• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: Prý se budou refundovat všechny nákupy, takže vlastně docela hodně fér.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Btw Magic Legends ohlásili, že 31. října vypínají servery, a to se ani nevyhrabali z open bety.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    HARDY: Já jsem v tomhle vždycky byl a asi budu purista, k MtG by hráč neměl potřebovat externí props, ke hře by ti měly ideálně stačit jen karty, je to prostě karetní hra, ne deskovka nebo rpgéčko. Jako countery může posloužit cokoli a na dvacetistěnce jsme si vždycky počítali životy, ale dneska se spíš píšou na papír, takže ta kostka je věcička navíc, kterou s sebou musíš mít, když si jdeš zahrát. Když jsem si teď byl zahrát real life STX draft, tak x různých token creatures, kterých nebyl v otevřených boosterech dostatek a afaik si nikdo nepřinesl jejich zásobu z domova, byl docela voser, protože při improvizovaném znázornění se blbě odlišuje inkling od elementála (a ty jejich sorcery by měly být v hrobě, z toho můžou pramenit taky zmatky, když tam nejsou, protože jsi je nechal jako ten token na boardu). Tohle mi vadí, i když chápu, že to Magic nijak principielně nepoškozuje, a už vůbec ne v elektronické podobě.

    A druhá věc, u hry, která v samém jádru obsahuje element náhody, mi přijde zbytečné vnášet do ní další náhodný element jako jsou coin flips nebo dice rolls. Nemyslím si, že by tím hra mohla něco získat.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Jako zajímavé, že jsou ty draci, jako Učka...




    HARDY
    HARDY --- ---
    MATEEJ: tak pojďme znova debatu o náhodě na vstupu a výstupu. Tohle je imho pořád zábavná Timmy karta, ale wizardi se evidentně chtěj bavit...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Ty flavor názvy pro různé efekty jsou docela zajímavý. Mně to přijde trochu matoucí, prostě další slova navíc, ale novým hráčům to vlastně může pomoct.


    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Nepřekvapivě d20 rolls.

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    GANDHI: Imho to má symbolizovat tu její skoro stoprocentní magickou rezistenci. To monstrum je samozřejmě ulítlý, takže udělat ho stejně OP v kompetitivní hře by byla blbost.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WIRUSS:
    STRANGERD:
    Tohle tu už bylo a v limited to bylo dost meh, i když se to týkalo mythiců. Bohužel to ty karty nedělá ani nějak extra hratelnější pro constructed, takže já jsem jednoznačně pro (podobně jako se mi líbí ward místo hexproof).
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WIRUSS: jj, ward je proste jen neznicitelnost, ale to ze je schopna zregenerovat temer z niceho to proste neni
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    GANDHI: taky jsem si říkal, asi to chtěli vyřešit tím Ward 10, ale to mi přijde málo, chtěl bych něco jako byli bohové na WoS tedy dát je někam k vrchu knihovny, úplně nejlepší po smrti třeba 2-3 kola odfázovat a pak vrátit...
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    GANDHI: neboi nejakou jakoze "dormant" mechaniku, kdy by se po par kolech po smrti vracel do hry... tohle je takovy meh pro tak legendarni monstrum
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    akorat teda tarrasce mohli dat regeneraci:p
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ACHERON: Ano... https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Xanathar Celkově u Beholderů jde o to, že každé "oko" obsahuje jiné kouzlo což i tohoto docela sedí...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    WIRUSS: ten Xanathar je neco real z DaD?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WIRUSS: az mi ukapla slza - to je beholder z Waterdeepu a hlavni badguy z Eye of Beholder:)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Sakra vidíš, já jsem sem nepostnul i jeho normální vzhled, je to asi největší manlanda :-)

    DRUI
    DRUI --- ---
    MATHES:
    If you control two or more other lands, “Hall of the Storm Giant” enters the battlefield tapped.
    T: Add U.
    5U: Until end of turn, “Hall of the Storm Giant” becomes a 7/7 blue Giant creature with ward 3. It’s still a land.

    Adventures in the Forgotten Realms Visual Spoiler - MtG Spoiler
    http://www.magicspoiler.com/mtg-set/adventures-in-the-forgotten-realms/
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: ten modrej land vime co dela?
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ASYD: Tohle mi přijde docela dost dobrý...

    Jinak máme tu fajn Beholdera (bál jsem se, že z něj bude blbá 3/3), ne úplně úžasné vtělění války, jako Dinosaura, fajn land a hnusné alternativní obrázky...




    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam