LOPIK: je pravda, že ta Naked Game JE dost prvoplánová, ale to neznamená, že každý kus game artu tedy jako podoblast software artu musí být hratelný v tradičním slova smyslu
podívej se na věci, co dělá Julian Oliver... gamemody jako je třeba Escape from Woomera jsou jakožto kritika australské utečenecké politiky plnokrevným angažovaným uměním, samozřejmě, že má taky blbostičky, jako je Fijuu2, ale i hříčky, jako je FPS, ve kterém sebe vidíš očima soupeře, který po tobě střílí nelze vnímat jako hry, která hráš jindy a přeci je to nějaký komentář
co hry s filmy sdílejí je imho hlavně právě ten průmysl v pozadí jejich vzniku a zároveň kultura, jako jejich mateřská kategorie... a já si spíš pohrávám s otázkou, jestli je game art formální paralelou k video artu, kterému bys taky nemohl vyčítat, že z něj nevytřískáš filmový zážitek