• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CORNELALidský papillomavirus / rakovina děložního čípku - zkušenosti, rady a všechno kolem
    SHMAIDA
    SHMAIDA --- ---
    SINEAD: 3 tejdny. Mám neschopenku do 18týho a v ten den mi předaj tu zprávu :)
    jinak děkujeme za přivítání...

mám možná takovej moc intimní dotaz, ale jak dlouho po zákroku jste špinily?
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    Zensky, tak schvalne napiste co budete mit v te zprave...to Vam daji nejak asi 6 tydnu po zakroku....jinak teda vitejte v klubu seriznutych deloznich cipku :-))
    PSYCHEE
    PSYCHEE --- ---
    SHMAIDA: to nevim, to mi nikdo nerekl, ja jsem totiz nepotrebovala neschopenku - jsem studentka a mam zkouskove....ale tak nejak budu ted doma pro jistotu, v sobotu se chystam do Narodni Galerie, v patek na navstevu k sestre....no ale budu se snazit spis posedavat samozrejme, i kdyz v ty Galerii to asi uplne nepujde ,)

jo a jak se tady mluvilo o te tamponade, tak to taky neni pravidlem asi - ja jsem ji nemela, mela jsem jen takovou malou houbicku tak 2x2cm, ktery byla napustena cimsi proti krvaceni....a ta vypadla hned par hodin po operaci
    SHMAIDA
    SHMAIDA --- ---
    PSYCHEE: a jak dlouho máš bejt doma?
    PSYCHEE
    PSYCHEE --- ---
    SHMAIDA: diky, tobe samozrejme tez, ale s temi gratulacemi bych pockala az po tech vysledcich ,)
    SHMAIDA
    SHMAIDA --- ---
    PSYCHEE: takže gratulace :)))
    PSYCHEE
    PSYCHEE --- ---
    me operovali vcera, uz jsem doma a docela v soku z toho, tak to vlastne vubec nic nebylo ,o)
    byla jsem ve vojensky ve Stresovicich, doktori i sestricky byli bajecni (hlavne ty sestricky teda - to bylo hodne prijemne prekvapeni...vylozene prijemna atmosfera tam byla)