• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

    | NYX F1LIGA | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |8.4.AUS|24.4.ITA|8.5.USA|22.5.ESP|29.5.MON|12.6.AZE|19.6.CAN|3.7.GBR|10.7.AUT|24.7.FR|31.7.HUN|28.8.BEL|4.9.NED|
    |11.9.ITA|2.10.SGP|9.10.JPN|23.10.USA|30.10.MEX|13.11.BRA|20.11.UAE|
    rozbalit záhlaví
    KALTY
    KALTY --- ---
    KORDA: - máš za toho nejlepšího jezdce F1
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    KORDA: sranda ze zrovna parlamentni listy se mi vybavili jako kategorie kam jsem si tohle zaradil.
    KORDA
    KORDA --- ---
    VICTIM81: Prostě Eurozprávy. Špína pro špíny. Horší je když řeší něco co má opravdový dopad na společnost, ne jen nejlepšího jezdce F1 na světě.

    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    TOFI: jsem v dobre nalade takze nebudu resit detaily toho jak se vyjadruji, takze... pisatel toho clanku je bulvarni retard. neumi cist nechape souvislosti. neumi ani pouzit google translator. pocitam ze cely ten web bude na stejne urovni.

    je mi lito lidi kteri v dnesni dobe nemaji vuli se naucit eng aspon na uroven cteni beznych clanku/originalnich zdroju. aby se mohli takovemu spatne prepsanemu a zbulvarizovanemu clanku/webu vyhnout.

    osobne nemam pochopeni pro takove vyjadrovani vuci lidem jako jsem predvedl vyse. ale tohle je priklad naproste neschopnosti arogance a blbosti. za cilem generovani kliku a delani z jejich vlsatnich ctenaru blbce. takze si udeluji vyjimvu v zajmu lepsi spolecnosti.
    novinarinu totiz povazuji za remeslo ktere ma kurva velkou vahu, vliv a je az nebezpecne pokud se s tim naklada neprofesialne. a neodpoustim tam tedy takove chovani.
    a tohle neni novinar ale lopata s klavesnici.
    TOFI
    TOFI --- ---
    Michael Schumacher's F1 legacy | CAR Magazine
    https://www.carmagazine.co.uk/features/car-culture/how-michael-schumacher-changed-f1-car-may-2016/
    Michael Schumacher wird 50: Erinnerungen an einen Meister - auto motor und sport
    https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/michael-schumacher-50-geburtstag/
    TOFI
    TOFI --- ---
    Jezdec fanoušky odmítá? Rodina Michaela Schumachera vydala nové prohlášení | EuroZprávy.cz
    https://eurozpravy.cz/...-jezdec-fanousky-odmita-rodina-michaela-schumachera-vydala-nove-prohlaseni/
    Zdravotní stav slavného jezdce Formule 1 zůstává i po pěti letech záhadou a ven se dostávají pouze střípky, které jsou ve většině případů neurčité a fanouškům nedávají o nic větší představu, jak na tom slavný závodník je. Mnoho lidí z toho viní rodinu slavného jezdce, jak ale vyplývá z nejnovějšího prohlášení rodiny, svým příznivcům odmítá sdělit jakékoliv podrobnosti sám Michael.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    opravdu zabavne imho. tohle se jim povedlo.
    F1 Rewind: 2018 Animated!
    https://www.youtube.com/watch?v=9ea4XVLqXhM
    KALTY
    KALTY --- ---
    ANDR3E: ocenil bych, kdyby šlo halo doprdele :)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    KALTY: to ani neocenis jak pěkně jim to halo bliká?:)
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    KALTY: Tak oni křídlo mají, ale místo jednoho pořádného to je rozdvojený designový x-wing.
    Při těch rychlostech křídla zas až takový rozdíl nedělají. Auta první generace dobře jezdila třeba bez zadního křídla po kolizi. Akorát je volali do boxů na opravu když jim někde něco plandalo, podobně jako v F1.
    Ale souhlasím, raději bych funkční design než designový design.
    KALTY
    KALTY --- ---
    Ten monopost F1 s tím halo ješě jde, ale tohle je trága teda. Hlavně tedy bez zadního křídla...
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---






    António Félix da Costa, Jean-Éric Vergne (+0:0:0:462s), Jérôme d'Ambrosio (+0:0:4:033s)



    Felipe Massa ve své premiéře ve FE dojel na čtrnáctém místě, avšak dostal dvě penalizace za nesprávné využití fan boostu. Nakonec se tak propadl na 17. místo, těsně za Stoffela Vandoorna.

