• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIKROMKolobezky, odstrkovadla a jina priblizovadla nejen na mushing
    Koloběžka velmi negativním způsobem ovlivnila můj život. Pokaždé, když někam musím jít pěšky, připadám si pomalý, neohrabaný a propadám pocitům nudy a depresím.

    pro nejčastěji hledané informace mrkněte na nástěnku!, mapa koloběžkových akcí zde.
    rozbalit záhlaví
    MALKE
    MALKE --- ---
    JABE: Předem říkám, že nejsem žádný odborník, jen prostý občasný uživatel.

    Máme tyhle koloběžky - pro mladší dítě http://www.svetkolobezek.cz/kolobezky-skladaci/micro-mini-kolobezka/ ; pro staršího (5, přesedlal z té Micro Mini) http://www.svetkolobezek.cz/kolobezky-skladaci/micro-light-kolobezka-modra/ .

    Žijeme na kraji Prahy, kde se příliš nenamáhají s odstraňováním nerovností terénu, a jezdíme v Modřanské rokli (kde je sice povrch většinou dobrý, ale zanesený klacíky a podobnými přírodními nástrahami). Obě děti žijou. Mladší se velmi rychle naučil přes nerovnosti koloběžku přenášet, starší se občas vyseká, ale on se... ehm, hodně kochá krajinou. Má ji cca od září (čili čtvrt roku stála) a za posledních pět jízd tuším nespadl ani jednou.

    (Jak už jsem řekla, nejsem odborník - nemám představu, o kolik je 200mm lepších, jenom chci podotknout, že o vraždě dítěte nemůže být řeč.)
    JABE
    JABE --- ---
    Ahoj všem - mohla bych se tu i ptát na pidi koloběžky s gumovými kolečky?
    Jsem neznalec a mám za úkol vybrat něco k narozeninám. Bude to pro 5ti leté dítě a jen do města.

    Mám otázku: zda je nutné kvůli českým chodníkům pořizovat kolečka 200mm nebo je možné úspěšně jezdit i na těch pidi 125mm a nezabít se v první díře?