Vyšetřování tragické nehody z Belgie pokračuje dál, a ačkoliv moc informací se zatím ven nedostává, tak byl potvrzen jeden z faktů, který byl prakticky jasný už od prvního pohledu;
Přetížení, na které je monokok konstruován, bylo v okamžiku nárazu překročeno o stovky procent.
Mimo to bylo rozhodnuto, že na výjezd z Raidillon se vrátí kačírek.
I když ono to taky není ideální řešení, ale ono v tomto místě asi žádné stavební ideální řešení neexistuje. IMHO jediné ideální řešení je trefit tu jedinou stopu, která se tam vejde :)
V '98 se na Villeneuovově nehodě ukázalo, že ve zlomu ze stoupání do roviny auto po kačírku neovladatelně hopsá, místo toho aby se nabořilo.
F1 Spa 1998 Villeneuve Huge Crash
https://www.youtube.com/watch?v=w6XYR2F36MM
Jenže on to tehdy taky trefil trochu jinak, ale ono by se v historii těch ukázek našlo víc.