Ja se furt venuju tomu sezonimu dh. Poskladal jsem si tri buildy:
Prvne marauder. Ten me dost zklamal. Je pomalej a nezabavnej. Nutnost pouzivat sentry zdrzuje, s multishotem je slabej a s granatama je ta dmg zpozdena, takze clovek musi furt docistovat prezivsi.
Pak jsem zkusil shadow - neonecnej vault, velka single dmg - idealni na gr low elit. Hotovo do ctyr minut a je jedno, jestli jdu lvl 20 nebo 80. Ale neni moc vyhodnej na klasicky rifty. Podstatne min legendarek, kdyz clovek necisti. A kdyz jo, je to pomaly.
Tak jsem oprasil i unhallowed essence a prvni rift dal na season goal - pod ctyri minuty. Multishot to kraji neskutecne (i kdyz wol je porad lepsi), na bossech to trrochu drhne, ale nemam moc kvalitni vybavu, tak predpokladam, ze to na t13 budu davat s prstrem v nose. Navic jsem nevzal focus restraint hatred generator variantu, ale traveler+compas a misto generatoru jsem si vzal radsi skill na obranu. Na farmeni imho lepsi kombinace, nehlede na to, ze generator nepotrebuju diky neustale pustenymu vengeance. Vault je sice omezenej disciplinou, ale kdyz clovek necestuje pres celou mapu, staci mu dvakrat za rift zmacknout preparation a je to vlastne bez omezeni. Kazdopadne jsem ztratil motivaci udelat si na rifty monka. Tohle staci :)
Sranda je, ze se hraje v podstate stejne jako shadow - sepnout boosty a jet dmg co to jde :)