    Massa je spokojený s předvedeným výkonem, z výsledku ale radost nemá – F1sport.cz
    https://f1sport.auto.cz/...nema?fbclid=IwAR1nZ_fBnXkE1q9FRiRRGDagqMLfuch8w_7jlhCKNd2kTKXA1-RXeg1BQZM

    Felipe Massa, #19, Venturi Formula E Team:

    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Me to prijde zabavny ale vzhledem k tem motokarovejm tratim mi to prijde celkem tezky porovnavat s F1, oboji ma neco do sebe
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    Jsem se trochu bál, že to bez pitstopů bude procesní, ale zachránily to penalizace a chyby při používání Attack Mode. Na soud o druhé generaci si počkám, až uvidím nějaký závod kde nejsou takovéhle větší zásahy. I když jak znám Formuli E, takový možná nikdy nebude :D
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    VYWERN: K .D
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ZDENDAK: neni, za me totalni nuda.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK: Kurňa mi neříkejte že to neni zábavnější než F1 :D
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    António Félix da Costa wins inaugural Ad Diriyah ePrix | 2018-19 ABB FORMULA E
    https://www.youtube.com/watch?v=RhuSzHa1rCA
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Za Monzu rychlejší! V Itálii plánují rekonstrukci, možná se vrátí i ovál – F1sport.cz
    https://f1sport.auto.cz/...oval?fbclid=IwAR0rzYaICrL60JilAcXVGHMPgxnS2XPzSGGzc1tZ1FcamgchOLKwd1VYOGc
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    Attack Mode by mohl být zajímavý strategicky. Během závodu si ho musejí povinně odbýt. Boost vydrží několik kol, takže lze použít k ujetí soupeřům, ale pak riskujete, že přijde safety car a soupeři, kteří si ho pošetřili, vás pak předjedou.
    Další zajímavý faktor je, že během boostu spotřebováváte víc energie. To znamená, že úspornější auta/jezdci budou moct jet s boostem déle naplno. Určitě se často setkáme s tím, že někdo povinný boost má, ale nevyužívá ho, protože by nevystačil s energií.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    JOHNEYSVK: Já to chápu tak, že prostě cvakneš na volantu na tlačítko, kterým "oznámíš" svůj záměr zvýšit výkon vozu tím, že projedeš nějakou zatáčku NEideální stopou za určitej čas. Pokud se ti to podaří, máš po nějaký čas něco-jako-DRS. Počet pokusů je omezený, podobně jako DRS ve F3, ale musí se ti podařit splnit "jezdeckou" podmínku.

    Neni to o tom, že seš v nějakém konkrétním časovém závěsu za soupeřem, ale o tom, že zvládneš nějaký úsek dost rychle, ačkoliv jedeš tou "NEideální" stopou. ARCADE RACING! :)


    Jako why not, prostě už přestaňte brát FE jako eko napodobeninu F1, ale jako silniční/městské závodění svého vlastního druhu :) Podle mě to může být zábavné, uvidíme co to udělá.

    Je mi líto, že tento první - přelomový - závod neuvidím :)

    Proto mě zajímá, co sem napíší ti, co ho uvidí. Já jsem pro každou špatnost! :)
    JOHNEYSVK
    JOHNEYSVK --- ---
    okej,

    "To fire up ATTACK MODE in the race, drivers will need to arm their car, drive off the racing line, and through the Activation Zone. It’s only here that they’ll be able to collect an extra 25 kW of power. Drivers that secure the extra speed, can use it for a few laps when they want to race harder, giving them the edge to keep ahead of the competition. ATTACK MODE can be engaged from lap 3 and will be visible when in use on the halo as it displays electric blue."

    znie to ako solidna picovina :)

    ATTACK MODE variables to be decided 60 minutes before race | FIA Formula E
    https://www.fiaformulae.com/...8/december/attack-mode-variables-to-be-decided-60-minutes-before-race

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam