BLABOUS: Já ho nechci zhmotnit o nic víc než Freddyho Kruegera.
PATISLAV: "pokud se zajistí" - kdo ji, u všech všudy, zajistí? Architektovo dílo a spisovatelovu knihu ohodnotí ten, kdo na tom hodlá vydělat. Nebo, v případě architekta, budoucí vlastník domu, čili koncový uživatel, čili smlouva o dílo. Snadné a prosté. Pokud si uživatel přeje podnikatelské baroko a architekt chce splácet hypotéku, pozvat přítelkyni na večeři nebo nedejbože koupit dětem mlíko a rohlíky k snídani, srazí paty a udělá podnikatelský baroko, ano, pane, děkujeme, pane, zachovejte nám vaši přízeň, má úcta, a uctivé pozdravení milostpaničce. Tohle srovnání kulhá.
A ty parametry:
1. jak se pozná, které divadlo zabezpečuje aspoň nějakou úroveň kultury?
2. bod nefunguje. K zajištění % návštěvnosti musíš hrát Malou noční hudbu, 4vero ročních dob, a Tokátu a fugu. Jo málem bych zapoměl na Poém. Plakáty na turisticky aktivních místech. Ansámbl pokud možno v kostýmech a parukách, občerstvení a obsluha nahoře bez v ceně. V případě divadla si dosaď ekvivalent pro divadlo.
3.to se mi líbí, i když co ty víš, zda by to nevedlo k protěžování kdejakého blábolu českého původu. Nicméně uvádění nových věcí je asi dobrá podmínka. Pokud to není nový muzikál Michala Davida.
4. nerozumím. Nejsem teda ekonom, ale nebylo by lepší tomu divadlu dodat nějaký účetní audit?
5. to jako posoudíš jak. Komise? Neserte mě s komisí.
6. tomu nerozumím, tedy rozumím druhé části, ale ne té první. Kterak chceš posoudit kulturní tradičnost a proč je to dohromady s těmi začínajícími divadly?
7. efektivně naloženo = zvýšení, doufám pevně. Nicméně, jak posoudíš efektivní naložení konkrétně? Jako ochrana proti tunelu zcela chápu, ale cosi mi říká, že jenom jako ochrana proti tunelu to míněno není?
Ad vůle - cosi mi říká, že potřeba si postýskat a nebýt při tom rušen nějakými návrhy řešení možná není jen výhradně ženská vlastnost. ;)