MATHES: Budu vypadat jak blbá, ale budiž:
já prostě nenávidím a nesnáším všechy kouzla a bytosti, co mi šahají na země - ať už je to krádež nebo zničení. V tom jak je magic jako hra postavený jsou hráči zavislí na množství zemí použitých k vyvolání čehokoli. Když jim tohle seberete, tak jim seberete možnost se jakkoli bránit a to už prostě není zábava.
Hromadné ničení á-la obliterator mě přivádí od bezmocnosti k zuřivosti.
Na obliteratora i vindicatora platí removal, ale co vám zbývá pokud hrajete BO1 s mono-R nebo mono-G? (Nehrát je, já vím) Na modernu je pro tyhle barvy všechno destroy cíleno na artefakty a exile na hraní karet z balíčku nebo hrobu. Counter a unsummon je doménou modré.
Takže jediná naděje (kterou vidím) jak vyhrát v takové situaci je co nejdřív připravit soupeře o životy, což se snáz řekne než udělá. Protože jedinný způsob jak toho dosáhnout je buďto mít hordu bytostí na bojišti nebo spoustu kouzel typu lighting strike na ruce. A to je taky problém, protože karet, které můžou cílit přímo na životy moc není, většinou jsou omezeny typem na creature/PW. A jako bytosti jsou obě karty dost silné na to, abyste zaútočili jednou a buďto vyhráli nebo skončili. Prostě ruská ruleta.