úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Komentar k zavodum a F1
Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi
|
NYX F1LIGA
|
Tipovačka
|
f1fanatic
|
formula1 livetiming
|
espnf1
|
Formula 1 Live Streams
|16.3.AUS|23.3.CHINA|6.4.JAPAN|13.4.SAUDI|4.5.MIAMI|18.5.ITA|25.5.MONAKO|1.6.ESP|13.6.CAN|29.6.AUSTRIA|6.7.GB|27.7.BEL|3.8.MAGYAR|31.8.NED|
|7.9.ITA2|21.9.BAKU|5.10.SING|19.10.USA|26.10.MEX|9.11.BRA|9.11.VEGAS|30.11.KATAR|7.12.UAE|
rozbalit záhlaví
ZDENDAK
---
---
12:16:38 16.6.2019
+1
ANDR3E
: Dobrej je ten barevnej přechod mezi novou a původní částí karoserie :D
ANDR3E
---
---
12:15:41 16.6.2019
1 odpověď
#29.vypadá jak nova, aspon zepředu:)
ZDENDAK
---
---
11:55:55 16.6.2019
ZDENDAK
: Propad na 7. v GTE PRO
ZDENDAK
---
---
11:52:26 16.6.2019
1 odpověď
ZDENDAK
: V boxu. Škoda...
ZDENDAK
---
---
11:51:44 16.6.2019
ZDENDAK
: V pravé zatáčce je ale váha spíš na levé přední, což je zase ta upadlá :) Možná chyba v překladu...
ZDENDAK
---
---
11:50:10 16.6.2019
1 odpověď
De Vries tvrdí, že v náletu do Indianapolis dostal defekt na pravou přední, nebo prasklo něco na zavěšení pravé přední, co je ale divné, protože zrovna pravé přední mu zůstalo a díky němu to dotlačil do garáže že
ZDENDAK
---
---
11:48:52 16.6.2019
1 odpověď
ZDENDAK
: studený gumy...
ZDENDAK
---
---
11:48:38 16.6.2019
1 odpověď
#63 venku z tratě, ale jede dál
ANDR3E
---
---
11:48:24 16.6.2019
#63 corvette mimo trat
ZDENDAK
---
---
11:45:55 16.6.2019
V GTE PRO po SC a srovnávací zastávce #63 zase vede Ferko #51 skoro o kolo. Doufám že v závěru zase přijde na nějaký napínavý souboj Corvette o první místo :) Aktuálně jim krouží otec Kevina Magnussena
ZDENDAK
---
---
11:43:08 16.6.2019
#26 z prvního místa ve třídě ráno zůstala v tom boxu při plánované zastávce stát protože jim vypověděl startér a nemohli to najednou nahodit. Aktuálně krouží jako 7. v LMP2
ZDENDAK
---
---
11:41:19 16.6.2019
ANDR3E
: On zatáčel, ale auto jelo rovně :D No a kačírek ho taky moc nezbrzdil. Teď mají tři hodiny na velké šroubování a aspoň dojet, ale já už jsem si ho neuváženě ve svém spotter guide škrtnul :D
ANDR3E
---
---
11:34:30 16.6.2019
1 odpověď
ZDENDAK
: To nevypadalo na jeho chybu...
ANDR3E
---
---
11:31:13 16.6.2019
ZDENDAK
---
---
11:30:25 16.6.2019
ANDR3E
: Se divím že ho s tím nechají dojet
ANDR3E
---
---
11:29:57 16.6.2019
1 odpověď
To nebude úplně pohodová jízda do boxu
ZDENDAK
---
---
11:26:04 16.6.2019
1 odpověď
ANDR3E
: Nyck de Vries, taky nováček, a zapíchnul to stejně jak "ten Švéd" ne :D
ANDR3E
---
---
11:23:44 16.6.2019
1 odpověď
#29 crash
ANDR3E
---
---
11:19:35 16.6.2019
+1
Regulation changes
Edit
The championship will introduce the Hypercar category as a replacement for the Le Mans Prototypes.[2][3] Manufacturers will be free to build cars based on existing road-going models or enter bespoke designs, but will be required to meet a homologation requirement and build at least twenty road-legal models over a two-year period.[4] The cars will have a minimum weight of 1,100 kg (2,400 lb) and may use a hybrid powertrain. The power output will be fixed at 750 bhp (560 kW) to achieve a benchmark lap time of three minutes and thirty seconds at the Circuit de la Sarthe.[4] Cars that use a hybrid powertrain will not be permitted to derive more than 270 bhp (200 kW) from the hybrid system. A Balance of Performance system modelled on the system used by the GTE class will be applied to ensure parity between hybrid and non-hybrid models.[4] Manufacturers will be given greater freedoms in designing the bodywork of Hypercars compared to Le Mans Prototypes provided that bodywork styling does not affect safety standards.
ANDR3E
---
---
11:19:25 16.6.2019
ZDENDAK
: se divim ze si tam nevzal někoho zkušenějšího..
ZDENDAK
---
---
11:17:38 16.6.2019
1 odpověď
+1
Nakonec uznal že to je vlastně jeho chyba, že si vzal do týmu dva kokoty který vlastně ani moc neznal :D
ANDR3E
: V Asian měl nějakého Lotyše a druhej nevim.
ANDR3E
: Přemotivovaní malí machírci neumí jet do pohody :)
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam