ELA tam je urcite taky, vcera jsme po nekolika mesicich zapnul historic (tj. zacinal jsem v bronze 3) a ze ctyr zapasu jsem nepotkal jedinej non-tier deck a vsichni hrali solidne...
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    SALO: BO3*
    SALO
    SALO --- ---
    BELIEVER: itym Bo3
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam