CHOMI: Ne neznám je.
A právě proto se dívám na způsob argumentace.
(a promiň, ale argument ad hominem fakt do civilizované spol. nepatří, takže stejhně jako neberu ve 100% potaz, to že CHOMI "je protestant, kterému je pravoslaví cizí", tak mi příjde divné, "to dělají lidé okolo Simeona, takže je to 100% lež."
Jdou místa, kde se vzpomíná jen na Simeona, jsou farnosti, kde se vzpomíná na Simeona a Jáchyma. a jsou farnosti, kde se vzpomína na Rastislava a Jáchyma.
A vyznej se v tom.
dospělí the-logové si přes osobní útoky řeší problémy?
Rozesílají se udání?
Najednou je někdo na odejit z církve , potéí vlastně není zbaven funkce a je emeritní?
do nějáké doby je to vladyka a modlí se za něj při každé b-hoslužbě, a přitom je to senilní rozkolník , nejspíše hned poté co navrhne raději se peněz vzdát. než trpět z jeho pohledu asi boj o moc?
právoslaví teprvce objevuju, nedělám si patent na pravdu, nicméně
zkus si milý CHOMI púředstavit, co se člověku objevující Pravoslaví honí hlavou?
Jedni se zaklínají autokefalitou a zvou ruské kněží aby jim něco potvrdili a nadávají na Istambul.
Druzí nadávají na Prahu a vidí nějáký ruský vliv.
člověk se chce zeptat na úhel pohledu a řekne se mu, že ti druzí lžou.
Já osobně vidím v Orthodoxii, ohromnou sílu a Tradici, poimalu k němu jdu blíže a blíže . Jsem fascinovaný mystickou th-ologií a asi mou představou, o tom, že je zde striktní oddělení světské moci a moci církevní.
Já osobbně v tom cítím tu sílu pouštních Otců. a možná je to právě ona poušť a její Tradice, která nás může zachránit od duchovní pouště.
možná je můj názor zkreslený, ale pokud jsou biskupové ochránci nějáké mystické pravdy., jsou také ksichtěm oné organizace a příjde mi, že z obou strany slyším jen osobní urážky. a názor , že Ti druzí jsou rozkolníci, proto, že jsou rozkolníci.
Takže mi to celé fakt docela smrdí.