• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DRACONIKRover - Land Rover - klub majitelu a nadsencu

    rozbalit záhlaví
    KOCURMOSUR
    KOCURMOSUR --- ---
    DRACONIK: zijem v BRD, takze je mobile alebo autoscoutľč asi prve resource co skusim. Diky za odpoved, mrknem este tie 75 auditka.
    DRACONIK
    DRACONIK --- ---
    KOCURMOSUR: hele nemusi to bejt az tak spatny. Rozhodne bych ho ale asi radsi nekupoval v cechach/na slovensku, protoze aspon tady je mame hodne predrazeny. Mrknul jsem jen tak zbezne na mobile.de a nasel jsem par kousku, ktery by te mohly zajimat.
    Rover 75 2.0 CDT Limousine Klimaautomatik als Limousine in Lippstadt
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=140201271&pageNumber=3&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=21700&makeModelVariant1.modelId=21&maxPrice=4001&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=1
    a tenhle je opravdu krasnej...
    Rover 75 2.0 CDT Charme als Limousine in Witten
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=142067036&pageNumber=5&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=21700&makeModelVariant1.modelId=21&maxPrice=4001&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2
    KOCURMOSUR
    KOCURMOSUR --- ---
    DRACONIK: sedan a tak do 4000 Eur... takze to bude jeden z najstarsich a asi bude mat okolo 150-200 tkm.
    DRACONIK
    DRACONIK --- ---
    KOCURMOSUR: zdar, tak s tou 75 ti tu asi nejlip poradi Konopaslik. A ja te asi poslu primo na roveracke forum http://www.roverclub.cz/bb3 kde ti urcite reknou spoustu informaci a ochotne poradej. Co jsem osobne slysel, tak u 75 je asi nejlepsi motor 2.0 CDTI, moc nezere a je snad nejspolehlivejsi. Kolik do nej chces vrazit? Chces tourera nebo sedan?
    KOCURMOSUR
    KOCURMOSUR --- ---
    Zdravim vospolok ;)

    pred par rokmi som vlastnil dieselovu Rover 25tku. Po mojich (tiez individualistickych) Alfa Romeo autach to bol sice vykonovy skok dolu, ale co sa tyka spolahlivosti prijemne prekvapenie. Kedze to bol rok vyroby 200(4)5, tak kvalita spracovania nestala za moc (kadejake pazvuky, nedostatocne brzdy a nedovierajuce okno na spolujazdcovej strane), ale za dva roky a 50 tkm som nemusel v podstate do servisu.

    Teraz (niekedy na jesen) by sa som rad pozrel po niecom väcsom a to Rover 75. Rad by som vedel ktory motor je v tej rade spolahlivy, nie prilis smädny a coho sa treba pri tomto modeli vyvarovat. Uz som trosku googlil a urcite sa musim vyhnut automatickym prevodovkam, K-serii motorov (radove stvorvalce) a pripravit na obcasne problemy s elektronikou, pohonnymi hriadelmi, zadnymi dverami a zatekajucim kufrom. Kedze mam ohraniceny budget, bude to starsie auto, vela jazdene a tak chcem vybrat motor, ktory zniesol aj 300 tkm bez masivnych investicii.

    Zaujimave je ze sa ludia stazuju aj na BMW dieselove motory z rady 320D (E46) link tu. Co si myslite o tych 2.0 a 2.5 V6 agregatoch, to su ich vlastne britske motory? Akej vybave sa treba vyhnut (automaticka klima? PDC, navigacia?) aby som s tym nechodil do servisu ako na piáno? Casto sa v automobilovych auditkach stazuju na znicenu spojku, je to konkretny problem nejakeho modelu alebo su poddimenzovane?

    diky vopred za odpovede a sorry ak je to OT alebo repost.
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    KULA: neříkám, že je do děsné, ale kamarád tvrdí, že mu to žralo 6,5, takže to dostal a ať se šťourá, kde je chyba:-D
    DRACONIK
    DRACONIK --- ---
    KROMANON: tak to nejni jeste tak marny, mohlo te to sezrat za ziva:) a kdyz se s nim szijes poradne, tak to bude snad lepsi.
    KULA
    KULA --- ---
    KROMANON: no tak to neni takovy prusvich. to by jsi chtel o milion let stareho maloobjemaku?
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    Tak o víkendu uletěl takový kovový kryt katalyzátoru asi. Taky jsem zajel natankovat a žere tedy přesně 8.082 a dál si to nepamatiju;)
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    DRACONIK: to mi říkal, kamarád, že tím jezdil za 5 l. Abych byl taková lama, že budu mít spotřebu dvoujnásobnou pochybuji. Velý TP uvádí hodnoty: mesto: 8,9, 90km/h: 5,0, 120km/h: 6,5, tak jsem čekal, že kol těch 7 se vlezu. A taky mám možná nahovno ukazatel, nebo po přechodu z ropný feliny to přetáčím. Jezdím 1900 - 2300ot./min cca. Aktuálně mám rafiku pod půlkou a na měřiči 290km.
    DRACONIK
    DRACONIK --- ---
    KROMANON: divny, me bral 2,5 sdi kolem osmicky. ten benzinak by mel brat daleko min, spis bych rek tak pet sest litru... a dvoulitr ve dvoustovce bral taky kolem sesti litru. zvlastni:/
    KONOPASLIK
    KONOPASLIK --- ---
    KROMANON: Hele já tomu prd rozumím, jsem uživatel, nikoliv znalec. Když já jezdil s 2.0l za 10,5, tak to neznamená, že jsem to neměl taky blbě. :) Teď jezdím (když teda zrovna jezdím), cca za 13,5, takže cokoliv kolem desítky mi přijde jako malej zázrak a o "sedmičkářích" si myslím, že před sebou tlačej dětskej kočárek. :)
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    KONOPASLIK: to je ovšem pěkný kure*stvo. Hned ho mám míň rád. Trapná 1.4ka a žere jak střelená.
    KONOPASLIK
    KONOPASLIK --- ---
    Já jezdil s SDi cca za deset, jedenáct... 2.0l, nafta. Nečekal bych v tom velkej rozdíl.
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    Lidi kolik by měl sežrat 414si? Já počítal tak sedm a je to cca 10l/100km, což se mi teda ani málo nezamlouvá.
    KONOPASLIK
    KONOPASLIK --- ---
    KROMANON: Jj, trošku šmajdá na pravou zadní tlapku. :)
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    KONOPASLIK: takže ti taky stojí křivě:-D:-D aby to za chvíli nebylo: kdo má Rover tomu stojí křivě?
    KONOPASLIK
    KONOPASLIK --- ---
    E-e, Sartre byl sedan.

    Kromanon: Bez pružiny jsem už půl roku... :o)
    KROMANON
    KROMANON --- ---
    Jsem se nabažil auta a teď hledám chyby:-D rezonuje mi zadní pravý reprák a mám pocit, že auto stojí nařivo, levá strana níž jak pravá:-) Že by pružinka:)?
    DRACONIK
    DRACONIK --- ---
    akorat konopaslik ho mel snad v kombajnu ne? nebo si to blbe vybavuju?
    KONOPASLIK
    KONOPASLIK --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam