• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WB zřejmě pojede dungeon crawling

    7w02nbg4tf871E47tj7-PXw-AEAYRZ
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ...ale i dungeon boost
    IMG-20210630-183149
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Tak bude i dungeon hate, asi se bojej energy scénáře.

    1W
    Creature - Human Soldier
    You have Hexproof.

    Opponents cannot venture into the dungeon more than once per turn.

    ASYD
    ASYD --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Btw, když už jsme o toho smradlavýho proma, který WotC předvádějí, tak dva vítězové toho 25k USD giveaway s Mr. Beastem prý skutečně existují a už nám je brzo ukážou. :-)

    (Podle pravidel té soutěže už dávno měli.)

    MrBeast $50,000 MTG Arena Giveaway Winners Will Be Announced After All
    https://epicstream.com/news/JakeVyper/MrBeast-50000-MTG-Arena-Giveaway-Winners-Announced
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    REGIS: Tady imho jenom bouchli licenci a trochu tomu dělali promo a žádný prachy je to nestálo.

    Magic Legends byly divný už z principu, x-tá iterace akčního MMO RPG, který ta license nepřidávala nic moc novýho nebo zajímavý. A taky, když se podívám na to, jaký multiplayer hry hrajou moje děti a jejich kamarádi (a s tím hraním začali do značné míry během lockdownu), tak LoLko apod. tvoří jen malej segment a většinou jde o hry, kde je ta zábavnost v něčem úplně jiným, typu Overcooked, Phantasmophobia nebo Among Us. Magic Legends, vydaný teď na jaře, na mě působily jako hra konceptem zamrzlá v úplně jiné době, totálně nesmyslnej projekt.
    HARDY
    HARDY --- ---
    KUTAS: ta bude jenom na dvou čtyrkorunovjech rerech, který si vytáhneš na prevku.
    REGIS
    REGIS --- ---
    WIRUSS: Spíš je smutné, že kdyby nevymýšleli a necpali peníze do těchhle věcí + se nehodících marketingových budgetů a pokusů o nové věci, tak nemuseli škrtat starý fungující ekosystém turnajů, peníze content creatorům a budget na odměny. Ale tohle je už dlouhodobý problém.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Me trochu zklamalo, ze DnD edice uz nema zadne “party mechanics”, jestli jsem teda neco neprehledl.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ICARUS: Hele to už je docela běžné, že pokud to skončí v betě, tak se vrací peníze, za to bych je neadoroval :-) Ale jinak je docela smutné co vše herního vychází ze spolupráce s Wizardy, až na Arenu (která má tunu much) docela propadáky...
    TONY_TAIL
    TONY_TAIL --- ---
    MATEEJ:
    MATEEJ:
    mi to přijde úplně v pořádku u téhle edice, je to inspirováno a našroubováno na DaD tématiku a tohle k tomu patří
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: Prý se budou refundovat všechny nákupy, takže vlastně docela hodně fér.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: d20 se dá v pohodě nasimulovat pomocí několika hodů d6.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Btw Magic Legends ohlásili, že 31. října vypínají servery, a to se ani nevyhrabali z open bety.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    HARDY: Já jsem v tomhle vždycky byl a asi budu purista, k MtG by hráč neměl potřebovat externí props, ke hře by ti měly ideálně stačit jen karty, je to prostě karetní hra, ne deskovka nebo rpgéčko. Jako countery může posloužit cokoli a na dvacetistěnce jsme si vždycky počítali životy, ale dneska se spíš píšou na papír, takže ta kostka je věcička navíc, kterou s sebou musíš mít, když si jdeš zahrát. Když jsem si teď byl zahrát real life STX draft, tak x různých token creatures, kterých nebyl v otevřených boosterech dostatek a afaik si nikdo nepřinesl jejich zásobu z domova, byl docela voser, protože při improvizovaném znázornění se blbě odlišuje inkling od elementála (a ty jejich sorcery by měly být v hrobě, z toho můžou pramenit taky zmatky, když tam nejsou, protože jsi je nechal jako ten token na boardu). Tohle mi vadí, i když chápu, že to Magic nijak principielně nepoškozuje, a už vůbec ne v elektronické podobě.

    A druhá věc, u hry, která v samém jádru obsahuje element náhody, mi přijde zbytečné vnášet do ní další náhodný element jako jsou coin flips nebo dice rolls. Nemyslím si, že by tím hra mohla něco získat.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Jako zajímavé, že jsou ty draci, jako Učka...




    HARDY
    HARDY --- ---
    MATEEJ: tak pojďme znova debatu o náhodě na vstupu a výstupu. Tohle je imho pořád zábavná Timmy karta, ale wizardi se evidentně chtěj bavit...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Ty flavor názvy pro různé efekty jsou docela zajímavý. Mně to přijde trochu matoucí, prostě další slova navíc, ale novým hráčům to vlastně může pomoct.


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam