ANDR3E: Výhled na fake zátoku (zatáčka #7+8) z onboardu není, protože je na vnitřku zatáčky a kamera z auta míří "ven" (ve videu je zatáčka od 0:38, v 0:44 je její apex) a umělý přístav tak neuvídíš, ale jsem si jistej, že z externí kamery bude na vlásenku výhled hezkej :D
Spíš bych chtěl být v prostoru sekce zatáček #11+12 (ve videu 1:14 až cca 1:21), kde má probíhat plážová dýza. Chápeš, Miami, track limit line z koksu, tmavý brejle z koksu a koks z koksu! :D
Hlavně mě zaujalo že nejužší místo trati je třetí DRS zóna, tedy celá backstraight (zatáčky #16 až 17, ve videu 1:40 až 2:10) na jejímž konci je jasné očividně předjížděcí místo. Ke konci se teda mírně rozšíří, to jo.
Snad to bude do osmnácté a devatenácté zatáčky generovat souboje pro první DRS (prostor startu a cíle), kdy se v #17 dostanou vozy vedle sebe, vnitřní sice bude mít výhodu kratší tratě do #18, ale vnější získá výhodu širšího nájezdu a vyšší rychlosti do #19, kdy – v ideálním případě – budou oba pokračovat vedle sebe do první DRS (prostor startu a cíle) a nejzajímavěší boje se budou odehrávat v nájezdu do #1; což by teoreticky mohlo mít stejný efekt jako návaznosti od #17 – do sekce #1–3.
Jak na to koukám a očima ten okruh projíždím dalším kolem navázaně na kolo předchozí, tak ta "backwave" druhé DRS (#8–11) se svojí návazností k diskotékové sekci by mohla fungovat podobně. No uvidíme. Když na to teď čučím, tak si dokážu představit že to celý funguje. Uvidíme, těším se... :)