• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

    | NYX F1LIGA | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |8.4.AUS|24.4.ITA|8.5.USA|22.5.ESP|29.5.MON|12.6.AZE|19.6.CAN|3.7.GBR|10.7.AUT|24.7.FR|31.7.HUN|28.8.BEL|4.9.NED|
    |11.9.ITA|2.10.SGP|9.10.JPN|23.10.USA|30.10.MEX|13.11.BRA|20.11.UAE|
    rozbalit záhlaví
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MERTLAS: prekvapivy to pro me bylo vzhledem k tomu,ze v predchozi sezone nebyly nejsilnejsi teamy a ja byl presvedcenej, ze je to dano tim, ze s netflixem nepodepsali smlouvu. Takze kdyz ted breci jezdec, ze se s nim vubec nebavili a vini z toho netflix, je to prekvapive :)
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    AVATAR: Tak to me to zas neprekvapuje.... Tak trochu znam vhled do tvorby podobnych poradu a je jasny, ze scenaristi potrebujou trochu kontroverzni situace a pribehy... ale je pravda, ze me trochu mrzi, ze se to tocilo porad kolem par tymu dokola... ae treba pristi sezona bude zas o jinych :)

    zklamanej rozhodne nejsem.
    PRDIK
    PRDIK --- ---
    Zdar, tak testy F1 máme za sebou, tak přidám krátký report.

    Příští rok bychom chtěli určitě znovu, byl to parádní zážitek. Měli jsme na jeden den paddock pass(110Eur) a na druhej den jen general admission(20Eur).

    Oba lístky mají něco do sebe. Procházet se mezi motor homes týmů, vidět ten šrumec, koukat z terasy na pitstopy, paráda.
    Během obědové pauzy je pak v ceně paddock passu pitlane walk, zkrátka na hodinu můžete na rovinku a celkem zblízka vidět týmy při práci, to se mi líbilo snad nejvíce, jak tam frajer od Ferrari něco bastlil dremelkou do krytu těhlice.
    Ovšem GA za 20 eur je asi vlastně lepší deal. Za 20 eur se podívate po celém okruhu a pitstopy můžete sledovat z hlavní tribuny. Příští rok bychom asi volili stejné lístky, ale koupit si jen GA není vůbec špatný.

    Celkem mě tenhle výlet i s ubytkem a letenkou vyšel asi na 8k.

    Fotky z mobilu zde(zrcadlo jsem ještě nezprocesoval):
    Imgur: The magic of the Internet
    https://imgur.com/a/Rwa1UFg

    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MERTLAS: hele ten perez byl nahodou hustej (netflix me ignoroval, tak at jde do prdele), protoze to naznacilo, ze na vyber akteru byl na strane netflixu a ne teamu. Coz pro me osobne bylo dost prekvapivy...
    KALTY
    KALTY --- ---
    MERTLAS: to byl Peréz tuším
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    KALTY: me se zapojeni Ferrari docela libilo. (ale je mozny, ze jsem trochu ovlivnen :D )

    Kimi to tam prave zabil stylove a imho naprosto presne odhadli jeho davkovani... vic by nedal, pac by mel totalne v pici :D Stejne jako jeste jeden... nekde se tam ptali mezi sebou esi uz byli na netflixu a odpoved byla taky celkem peprna :D

    KALTY
    KALTY --- ---
    AVATAR: tak je tam jedna věta :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KALTY: kimi tam je, jen musis vydrzet az do uplnyho konce. A zabije, jako vzdycky. Ale jinak souhlas, chybi tam :(
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: ty kola resp, auta s nima vypadaj dobre :)
    KALTY
    KALTY --- ---
    KALTY: Gasly sry
    KALTY
    KALTY --- ---
    MERTLAS: No to nevím.
    Každopádně jak Ferrari tak Mercedesu to moc nevyšlo to zapojení.
    Mě mrzí, že tam vůbec není Kimi.
    Jinak Gastly - Albon výborný.
    No a taky je vidět, že ten Ham fakt nebyl v pohodě v tom Německu. Jak spousta lidí psalo, že si to vymýšlejí.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    F2 liveries























    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---


    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Formula 1: Ferrari engine investigation sparks 'anger' from rivals - BBC Sport
    https://www.bbc.co.uk/sport/formula1/51688538
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Začínají testy formule 2, monoposty budou letos mít 18palcové pneumatiky – F1sport.cz
    https://f1sport.auto.cz/...k/zacinaji-testy-formule-2-monoposty-budou-letos-mit-18palcove-pneumatiky
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: to je dobre zamotany :) 2021 bude zajimavej (i kvuli F1)
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    drive to survive... jako nebylo to spatny, ale v jednicce bylo imho vic napeti :D Ae i tak to je uzasnej vhled do pozadi :) ikdyz kdo vi, kolik scenare a lehce nahranych scenek tam je. Kazdopadne se tesim na trojku :D
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    A pro jedince, kteří v závodním auditku přes všechny skokánky a karavany zapškle trvají na rozebírání F1 je tady čerstvé vydání besedy dua EisKing! ;)
    (No a pro ty ostatní taky, ale do těch mi zrovna nebylo jak tak jednoduše rýpnnout :D )

    30. EisKing - Analyza novych monopostu a zhava temata sezony 2020
    https://www.youtube.com/...adFg&fbclid=IwAR0Bt-LoFkLrf2ngWWZlx8WVA0I-fR5-Fhlqq-toDB-JdWs2dtnhw6DNBKQ
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ANDR3E, ANDR3E: Mají nahradit jen LMP1. Je to ale komplikovanější a trochu nejasné...

    ... došlo totiž k zavedení dohody, která má sjednotit pravidla endurance sériií jako WEC, IMSA a LM (organizovaného ACO). Týmy z IMSA se tak například od sezóny 2021/22 budou moci účastnit WEC.

    Zavádí tak "novou" kategorii LMDh (Le Mans Daytona hybrid), založenou na LMP2 "nové generace", vycházející z plánované nové hybridní kategorie IMSA DPi2.0, která by v zámořské sérii měla být uvedena do praxe taky ve výše uvedené sezóně – a prakticky by měla odpovídat specifikacím třídy nahrazující LMP1.

    Zatím není jasné, jestli LMHp (tedy hypercars) a LMDh (potažmo tedy DPi2.0) budou ve WEC a LM spadat do stejné kategorie a závodit tak spolu (vlastně v něčem, co dosud bylo LMP1, ale od přespříští sezóny to budou hybridy a bude se to jmenovat jinak), nebo budou závodit v jiných třídách. Stejně tak se zatím neví, jestli by se hypercars mohly účastnit IMSA. Obojí se tak zatím nachází v jakémsi okruhu možností, které by tak sice mohly, ale taky nemusely být – a bude akutně potřeba je ještě dospecifikovat a udělat v tom pořádek. Jestli se se vznikem tohoto zmatku počítalo když se (sic zdánlivé!) sjednocení ( :D ) plánovalo nebo ne, asi těžko říct :D

    Týmy – respektive automobilky – které tak plánovaly vstoupit do hypercars (což obnáší stavbu vlastního vozu, založeném na sériově vyráběném modelu – takže reálně už to nejen plánovaly, ale už nějaký čas na tom nákladně opravdu pracovaly), tak z jednání o dohodě prý odešly mírně rozčarovány a zmateny když zjistily, že by se stejné třídy pravděpodobně mohly účastnit i mnohem levněji se sériovými plackami LM prototypů, kdy zároveň byla dosavadním komerčním konstruktérům placek LMP2 (Oreca, Dallara, Ligier and Multimatic) prodloužena licence pro další "cyklus" pravidel sérií, do kterých týmům prodávají techniku.



    Nevím jestli jsem to popsal srozumitelně, ale ona ta situace celá možná zatím úplně srozumitelná stejně není. To jen tak, kdyby jste si mysleli, že zmatky se dějí jen ve FIA a F1 ;)



    Více info by společně s technickými podrobnostmi LMDh mělo být oznámeno o víkendu 18.–21. března v rámci podniku Super Sebring, se kde se WEC a IMSA setkají v jednom podniku, kde se odjede 1000 mil Sebring (WEC) a 12h Sebring (IMSA)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Nahradi Hypercars jen LMP1 nebo padne i LMP2 a bude nejaka slabsi kategorie HC?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam