KALTY: Já jsem najezdil nejvíc ve 2016, ale je to pořád to stejný. Taky co bys tam chtěl vymýšlet že :) Posun je hlavně v těch tréninkových programech a vývoji & opotřebení komponenet, v 18 je toho zase víc koukám. Plus vývoj postavy nejen podanými výkony, ale i skrze komunikaci s médii, což vypadá zajímavě, ale zatím si nejsem jistej, jestli mě kvůli tomu bude bavit kroužit to, co už jsem odkroužil tolikrát :)
Ale zase jsou v tom prvky co mi chybí v Project Cars
(jako propracovanější pravidla, tréninkové programy, vývoj a opotřebení, se kterým musíš pracovat v průběhu sezony, safetycar, ...),
kde ale zase jsou i prvky, co mi chybí tady no
(a teď mě zrovna nenapadá nic relevantního, páč devizy jako simulace denních i ročních období a podmínek na trati tady spolu uplně nesoupeří, snad jen že v PC2 je opravdu zábava hrabat se v nastavení)
Člověk si nevybere :)
Obecně PC2 beru jako zábavnější. Tam mě baví se hrabat v nastavení a pracovat se závodní taktikou + je to celé dravější, masivnější a živočišnější, kdežto F1byCods je taková sterilní.
Vývoj si snad vyvíjíš svůj ne, co bys chtěl za tipy :) Jednou šlápneš do hovna a neseš si ho na botě, nebo musíš přijít na to jak ho elegantně seškrábnout, s tím se musí počítat :D