• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROBIN_SNNS: Unfinity
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    MATHES: Že by horká turnajová novinka? Vypadalo by to zajímavě XD
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: protoze to je multiplayerova mechanika, ktera je designovana (a nutno rict, ze fakt dobre) prave pro multiplayer, proto ji hodnotit mimo ten format, pro kterej to bylo delany, mi nedava uplne smysl.

    srovnavat to s dungem je uplne zcestny, protoze sice na prvni pohled to vypada jako stejna mechanika, tak neni, je to neco uplne jinyho. jediny s cim se to da objektivne srovnavat je monarch, kterej je imho netesne a o parnik silnejsi a lepsi.

    chapu, ze low power eterenal formaty s tou mechanikou muzou mit problem, ale to uz je pak asi na uvaze, jestli obecne nebanovat multiplayer mechaniky, protoze v ramci duelu nefungujou tak jak by meli (a hlavne jejich hlavni funkce je v 1v1 uplne k nicemu)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: hele ne, ale když to spojíš tak to začíná být problém... U tohoto mě nejvíce zaráží, že ten asi nejlepší dung se prochází sám od sebe narozdíl od ostatních...
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: a iniciativa ti prijde silnejsi nez monarch jo?
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: jenže v Pauperu, když máš iniciativu i Monarcha tak...
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: iniciativa je presilena? ja jsem naopak iniciativu chvalil, ze narozdil od monarcha to neni tak brutalne snowbally, ale ty multiplayer hre to dodava dobrou dynamiku (bez monarcha nebo iniciativy spousta lidi nechce jen tak utocit, jakmile tam nejakej emblem pristane, tak uz s tim nikdo nema problem:))

    MATEEJ: souhlasim a jeste bych tam teda pridal seek mechaniku, ktera mi taky dava smysl. perpetually picoviny se mi nelibi (prijde mi to hrozne lazy design) a draft from spellbook vylozene nesnasim, protoze je to hroznej highroll
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WIRUSS: Pro mě byla specialize první alchemy only abilita, která dávala smysl. Spellbooky a další random mrdky jsou divný a věci jako perpetually nebo boon nejsou zas až tak odlišný od counterů, exile nebo emblému.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATEEJ: ano úplně to nesedí, ale celkově mě tahle produkt dává vlastně větší smysl než různé Baldurs Gaty, které se snažili hromadu věcí naroubovat a buď to nefungovalo, nebo když už tak na limited, nebo zase je to možná na některé formáty přesílené, jako iniciativa...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    zlaťáky zdarma v aréně v rámci nabídky dne
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    V0IT: Ten W40 je první Universes Beyond záležitost, u který mi přijde, že napasování jiného IP lore do systému magicových pěti barev s určitými vlastnostmi nefunguje dobře, přesněji řečeno přesvědčivě.
    WRATA
    WRATA --- ---
    V0IT: Tohle je o dost horsi nez Torbran protoze tohle ma podminku na 1 dmg
    V0IT
    V0IT --- ---
    Torbran o jednu manu levnější, zato s druhou barvou

    HEERO
    HEERO --- ---
    RUNYAR: klasicky STD, zatím s midrange esperem. Deck s Lilianou zatím vždy plakal. Ještě tak týden až dva až se ustálý meta a pak teprve začnu craftit něco novýho:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Na knechty potřebuješ právě to rychlý a levný zabíjení, to platilo už v roce 1994. :-) A pořád je to uncommon, v jiných setech míváš zejména v RW špatně blokovatelné rychlé potvory i v commonu.

    Ale s tím RW máš pravdu, Nishoba Brawler a Yavimaya Iconoclast dokážou sjezdit hodně vostře. Ale oba to jsou uncommony hodící se to jakéhokoli decku s G, takže se nesbírají snadno. A z commonových R a G 2-dropů podporuje aggro jen Rootwalla.
    MATHES
    MATHES --- ---
    taky mam pocit, ze je v tomhle setu fakt extremni mnozstvi dobrej combat triku, tim padem je to casto neprijemne snowbally a pokud nemas insane value engine, tak se ty hry hrozne spatne otaci
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: ja si myslim, ze i RG muze bejt dost rychly a neprijemny aggro, nicmene zatim vsichni zkousej ten domain a s tim spoustu tapland.

    co bych ale ocenil je, ze je v tom setu fakt kotel levnyho zabijeni.

    na druhou stranu v jakykoliv Wx variante zahajit ve 2. kole Knights of Dawn's light into double removal je prakticky GG a podobnejch bytosti co s pomoci par removalu dokazou utect se hrou je daleko vic.

    fakt si myslim, ze jde o to, ze domain je nejvic viditelna value mechanika a vypada to, ze zatim se do toho poustej skoro vsichni (viz ve 3. boosteru uz na dual nenarazis :D)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Je to možný, už vzhledem k tomu, jak málo svázaný archetypy tenhle set je. Nicméně RW i GW "agrro" tady funguje jako go wide plus masový buff, což je velmi funkční, ale míň opresivní než klasický aggro.

    Klasický brutálně rychlý aggro je tady určitě UR, ale to se nesejde vždycky.

    Ten aggro feeling obecně souvisí s rychlostí formátu. Moderní limited dneska s trochou nadsázky znamená, že když ve druhém kole nevytáhneš 2-drop, tak se tvoje šance na vítězství automaticky zmenšují o 20-30%. Samozřejmě to hodně podporují i dobré commonové 1-dropy, které před pár lety nebývaly. Blbý je, že ty sety se pak v limited dost podobají.

    V DMU tohle zatím neplatí, protože 1-dropy tu jsou spíš blbý a spousta decků hraje taplands.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam