Abych nebyl moc offtopič:

Spa 1962 Lucien Bianchihttps://www.youtube.com/watch?v=VnMFPBWyk24Start 24h Spa-Franconcharps 1930 vs. start Total 24h of Spa 2017:

.jpg)
V souvislosti se Spa-Franconcharps se nedá nezmínit Raidillon de l'Eau Rouge. Neexistuje sice nikdo kdo by ji neznal, přesto si ale ujasníme pojmy; často se to plete!



Ideální styl průjezdu pochopitelně rozebírat nebudeme, neb ho neznáme. Stejně jako doprovodnou sevřenost půlek sedacího ústrojí. Ani množství nehod a jejich příčin a následků.

Zajímalo vás někdy, co je na tomhle místě?

Je to prostor původní zatáčky, která se postupem času spíše než serpentinou stala stoupající vlnkou:

Stoupající vlnkou!

Tady je její vývoj vidět líp:
Eau Rouge, Raidillon | F1 1987 - F1 2020 Belgian GP Onboardhttps://www.youtube.com/watch?v=-iSGpnp-b7g&ab_channel=F1RacingKe každé závodní trati co má za něco stát pochopitelně jezdí autobus. Běžný autobus však potřebuje zastávku. Mluvíme-li o Spa, nemůžeme autobusovou zastávku vynechat:

Není možné ji nezmínit, i když už dávno pozbyla svoji autobusovou zastávkovitost:

Tyvolejako! Viděls někdy zastávku?!



Ale co se budu rozčilovat. Raději zmíním, že jsou tady i rovinky. Rovinky jsou to rovné.



Mimo rovných rovinek, autobusových zastávek a červeného potoka jsou tady taky zatáčky. Zatáčky, co se v historii projevily jako pekelně hladové!


Rovněž zde najdeme typickou vlásenku La Source, kterou nikde jinde nenajdeme. Je zdrojem častých tlačenic, zejména po startu. Původní prostor startu a cíle byl až za vlásenkou.


A taky tady často prší.





A občas nasněží...
