nikomu neberu zabavu z Immortalu, ale co mi vadi je psychologicka hra s transakcema.
Viz
KASUMI "25 kč" to u spoustu lidí nekončí, protože se prolomila psychologicka bariera ze je ok do te hry vrazet penize. A s tim oni chytre pockaji dokud clovek nezainvestuje spoustu casu do postavy. (tim nerikam ze Kasumi tak dopadne)
Prvni gap prichazi nekde kolem 50tky, kde to nuti dlouze grindit pokud sis nekoupil battle pass.
Postupny davkovani plateb cim vic dal ve hre clovek je
"800% value" za uplny hovna
Veci ve hre za currency, kterou si muzes koupit presne tak, ze musis vzit vyssi balicek.
Zabil jsi bosse? Chces extra loot? 0.99$
Zabil jsi dalsiho? Co dalsi extra loot 4.99$ ? ;)
Další víc a víc
Gemy a jejich rarita, kde si musis koupit vstup do lepsiho riftu abys dostal lepsi gem.
a pak Gem v Gemu (Yo Dawg... I heard you like gems)
Cim vic clovek hraje tim vice "investoval" takze kdyz narazi na pay wall tak prece to nevyhodim vsechen ten cas co jsem investoval, tak si koupim jeste ten dalsi balik.
Cela ta hra je postavena na tom aby ti vytvorila co nejvic problemu a pak ti na ne prodala reseni.
Prijde mi to je jak zavolat si taxik, taxik prijede a dostat na vyber, jestli si chces sednout na poblitou, nebo posranou sedacku, nebo za priplatek na normalni. Dalsi vyber - po celou cestu muzes dychat vzduch ze septiku anebo muzes mit za priplatek cerstvej vzduch. Fajn diky, jo a zapomnel jsem zminit, pocet nadechu na kilometr je limitovanej. Dochazi ti vzduch? 0.99$ Jo a to ze te dopravim kam chces je se zakladnim tarifem 5% sance. Pokud chces zvysit svou sanci dojet do destinace, muzes si priplatit.
Argumenty typu ale vzdyt jsem se s tim taxikem svezl normalne, nevim co ostatni mate a proc vsichni picujou na P2W. Jo svezl, ale mas zada od hoven, a dychals to celou cestu a jeste si ani nedojel do konce protoze by ses nedoplatil. Mohl sis vybrat jinou taxi sluzbu (jinou hru), ktera neni zalozena na tom, tahat z tebe prachy.