• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

    | NYX F1LIGA | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |8.4.AUS|24.4.ITA|8.5.USA|22.5.ESP|29.5.MON|12.6.AZE|19.6.CAN|3.7.GBR|10.7.AUT|24.7.FR|31.7.HUN|28.8.BEL|4.9.NED|
    |11.9.ITA|2.10.SGP|9.10.JPN|23.10.USA|30.10.MEX|13.11.BRA|20.11.UAE|
    rozbalit záhlaví
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ANDR3E: jo. ale mam pocit, ze jsem se tu někde dočetl, že je to náhoda. ;)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    JOHN_LENON: tak mladej zajizdi pana zaclonu pokazdy ne?
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Haha Rosbergovi zakazali pristup do zazemi F1, protoze neni ockovanej :D
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    JOHN_LENON: Baku bylo vzdycky sama bouracka....Max by se mohl na startu vypsychnout a zahrat si na Bottase :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ještě jsem zvedavej, co vymysli ferrari zejtra, jak si podelat závod. ještě se nesrazili, ne? naposled snad Rakousko 2020?
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    LMP2 bude zajimavejsi k sledovani nez to jestli vyhraje Toyota #7 nebo #8
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ANDR3E: a Angličan Angličana. zase náhodou.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ja jsem nepochopil rozpis času a přišel jsem o hodinu později na rozhovory po kvalde. ale koukal jsem ze klasika.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: ja to nevidel ale Perez zajel holandskyho spratka :)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    #9 Prema Orlen btw s Kubicou
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    😅

    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Tak co pijete? :) Tady teče brandy. Hele nejely dneska nějaký formule něco? Nebo jste všuchni venku?
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ANDR3E: A tak to bych zase nikomu nepřál! :D Neb by to mělo jisté... jisté háčky. Před bulvárním tiskem se ale to tohleto musí utajit! :D

    Skandál
    https://youtu.be/2I8IkbeohCc


    Jsem vždycky byl spíš písmenkovej – asi tak od doby, co jsem někdy v pěti letech našel u babičky na půdě psací stroj. Nicméně, klasickými slovy Jiřího Macháčka, "jestli já někdy něco napíšu – což se může snadno stát", tak to mimo mé dojmologie a referáty na nyxu nejspíš stejně nebude z oblasti motorsportu. To raději nechám povolanějším, sic by se pak ještě někdo mohl veřejně vysmát mým nepřesnostem – a to já dost obtížně snáším. Navíc, podle toho jak se znám, bych pak v odplatě určitě napsal něco ještě rozmáchlejšího, přičemž lidského utrpení je na světě už bez toho dost, neasi...


    ANDR3E: Tak jsem dnes oznámil dispečinku že by se mi moc líbilo kdybych o nadcházejících svátcích, tedy o Le Mans víkendu, mohl mít volno. To s tím svátkem sice nepobrali (a na výsledek se prej tak maximálně podívají po zprávách), ale uznali že by vlastně bylo fajn aby se mi něco moc líbilo. Teda tak jsem si aspoň jejich postoj přebral já. No a výsledkem je, že po třech letech zase budu mít volno na Le Mans! :D

    Ale to pořád ještě není tak úplně vyhráno – totiž ještě to smrdí tím, že budu muset na jakýsi mejdan, jenž jsem přes původní vidinu víkendového lovu na mizející hodnoty národní měny neplánoval. Ač jsem ze svých zmožených beder překvapivě lehce setřásl onen zatěžující stín pracovního nasazení, vyjevilo se nečekané dilema – válet se celej den s flaškou rumu u přenosu Závodu závodů a průběžně glosovat jeho průběh s Andr3em, anebo s flaškou rumu u přenosu Závodu závodů a průběžného glosování jeho průběhu s Andr3em vyvolávat uprostřed nezřízené pařby čiré společenské opovržení a pusté lidské znechucení? A to jen kvůli jakémusi závodu nebo čemusi, kterej ale absolutně nikoho ale absolutně nijak nezajímá a vůbec jakože cože? Dvacet čtyři hodin? Počkej, chceš říct dvacet čtyři hodin? Dvacet a čtyři? Seš ty normální, Zdenále? Ne, ne, tys nikdy nebyl normální.

    Oka, asi v tom mám jasno. Ostatně nebude to poprvé, kdy budu v sofistikované společnosti za potížistu a provokatéra, o kterém nikdo nemá úplně jasno, kde se berou ty jeho podivný nápady! Tvl dvacet čtyři hodin! To je jeliman! :D
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: prave ze nevymyslis, bys mohl natacet nejakej podcast ;)
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Eduardo Freitas řádí jak černá ruka, očividně si z F1přinesl manýry Michaela Massiho :D V endurance se traťové limity nijak zvlášť neřešily. Ovšem tentokrát se už v kvalifikaci mazalo jako by nemělo bejt zejtra. Až tak, že některé posádky skončily úplně bez času. Mazání se dotklo i ARC, které tak přišlo o účast v hyperpole.

    Alpina se v hyperpole málem postarala o senzaci, když jí (taky díky mazání časů) téměř nestačily obě Toyoty. Nutno dodat, že u Alpine protestovali proti nastavení BOP a nakonec dostali úlevu. Všech pět hyperkár ve dvou vteřinách slibuje vyhlídky k pěknému závodění :) ("pět aut ve dvou vteřinách? ve F1 je tam patnáct aut!" - jasně, jenže La Sarthe má téměř čtrnáct kilometrů a je plnej provozu, něco jako čistý vzduch nebo možnost udělat si místo pro rychlý pokus tady neexstuje :)


    ANDR3E: A co když si to vymýšlím? :D
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    Speciální zbarvení Alfy v Baku

    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: obcas nechapu jak stihas to vsechno nastudovat :)
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ANDR3E: Toyotám zkrouhli možnosti využití hybridního systému a můžou ho tak aktivovat až při vyšších rychlostech než dřív, což je připravuje o jejich předchozí brutální výhodu v zatáčkách a na výjezdu. Jakožto jediné čtyřkolky v poli, navíc disponující okamžitě kroutícím elektromotorem pro každé z kol, měly v zatáčkách mnohem lepší trakci a svižnější odpich než ostatní. Takže to bývala Toyota 1+2, pak deset a čímdálvíc kol+, a pak se ostatní prali o třetí místo.

    Od začátku hypercars se díky tomu ale docela přetahují s Glickenhausy – a taky díky lepšímu výpočtu ballance of performance a equivalence of technology. Včera kvaldu vyhrál Glickenhaus, ale měla v tom roli taky red flag ve druhé půlce session a následný déšť v prostoru startu a cíle. A taky se spekuluje o tom, že pětičlenné pole nemá úplně potřebu se urputně rvát o šest postupových míst do hyperpole a – jak to tak bývá – nikdo nechce ukázat opravdovou rychlost. Takže se ukáže až za hodinu v HP :)

    Ale Glickenhausům bych to samozřejmě přál víc než Toyotám. Toyoty sice taky původně musely marně bojovat s turbo-audinama a hybridníma Porsche, ale po jejich odchodu pak neměly konkurenci, což jim chvíli člověk sice přál, ale pak to samozřejmě byla nuda a stále čekáme na toho, kdo krále sesadí :)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: budu jim drzet palce, Toyota by si mohla dat prestavku po 4 letech :)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Tohle je taky ulet..

    SBK, TT "mistaken identity": Chanal dead, Lavorel alive

    https://www.gpone.com/en/2022/06/08/sbk/tt-mistaken-identity-chanal-dead-lavorel-alive.html

    Olivier Lavorel is still struggling between life and death but is not dead, as was reported by the organizers of the Tourist Trophy. An official statement arrived today, alleging a case of “mistaken identity” that led them to name the wrong racer.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam