• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Rock, Paper, Shotgun
    Quite simply, RPS is about PC gaming - all of PC gaming, rather than just one of the weird and wonderful niches most other PC-centric sites confine themselves to. It’s written by four of Britain’s top games journalists (Jim Rossignol, Kieron Gillen, John Walker, Alec Meer), and it aims to cover everything from the latest breaking stories about the biggest releases to esoterica from the format’s obscurest peninsulas.

    http://www.rockpapershotgun.com/
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KUA: Napis autorovi :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Game Studies issue 08/02
    http://gamestudies.org/0802
    KUA
    KUA --- ---
    TRAGED: to chci na pc :(
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    http://ludic-society.net/
    “(Ludics) tantalisingly offers a new approach to understanding play through the process of play itself. Here we find play used as a conceptual catalyst for theoretical thought. In drawing on the ‘pataphysical, it presents a parody of scientific and philosophical conceptions, or a science of emerging solutions, that functions as playfulness itself.” (Westecott/Jahn-Sudmann)

    TRAGED: fajn blog! jsou tam příspěvky i se zombie hrama:P


    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    TEAPOD: cube of meat.... loooool
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    TEAPOD: mně jde spíš o to spojení... "realističnost" s linearitou... je to absurdní. Sice můžu udělat ďouru do podlahy a koukat o patro níž, ale nějakej tajemnej zásah tvůrce mi stejně neumožní do toho patra seskočit... tomu já neříkám realita:) nemám nic proti lineárnímu příběhu, hl je taky lineární a budiž "realistická" ale všechno tam má svůj důvod a perfektně to do sebe zapadá a příběh je prostě strhující;) Pravda, já SP hry zrovna nehraju už nějakou dobu, tak nevim, jak to s něma dneska vypadá..
    TEAPOD
    TEAPOD --- ---
    MAHISH: Pro někoho ty příběhy nejsou lineární, pro někoho jsou až moc komplikované, někdo ty nehraje už 6 let v kuse a tak neví že je to stejný - takže se to do slepý uličky nedostane nikdy :) Wolfenstein se od Far Crye příběhem neliší vůbec :D
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    TEAPOD: "realistický" hry s lineárním příběhem se dostávaj opravdu na konec slepý uličky koukám:)

    ale abych nebyl jenom ošklivej, budu i hodnej, ptže se mi moc líbili ty měkký objekty.
    TEAPOD
    TEAPOD --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Nevim, jestli je tam vysloveně něco zajímavýho, novýho, nečetl jsem.
    Why Virtual Worlds Can Matter
    http://www.johnseelybrown.com/needvirtualworlds.pdf
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam