MAESTRO_007: Endgame jsou za mě převážně monolity (mapy), kde si můžeš vybrat reward (target farma) a scalujou do nekonečna. To znamená, že tě to tlačí vytáhnout z buildu co nejvíc.
Zároveň několik dungeonů, na který potřebuješ klíče (random drop) - zajímavý mechaniky, pěkný bossové (bez poměrně slušnýho buildu na nejtěžší obtížnost dají zabrat - což je plus). Každej z těch dungů slouží k něčemu jinýmu. Jeden je třeba gold sink, kde si na konci za goldy naklikáváš reward. Jeden je na konci gamble za itemy, který v dungu posbíráš (target farma na item type, kterej chceš).
Jsou tam třeba i nekonečně se škálující arény, kde stojíš veprostřed a mydlíš hordy mobů. Tenhle mód má leaderboard. Tohle tě opět tlačí do toho si build vytunit. Ne jako D4, kde dáš veškerý content na lvl 90 s polohotovým buildem. Za mně velký plus.
Někomu by mohl chybět čistej boss hunting, kterej (zatím) chybí.
Jsem týhle hře hrozně nakloněnej, protože mi přijde, že tvůrci o tý hře fakt přemýšlej a snažej se o inovace. Např trade vs ssf, kterej vymysleli je fakt pecka (teda bude v 1.0)