Monzu jsem se jako malý ve hrách taky najezdil hodně. Ne, protože má nejméně zatáček, takže se člověk nejrychleji naučí layout. Protože je to nejrychlejší trať ve formulích a rychlost mě od mala fascinovala. Taky je hezké jak je to jen jedno písmeno (nebo trochu uměleckého nečitelného psaní) od Honza.
Když jsem si dělal prototyp retro závodní hry, jako testovací trať jsem tam dal právě Monzu.
Líbí se mi, jak je ta trať svým profilem úplně jiná než zbytek toho, co se jezdí ve formulích. Na Monze je skutečný potenciál pro slipstreaming podobný jako na oválech. Koneckonců v šedesátých letech, než tam nadělali šikany, se tímto způsobem jezdilo, a vyprodukovalo to pár nejtěsnějších finišů v historii, kde skupinka 4-5 jezdců bojovala o výhru celý závod a do poslední zatáčky nebylo jasno. Byl bych rád, kdyby se kvůli diverzitě požadavků na jezdce a auto tenhle fenomén vrátil. Uvidíme, jak to půjde s těmi auty, co mají být po 2021.