• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    NECRO_BUTCHER
    NECRO_BUTCHER --- ---
    ROBIN_SNNS: zbavíš se ostatních creatur a tu jednu necháš hráče sacnout.. Tyhle midrange decky většinou nejdou moc wide, takže by to neměl bejt problem

    např. tuhle kartu mám v DSK limted vlastně hrozně rád.. a většinou enchantuju svojí příšeru a enchák pak sakuju jako additional cost k něčemu. :-)

    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Sedmimanovka co nema impact na board, takovejch bylo.
    ASYD
    ASYD --- ---
    ROBIN_SNNS: modra na to da za 7 zivaku spacak co tomu sebere ability a staty
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    ROBIN_SNNS: já neřekl, že to bude lehké....tvůj výčet je pravdivý, jen bych doplnil v černé a zelené deathtouch a černá to dokáže obejít kartou Nowhere to Run. Modrá umí občas taky pěkně velké Vašky, ale pravdu máš s tím, že se to asi bude muset rušit...a ta červená má asi fakt smůlu...nebo to bude muset hrát :)))
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    PIKACZU007: To sice není, ale zbavit se toho bude těžké zvláště kvůli 7/7 a Ward pay 7 life. Bílá to může poslat do exilu za 7 životů, černá to za stejnou cenu zabije nebo ještě levněji obětuje, nebo na to použiješ silnou bytost ze zelené, která to zabije, ale modrá pokud to nestopne hned při seslání je vcelku v prčicích a červená pak už zcela, protože obvykle hraje hordu slabých bytostí, které tohle smete svým first strikem a kouzla na to musíš použít aspoň dvě, tedy mínus 14 životů za ten ward.
    A bránit se proti tomu taky snadno nejde, protože má first strike a trample. Převálcovat se dá leda tak počtem a létající bytosti ti taky nepomůžou, protože tahle potvora má i reach. Zaútočit ji taky nemůžeš nechat, neboť jí dali i vigilance, takže netapuje.
    Jediné co mne napadá je že by možná šel obejít ten ward pomocí zametacích kouzel typu "destroy all creature"
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    ROBIN_SNNS: no ale zase to není nesmrtelný
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    VRBIK: myslis, scaled "hele kluciku podivej, ma to 7/6 za 8 man, to je fakt silny! co takhle kdybys mi za to dal tenhle divnej artefakt co jen dava za tapovani manu" wurm?

    z nejakeho duvodu mam zrovna tuhle kartu jako synonymum "svaceni" :)
    VRBIK
    VRBIK --- ---
    ROBIN_SNNS: když jsem to viděl poprvé, tak jsem si vzpomněl na Scaled Wurma a bylo mi ho líto :D
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    SKUNK23: Na tolik schopností nechutně levné. Už vidím jak to zase někdo vyvoválá někdy ve 3.-4. kole
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WRATA: Může být. Já hraju Bo1 v Areně. Kde handsmoother zvyšuje pravděpodobnost, že tobě i soupeřovi přijde mana, a když něco nevyložíš ve druhém kole, tak jsi udělal výrazný krok směrem k prohře. V Bo3 nebo v papíru ten tlak na rychlý start není tak velký, protože je větší šance, že to i soupeři nepřišlo úplně manově optimálně.

    (Teda - hrál jsem, počínaje setem z divokého Západu mě ty sety přestaly z hlediska lore a vizuálu oslovovat, ale do té doby jsem mastil Limited Bo1 denně, od Guilds of Ravnica po Murders. Možná že v posledních třech setech tlak na tempo poklesl, v Limited komunitě se dost mluvilo o tom, že by to bylo potřeba.)
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATEEJ: Teda asi hrajeme jinou hru ale jediny rychly limited za poslednich ramcove 5 let byly RW mysi v Bloomburrow. Vsechno ostatni je pomale a tahne se bezne do 8-12 kola
    MATHES
    MATHES --- ---
    HEERO: obetuj 2 minuty a pust si video od 3:15
    HEERO
    HEERO --- ---
    Nějaký highlight změn?:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mně se to moc nelíbí.

    1) Magic (zejména v limited) se postupně rok od roku zrychluje. První kola hry vypadají tak, že ten, kdo začínal, taky jako první útočí a má přitom otevřenou manu, zatímco obránce má potapováno, protože ve svém kole vyvolával blockery. Což je set up, který při sesílání a vyhodnocování combat tricků výrazně nahrává útočníkovi.
    Což dřív nebyl takový problém, jenže dneska celkový game design klade čím dál tím větší důraz na rychlost, což víc než dřív zvýhodňuje toho, kdo začíná, útočí jako první atd. A tohle je pro něj další malá výhodička.

    2) Combat tricky jsou zábavná část Magicu, ale ve všech formátech jsou spíš slabé a hrajou se prakticky jen v Limited. Tak je pojďme ještě trochu oslabit.

    Ok mi přijde ta druhá změna zmíněná na konci, že při multiple blocku není nutné assignovat lethální dmg do výše toughness a až pak přejít k dalšímu blockerovi. To sice taky nahrává útočníkovi, ale ne zas tolik, a posiluje to karty, které i v limited byly slabé, typu 2 dmg do všeho se sorcery speed apod.
    BESH
    BESH --- ---
    Za me taky dobry. Podle me to povede k mensi opatrnosti v utoku a tim k zabavnejsi hre.
    MOMENT
    MOMENT --- ---
    Taky se mi to libi, za me dobry, vice vyrovnana hra
    WRATA
    WRATA --- ---
    Zjednoduseni je mi asi jedno ale minimalne na limited to srovnava hru protoze tam byla vzdy vyhoda na strane obrance
    ASYD
    ASYD --- ---
    zaznamenal jsem obecne nazor ze to je dobre, ze blokovani bylo neintuitivni

    ale nesouhlasim
    nelibi se mi ta zmena...minimalne to dosti kazi mysky na strane obrancu
    ASYD
    ASYD --- ---
    EVERYTHING you need to know about the NEW Foundations Combat Rule change - MTG Rules
    https://youtu.be/kE9Mxgg0v14?si=0DYmXpY79FSJ3557
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam