• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Jak je možné, že soupeř přeskočí mé kolo? Soupeř si udělal slušnou hordu, ale já měla dva double strike(y) v exilu a na ruce tashu. A zahraju jeden double strike a najednou je soupeřovo kolo a on na mě jede s hordou... WTF?!!

    ASYD
    ASYD --- ---
    Arena prave ted > 400 gemu za 1500 kovaku
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Before previews for Streets of New Capenna officially begin, I thought it would be fun to do another of my Duelist-style teasers where I give tiny hints of things to come. Note that I’m only giving you partial information.

    First up, here are some things you can expect:

    • five mana costs, using existing mana symbols, that we’ve never used before

    • a spell that costs 13BB

    • a mechanic we’ve tried to get in numerous sets finally finds a home

    • a creature type theme for a draft archetype that’s never been used before

    • a red creature that can make token copies of creatures you control

    • a card that adds WWUUBBRRGG

    • a mechanic which first premiered in a Standard-legal set in the 00’s sees a return to Standard

    • a card that makes Cat and Dog tokens

    • a draft theme caring about a threshold in the graveyard we haven’t cared about before

    • multiple white cards capable of drawing a card each turn

    Next, here are some rules text that will be showing up on cards:

    • “Then if you control ten or more creatures, you may play the exiled card without paying its mana cost.”

    • “Copy target spell you control that wasn’t cast.”

    • “As an additional cost to cast this spell, sacrifice a creature, discard a card, or pay 4 life.”

    • “If exactly three colors of mana were spent to activate this ability,”

    • “Create a 1/1 blue Fish creature token”

    • “When you cast this spell, copy it.”

    • “WUBRG, T, Sacrifice CARDNAME:”

    • “where X is the number of permanents you’ve sacrificed this turn.”

    • “Count the colors of the sacrificed creature,”

    • “You may cast any number of the copies without paying their mana costs.”

    Finally, here are some creature type lines in the set:

    • Creature – Devil Warrior

    • Creature – Raccoon Rogue

    • Creature – Bird Assassin

    • Creature – Plant Dinosaur

    • Artifact Creature – Treasure Dog

    • Artifact Creature – Angel Warrior

    • Legendary Creature – Sphinx Demon

    • Legendary Creature – Cat Citizen

    • Legendary Creature – Cephalid Advisor

    • Legendary Creature – Vampire Demon Noble
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    MATHES: To je v pohodě, já si toho taky nevšiml hned a teď se citím trošku provinile, že jsem vyžral jediný :) ale z těch předešlých jsem si nic nevzal, tak asi zbytečně :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROXTYDY_A_BIBOB: RUNYAR: lol my bad, beru zpet, jak to ma ruzny velikosti, tak jsem vubec necekal, ze je to ten samej :D
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    MATHES: No víš, já jsem si vzal ten druhý, ale pak jsem si všiml, že oba obrázky obsahují stejné kódy :) Proto jsem to nakonec neuvedl
    ROXTYDY_A_BIBOB
    ROXTYDY_A_BIBOB --- ---
    MATHES: je to jen jeden, netusim, proc jsou ty obrazky dva pod sebou (dal jsem ho jako prilohu postu).
    MATHES
    MATHES --- ---
    RUNYAR: v prvni rade, je supr, ze pises, ze sis to vzal.

    pro priste k dokonalosti chybi jen zdibicek - upresnit ktery sis vzal :D
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    ROXTYDY_A_BIBOB: Vzal jsem si, děkuji
    ROXTYDY_A_BIBOB
    ROXTYDY_A_BIBOB --- ---
    nevím, zda to je ještě k něčemu.. kdyžtak se smažu

    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ROBIN_SNNS: Nikoliv v pauperu můžeš, hrát všechny karty, které nejsou zabanované a zároveň někdy v historii MTG vyšli jako common a dokonce do toho platí i to, že vyšli, jako common jen MODu. Trochu to zamotává Arena, která nemá pořádný card pool a proto, se tam pauper trochu ohýbá...
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    MATEEJ: Lightning bolt by se pauperu neměl dát hrát, protože ve STX byl značen jako Rare.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ROBIN_SNNS: Bolt vyšel v STX jako součást Mystical Archive, což byl z hlediska legality takovej zvláštní případ. Vydání karty v Mystical Archive principielně neměnilo její legalitu, ta zůstala stejná jako před vydáním. Takže ve Standardu se daly a dají hrát jen ty karty z Mystical Archive, které jsou ve Standardu i bez něj. Tehdy třeba Opt nebo Cultivate.

    Vyjma toho se všechny karty z Mystical Archives staly legální pro Historic, s výjimkou karet, které pro něj hned při vydání (nebo později) zabanovali, což byly:

    Channel
    Counterspell
    Dark Ritual
    Demonic Tutor
    Lightning Bolt
    Swords to Plowshares

    Ty se prostě dají hrát jen v STX Limited. Ale měly by se dát hrát v pauperovém eventu, i když si nevybavuju, že bych tam na ně narazil.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    WIRUSS: K tomu lighting boltu... Jak je to vlastně s jeho hraním v aréně. Co jsem našla je, že vyšel naposledy ve Strixhavenu, tudíž by měl být součástí standardu, ale v online databázi je označen jako "not legal" a ve většině historicu jako "banned". Jde mi z toho hlava kolem. Jaký je rozdíl?
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Pro mě zajímavý info z toho posledního commandeřího článku:

    Alchemy Horizons: Baldur's Gate releases this July, bringing hundreds of new cards to MTG Arena and launching with everything you've come to expect from full set releases—including a Set Mastery, Draft gameplay modes, and more.

    (Protože do teď to vypadalo, že mezi Streets of New Capenna a Dominaria United budou dlouhé 4 měsíce draftování SNC, v závěru s Cube, která není zrovna můj šálek kávy.)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    RUNYAR: https://draftsim.com/mtg-arena-codes/

    MATHES: u těchto věcí mě lorově fakt vadí (stejně jako u Beholderů), že nemají flying, jasně oni lítaj trochu "specificky" ale... ;-)

    Co je lórově ještě zajímavé je Lightning Bolt, vždy na obrázku byl nějakej blesk z nebe, ano často tam byl vidět i sesílatel, ale rozhodně to nebylo nic takového, jak se popisuje v AD&D, že blesk vyletí z rukou atd. a zde to máme ;-)

    MATHES
    MATHES --- ---
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    Na offic stránkách mají vyvěšený ,,PlayNEO,,. Jen tak ze srandy jsem koukl na jeden web jestli není nějaký free code do areny a našel jsem ,,PlayNEOAlchemy,, 3x NEOAlechemy balík zdarma
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    MATEEJ: ono i když dostaneš jako odměnu nerfnutou kartu, dostaneš obě. Nejspíš i u těch co otevřeš v balíku...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    KVIIIK:

    Alchemy karty jsou dvojího druhu:

    1) Nerfnuté nebo posílené verze karet, které vyšly i tiskem (např. Esika's Charriot, Luminarch Aspirant nebo Triumphant Adventurer). U nich automaticky máš obě varianty karty, tu před úpravou i po ní.

    2) Úplně nové karty, které existují pouze v Alchemy verzi. (Zatím vyšly dvě sady, jedna při launchi Alchemy, která obsahuje karty tematicky navazující na Innistrad, a nedávno sada navazující na NEO).

    Pokud máš karty ze skupiny 1) ve sbírce, nemusíš si je pořizovat znovu, automaticky máš jejich varianty pro Standard i Alchemy. (A pokud se nepletu, když si ji vycraftíš přes wildcards, tak taky dostaneš obě varianty.)

    Pokud chceš hrát v Alchemy karty ze skupiny 2), tak si je musíš pořídit koupí packů nebo přes wild cards. V draftu se neobjevují.

    WotC počítají s tím, že karty budou průběžně nerfovat nebo posilovat. Příští dávka úprav má přijít 7. 4.

    Z předchozích dvou odstavců vyplývá, že udržet si Tier 1 deck v Alchemy je náročnější na zdroje než si udržet Tier 1 deck ve Standardu.

    (Nerfování a posilování se nicméně týká a bude týkat i normálních karet. U nich ti ale zůstanou obě verze, původní budeš moct hrát ve Standardu, novou jen v Alchemy.)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam