ZDENDAK: V trénincích pár jezdců bouralo, tak mezi posledním tréninkem a kvalifikací z jedné zatáčky odmontovali jeden obrubník, takže kvalifikační kola byla poprvé, kdy jezdci viděli novou zatáčku. Neomylně jich několik bouralo. di Grassi způsobil červenou vlajku v první části a Frijns to úplně rozbil v druhé, takže bylo všechno o hodně posunuté, jak pořád opravovali bariéru v té zatáčce, takže kvalifikace se protáhla až do začátku závodu F1. Super pole zrušili. V první řadě byli Piquet a Turvey s NEXTEV auty, která byla vloni celý rok otřesná, což určitě škodolibě souvisí s tím, jak s nimi podepsal Piquet na dvě sezony po zisku titulu předloni.
Na startu se ťukli týmoví kolegové z Virginu López (třetí) a Bird (čtvrtý). López to prokazatelně měl poškozené, protože ho rychle všichni předjeli.
Dál během prvního kola narazil Ma zezadu do Abta a jak náhle zastavit, trefil ho ještě di Grassi. di Grassi zajel do boxů pro nový nos. Abt měl napůl uražené zadní křídlo, což na výkon auta Formule E má minimální vliv, protože mají celkem malý přítlak, ale zamávali mu černou vlajku s oranžovým pruhem a tak musel do boxů.
Buemi, di Grassi a několik dalších zvolili agresivní strategii a zastavili dlouho před polovinou závodu.
López měl prokazatelně problémy s brzdami, protože párkrát vyjel zeširoka. Nakonec skončil ve zdi v té opravované zatáčce. To udělal ve chvíli, kdy ho první Piquet skoro dojel okolo. Ten musel hodně brzdit, aby se vyhnul jeho autu zapíchnutému do zdi v úzké šikaně, probrzdil a jemně se opřel o bariéru bez toho, aby poškodil auto. Do vedení se tak dostal Bird. Dalo by se to považovat za jakousi karmickou odplatu za crashgate, protože Piquet přišel o vedení v prospěch Birda následkem havárie Birdova týmového kolegy.
Vyjel safety car a většina ostatních se také poroučela do boxů. Ne však Bird, Piquet ani oba jezdci týmu Andretti (da Costa a Frijns, kterým se oběma nevydařila kvalifikace). Safety car byl relativně dlouho, protože zase opravovali bariéru. Piquet jel do boxů nepochopitelně na konci safety caru ačkoli ještě měl energii a přišel tak o pozice. Bird se rozhodl po restartu ujet a v tom mu výrazně pomohl Vergne, který byl na trati druhý ale po problémech ze začátku o kolo zpátky, a výrazně zbrzdil všechny za ním.
Bird si ale zděděného vedení moc neužil, protože při zastávce v boxech mu nešlo se rozjet a ztratil spoustu času. V tu chvíli vedl poslední z těch, co ještě nestavěli, da Costa, a druhý byl díky strategii Buemi, který tedy efektivně závod vedl. Za ním di Grassi, kterého ten brzký pitstop v kombinaci s následným safety carem vynesl nahoru.
Oba vozy Techeetah, které používají motor od Renaultu, zastavily s technickými problémy. Ale závod celkově byl přesným opakem obyčejného scénáře, kde Renault kazí, co se dá, a jejich "strategii" úspěšně kopírovaly ostatní týmy.
Ke konci všechny předjížděli da Costa a Frijns, kteří s vozy Andretti díky strategii pozdní zastávky mohli šlapat na plyn až do konce. První čtyři ale byli moc ujetí.
Věřili byste, že Hong Kong má hned za městem prales?