• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ANDR3E: jo, souhlas.
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    LANMANCZ: Tam nešlo ani tak o bariéry, jako o to, že nevěděli, jestli to auto není pod proudem, proto tam pak u toho byli mechanici RB
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    LANMANCZ: pro me je zaver z cely kauzy ze Max mel ve svym zajmu zapnout mozek a jet klidne na druhy misto....Lewis jel tak jak by mel jet kazdej kdo bojuje o stazeni naskoku v MS, a Max se podle toho mel zaridit
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    ANDR3E: Jj v teto situaci byl rf na miste pac bylo potreba opravit bariery a to bylo na dyl. Mel sem na mysli kdyby ta situace byla trochu jina a stacil by sc na par kol jen na vyprosteni vozu. Zkratka lucker :-)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    LANMANCZ: je otazka jestli by pak neodkrouzili tretinu zavodu za SC..to taky nechces
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    LANMANCZ: tak to ti rekne spousta fandu Ham, ze nedela chyby. Samozrejme je dela a dela je stejne stupidni jak Mazepin a jini, ale fandove to neuznaji :)
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    Navic je fakt komicke ze red flag, ktery on sam zpusobil tim, ze sundal sveho rivala ho zachranil pred DNF kvuli poskozeni vlastniho vozu coz po zavode potvrdil jeho race engineer. Kdyby to nebyl red flag ale jen safety car tak ma taky DNF. Sem kdesi v nejakem commentu cetl ze Lewis musi mit smlouvu s dablem pac ma fakt z pekla stesti v techto situacich.
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    Nazory se ruzni, tady je zase protiargument :-)) Me prijde, ze ti co se vehementne zastavaji Lewise (jako ta trapna "analyza" na F1TV kanale) zkratka nechteji uznat ze udelal chybu a prestrelil to. Predstavte si kdyby byla trochu jina situace a Lewise takto sundal treba Mazepin tak ho ten stejny dav zlyncuje.

    Hamilton vs Verstappen: Who was to blame? | British GP | The F1 Breakdown
    https://www.youtube.com/watch?v=I2fn0D2wqko
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MITTRA: jako jato rikalhned po zavode, zejo... kzdopadne je divny, ze ta nebyla videt ta maxova korekce.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    ANDR3E: Tak tohle bych podepsal, moc hezky rozebráno a argumentováno.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    rozbor po vychladnuti emoci :)

    Who's to Blame? Hamilton vs Verstappen: Chaos at Silverstone
    https://www.youtube.com/watch?v=enVOLoPzfrE
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    M_IKE: Od Maďarska.

    Why Are F1 Slowing Down Pit Stops?
    https://www.youtube.com/watch?v=qA0_LhaN4jE&ab_channel=WTF1
    M_IKE
    M_IKE --- ---
    Jak s tema pit stopama vlastne?
    Je uz nejakej ten cas, pod kterej nemuzou jit, nebo jeste ne?
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    THRASHER: v tomhle je Verstappen jeste hrozne nevyspelej, klidne tam mohl odkrouzit 2.misto a mohl byt relativne v klidu
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    F1 Explained: The Steering Wheel
    https://youtu.be/sxishe7bV9g
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LANMANCZ: s tim uz se da souhlasit :)
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    AVATAR: Jo to jo, zpetna vazba a finalni nastaveni, a jizdni vlastnosi urcite, ale co se tyce vyvoje motoru, aera a podobne coz je dnes naprosto zasadni tak na to nema jezdec zadny vliv - tezko rozhoduje o tom jakou strukturu budou mit kridelka na cumaku apod. - jezdec uz jen rekne jestli to ve vysledku funguje nebo nefunguje.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LANMANCZ: ja si myslim, ze jsi uplne mimo. F1 ma tolik hejblatek a nastaveni, ktery meni vse - od jizdniho modelu az po vykon - ze je velmi zasadni je nastavit tak, aby to konkretnimu ridici sedlo a k tomu potrebuji (prekvapko) zpetnou vazbu pilota. A ne kazdy dokaze sve pocity z jizdy technikum pretlumocit tak, aby se auto podarilo idealne nastavit.

    Jasne, ze uz to dnes neni jak za casu Laudy, kterej dokazal auto vylepsit pres noc, nebo shumiho, kterej travil s technikama vic casu, nez na trati. Ale porad je to velmi podstatna soucast celkovyho vykonu.
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    STRACENA: Myslim si, ze jezdec ma dnes v podstate nulovou roli na vyvoji auta co se celkoveho vykonu tyce - to je vysledek prace spousty lidi, navrhu, prototypu a integrace dlouho predtim nez vubec jezdec do auta usedne, v tom je Mercedes nepopiratelne na spici. Pokud by to tak nebylo tak by vsichni byvali sampioni byli ve fantastickych autech.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    STRACENA: To je taky treba zohlednit!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam