HARDY: Já jsem v tomhle vždycky byl a asi budu purista, k MtG by hráč neměl potřebovat externí props, ke hře by ti měly ideálně stačit jen karty, je to prostě karetní hra, ne deskovka nebo rpgéčko. Jako countery může posloužit cokoli a na dvacetistěnce jsme si vždycky počítali životy, ale dneska se spíš píšou na papír, takže ta kostka je věcička navíc, kterou s sebou musíš mít, když si jdeš zahrát. Když jsem si teď byl zahrát real life STX draft, tak x různých token creatures, kterých nebyl v otevřených boosterech dostatek a afaik si nikdo nepřinesl jejich zásobu z domova, byl docela voser, protože při improvizovaném znázornění se blbě odlišuje inkling od elementála (a ty jejich sorcery by měly být v hrobě, z toho můžou pramenit taky zmatky, když tam nejsou, protože jsi je nechal jako ten token na boardu). Tohle mi vadí, i když chápu, že to Magic nijak principielně nepoškozuje, a už vůbec ne v elektronické podobě.
A druhá věc, u hry, která v samém jádru obsahuje element náhody, mi přijde zbytečné vnášet do ní další náhodný element jako jsou coin flips nebo dice rolls. Nemyslím si, že by tím hra mohla něco získat.