• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WRATA: Může být. Já hraju Bo1 v Areně. Kde handsmoother zvyšuje pravděpodobnost, že tobě i soupeřovi přijde mana, a když něco nevyložíš ve druhém kole, tak jsi udělal výrazný krok směrem k prohře. V Bo3 nebo v papíru ten tlak na rychlý start není tak velký, protože je větší šance, že to i soupeři nepřišlo úplně manově optimálně.

    (Teda - hrál jsem, počínaje setem z divokého Západu mě ty sety přestaly z hlediska lore a vizuálu oslovovat, ale do té doby jsem mastil Limited Bo1 denně, od Guilds of Ravnica po Murders. Možná že v posledních třech setech tlak na tempo poklesl, v Limited komunitě se dost mluvilo o tom, že by to bylo potřeba.)
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATEEJ: Teda asi hrajeme jinou hru ale jediny rychly limited za poslednich ramcove 5 let byly RW mysi v Bloomburrow. Vsechno ostatni je pomale a tahne se bezne do 8-12 kola
    MATHES
    MATHES --- ---
    HEERO: obetuj 2 minuty a pust si video od 3:15
    HEERO
    HEERO --- ---
    Nějaký highlight změn?:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mně se to moc nelíbí.

    1) Magic (zejména v limited) se postupně rok od roku zrychluje. První kola hry vypadají tak, že ten, kdo začínal, taky jako první útočí a má přitom otevřenou manu, zatímco obránce má potapováno, protože ve svém kole vyvolával blockery. Což je set up, který při sesílání a vyhodnocování combat tricků výrazně nahrává útočníkovi.
    Což dřív nebyl takový problém, jenže dneska celkový game design klade čím dál tím větší důraz na rychlost, což víc než dřív zvýhodňuje toho, kdo začíná, útočí jako první atd. A tohle je pro něj další malá výhodička.

    2) Combat tricky jsou zábavná část Magicu, ale ve všech formátech jsou spíš slabé a hrajou se prakticky jen v Limited. Tak je pojďme ještě trochu oslabit.

    Ok mi přijde ta druhá změna zmíněná na konci, že při multiple blocku není nutné assignovat lethální dmg do výše toughness a až pak přejít k dalšímu blockerovi. To sice taky nahrává útočníkovi, ale ne zas tolik, a posiluje to karty, které i v limited byly slabé, typu 2 dmg do všeho se sorcery speed apod.
    BESH
    BESH --- ---
    Za me taky dobry. Podle me to povede k mensi opatrnosti v utoku a tim k zabavnejsi hre.
    MOMENT
    MOMENT --- ---
    Taky se mi to libi, za me dobry, vice vyrovnana hra
    WRATA
    WRATA --- ---
    Zjednoduseni je mi asi jedno ale minimalne na limited to srovnava hru protoze tam byla vzdy vyhoda na strane obrance
    ASYD
    ASYD --- ---
    zaznamenal jsem obecne nazor ze to je dobre, ze blokovani bylo neintuitivni

    ale nesouhlasim
    nelibi se mi ta zmena...minimalne to dosti kazi mysky na strane obrancu
    ASYD
    ASYD --- ---
    EVERYTHING you need to know about the NEW Foundations Combat Rule change - MTG Rules
    https://youtu.be/kE9Mxgg0v14?si=0DYmXpY79FSJ3557
    VRBIK
    VRBIK --- ---
    5k exp dárek v aréně
    BESH
    BESH --- ---
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Jestli to chapu spavne, tak se tyka predevsim novejsich formatu, protoze na modernu byly ty universes beyond legalni uz ted, ne?
    ASYD
    ASYD --- ---
    mfg, to jsou ale fakt trapaci

    Aligning the Universes: Making All Our Sets Legal in All Our Formats
    https://magic.wizards.com/en/news/announcements/aligning-the-universes-making-all-our-sets-legal-in-all-our-formats
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    550 zlatých na aréně za 50z nebo pár gemů... Už jsem myslel, že tyhle akce nejsou
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    MATHES: ok, díky moc. Tušil jsem to
    MATHES
    MATHES --- ---
    IFEELGOOD: ghyrson je triggered abilita, ale torture pit je replacement effect - tedy moznost A je za me spravne
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    ahoj, jaký máte názor na toto combo. Je to vůbec combo?
    vlevo můj warhammer commander, vpravo Room




    když dám jakkoli 1 DMG oponentovi:
    A) prvně se triggerne Room, a dá ten 1 + 2 instead, tzn tím pádem se netriggerne commander, protože to už nebude exactly 1 dmg
    B) je to jedno, vyberu si sám a prvně se triggerne comander, pak až room. Tzn oponent dostane 1 + 2 + 2 = 5 ?

    Děkuji
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam