TANAIS: nevim jestli se to od te doby zmenilo, asi jo, ale za me se na to kaslalo. deti byly radi ze sou na skole a nikdo moc nepristupoval, i pocty prihlaenych byl vetsinou stejny. pak ale vim ze pred par lety, kdyz uz sem byl na vysoke, zacali brat misto jednoho rocniku ctyri, takze to bude asi ono..,)
no, ale jinak nevím - většina "odborné" věřejnosti by řekla, že právě že vzbuzuje ve svých žácích přesvědčení o jejich znalostech a schopnostech je prave dobre.. ja taky vidim negativni stranky tohohle pristupu, hlavne na tech "high" školách, pak z toho vycházejí ty fracci.
ale u nás to spíš fungovalo tak, že škola "podporovala" možnosti, a ti kdo je vzali (ruzny mez. projekty atd) pak byli skutecne povazovani za chytry, ale nebylo to POVINNY, a my se jim zas zdrave smali,)
v tehle vyvazene harmonii vidim ten cil,)