ANDR3E: Barceloně končí smlouva stejně jako Interlagos, a nejspíš nějak nejsou vůle v nich pokračovat. O předjíždějí nejde – kupříkladu náhrada Interlagos ještě není postavena, a náhrada Barcelony je Zandvoort – porovnej si je a řekni si, kde se F1 dokáží předjíždět lépe/či-vůbec :) A pak srovnej marketingové zájmy s požadavky na předjíždění :D
Jinak Barcelona i Interlagos jsou silnou součástí slavné historie Formule 1.
F1 se však mění (stejně jako všechno); – ttž je opravdu tak nutné lpět na historických okruzích, nebo je to jen zásek sentimentu?
Kde jsou Magny-Cours, Imola, Sepang? Dvanáctiválce, desetiválce, osmiválce? Šestikolky a invertovaná vznášedla? :)
Bude závod ve Vietnamu stejná citová ztráta jako neexistence týmu Tyrrel? Až se jednou přestane pořádat F1 na Spa-Francorchams, bude to bolet stejně, jakože Williams nemá peníze na plechovku spreje na nástřik karoserie? :D