• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    2019 Italian Grand Prix: A Crazy End To Qualifying!
    http://www.youtube.com/watch?v=SXGTLj2cw3w
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    Kvalitní kvalifikace
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    MARMESS: Under investigation, jsem zvědavý, co vymyslí...
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    ANDR3E: Všichni se tak dlouho pouštěli před sebe, až to nestihli :D
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    LOL Q3
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Correuv stav bohuzel neni tak dobry jak se zdalo, podle informaci z dneska mu selhava dychani a je v umelym spanku, snad se z toho vyhrabe
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Moc ale nechapu jak ho ten curb mohl takhle vyslat...to budou asi muset soudruzi trochu zbrousit
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    TOM_HOST: dobra kampan na "when you drive never drink" ;)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Prusery v nizsich kategoriich nekonci ... je ok jenom u lekaru na pozorovani ale i tak ... WoW

    Huge F3 Crash Monza 2019
    http://www.youtube.com/watch?v=PDhTVnqkp7g
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    Monzu jsem se jako malý ve hrách taky najezdil hodně. Ne, protože má nejméně zatáček, takže se člověk nejrychleji naučí layout. Protože je to nejrychlejší trať ve formulích a rychlost mě od mala fascinovala. Taky je hezké jak je to jen jedno písmeno (nebo trochu uměleckého nečitelného psaní) od Honza.
    Když jsem si dělal prototyp retro závodní hry, jako testovací trať jsem tam dal právě Monzu.
    Líbí se mi, jak je ta trať svým profilem úplně jiná než zbytek toho, co se jezdí ve formulích. Na Monze je skutečný potenciál pro slipstreaming podobný jako na oválech. Koneckonců v šedesátých letech, než tam nadělali šikany, se tímto způsobem jezdilo, a vyprodukovalo to pár nejtěsnějších finišů v historii, kde skupinka 4-5 jezdců bojovala o výhru celý závod a do poslední zatáčky nebylo jasno. Byl bych rád, kdyby se kvůli diverzitě požadavků na jezdce a auto tenhle fenomén vrátil. Uvidíme, jak to půjde s těmi auty, co mají být po 2021.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    TOM_HOST: Jsem si říkal že o Monze nebude potřeba :D


    ANDR3E: Dneska to tam vypadá takhle:





















    Ale sneslo by to kdyby se jezdilo na původní osmičce, co? :)





    TOM_HOST, JANDOS: Ta šikana tam v průběhu času byla různě. Původně tam dokonce ani nebyla :) Stejně jako Variante Ascari a Variante della Roggia.




    Monza Italy (1956)
    https://www.youtube.com/watch?v=53QNzZ8h_Ns
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    tohle je taky super, testovaci okruh na strese tovarny fiatu



    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    skoda ze uz se nejezdi klopenky

    Monza - Oval (1966)
    http://www.youtube.com/watch?v=y7xN0nauWpQ
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    Pro me je to vlastne porad soucasnost, protoze jsem F1 nejvic sledoval prave na prelomu tisicileti :) GP2 jsem se nahral jak svin :)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    JANDOS: Nj chybi historicke okenko :))
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    TOM_HOST: Protoze to tak bylo
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Aa gp2 :)

    Microprose Grand Prix 2 - Monza Hotlap
    http://www.youtube.com/watch?v=EazOF8R7tZw


    Proc je prvni zatacka doleva?
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    ZDENDAK: S tou jednoduchosti na zapamatovani jsem to mel stejne :) ale v ktere hre to bylo si nepamatuju
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Mno a k zesílení těšingu :)

    25 min Berger on board McLaren chasing Senna Monza 1990
    https://www.youtube.com/...u.be&fbclid=IwAR19XM2INNxR7wswfdglYe6AKk14Fy30QbT7S4SO-FB0wp9f6CxdLfyM5Z0



    Já osobně jsem většinou teda Monzu považoval za spíše nudnou trať, ale její specifické kouzlo a slavnou historii jí nezle upřít :)

    Je to prostě top speed trať na brutální výkon bez přítlaku a vynikají tak výkonnostní rozdíly mezi týmy. Rychlí rychle ujedou a vzdalují se těm méně rychlým, zatímco ti pomalí velmi rychle ztrácejí i na ty o něco málo pomalé. Na druhou stranu je to prověrka spolehlivosti vozů v maximálním zápřahu :)

    Nepochybuju že bude vyhovovat Ferrari, kteří mají auto právě na dlouhé rychlé rovinky a nebude tolik znát co ztratí v zatáčkách. Z řad týmů ze středu pole můžou překvapit ti, kterým se podaří vyladit top speed – stejně jako se prvním závodě v Baku na té zběsile předlouhé rovině ukázalo, že na nejvyšší rychlost to dokáží rozparádit týmy od kterých se před tím nikdy nečekaly výraznější výkony :)


    Osobně mám s nízkou zábavností Monzy problém i skrze různé závodní simulátory, kde jsem na ní vždycky chcípal nudou a potřeboval ji nutně odkroužit jen abych se přes ni dostat k dalšímu podniku :D Ačkoliv když jsem kdysi na základce začínal pařit Grand Prix 3 (a před tím možná ještě Johnny Herbert's Grand Prix Championship 98) tak to byla nejvytěžovanější dráha, protože jsem si ji jako jedinou dokázal kloudně zapamatovat a trochu rozumně i zajet :)


    Grand Prix 3:




    Johnny Herbert's Grand Prix Championship 98:




    Zažil taky někdo? :)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: jsem zvedavej jestli to casem jeste treba nejak spoji s aeroscreenem, ten bude mit sanci se osvedcit pristi rok v indycar
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam