• tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

| NYX F1LIGA | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |8.4.AUS|24.4.ITA|8.5.USA|22.5.ESP|29.5.MON|12.6.AZE|19.6.CAN|3.7.GBR|10.7.AUT|24.7.FR|31.7.HUN|28.8.BEL|4.9.NED|
    |11.9.ITA|2.10.SGP|9.10.JPN|23.10.USA|30.10.MEX|13.11.BRA|20.11.UAE|
    rozbalit záhlaví
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    ANDR3E: koukam, ze letos budu utocit ze zadnich pozic jako Max 😅 Ale jsem v klidu... Tom_host je jen par bodu predemnou 😂 ale vytrvam a verim svy uvodni sestave!
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    fantasy po 2.zavode

KALTY
    KALTY --- ---
    NANUQ: Však on ji zase rychle získá. Minulý rok všem ukázal, že se do toho umí opřít
    No a u Maxe to máš pravdu
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Max je prostě geniální jezdec, ale lidský odpad.
    Mě potěšilo, že RUS bez větších potíží ujížděl HAMovi na měkčích gumách - to myslím vypovídá minimálně o jisté ztrátě motivace, tohle na auto shodit nemůže.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TOM_HOST: tak to je, kdyz jsi momentalne nejlepsi jezdec v poli a vezes se na vlne. Tak to mel i Ham, i kdyz Bottase povazuji za slabsiho jezdce jak Pereze.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    MARMESS: Praveze mi to prijde ze vsichni jedou na full a ten spratek jede na 80% a kdyz chce prida tech 20 a sbohem f1 :))
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    TOM_HOST: Předjel 13 monopostů, ale kdyby mu nepomohl ten SC, tak by musel jet na plný plyn v podstatě celý závoda měl by co dělat, aby skončil 2., vzpomeň si na loňský závod ve Spa, kde startoval ze 14. místa, tam ten RB letěl...
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    At jde fia do prdele rosberg at kurva uz mlci a jde do prdele a maxovi at od tama poslou pozvanku ;)

Ale poprve imo max ukazal co v tom redbullu ma … myslim tim on pac checo ma evidentne jine auto … kurva dyt kdyz chce tak to leti jak splasene … tech 13 monopostu predjel ani si toho nikdo nevsim … to je proste waaay out of f1 league! A nejak zvlastne jiny styl nez zbytek pole on sam nema … na konci mu beztak rekli uber at to neni napadne ale hlasil problemy zas s polosou (podruhe za vikend a checo nic … zajimave) a stejne ho stahoval pulsekundy na kolo …

Jeste jak horner furt rika jak jsou nepopularni diky tomu ze vyhravaji … mergl vyhraval 8 let v kuse par kritik bylo ale ne takhle a ne po dvou letech nadvlady … proste je to krivy clovek at uz jakkoliv profesne dobry a diky tomu ho nemaji lidi radi … at si nebere cizi uspechy do huby … za to auto muze newey ne horner dopici
    KALTY
    KALTY --- ---
    JOHN_BEAK: Však FIArri
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    a jeste jedna RB perla.

Sergio Perez calls for review after 'different information' given to Max Verstappen : PlanetF1
    https://www.planetf1.com/news/sergio-perez-calls-for-review-after-different-information-given-to-max-verstappen/

Perez had questioned the radio instruction to maintain his laptime, wondering if the same instruction had been given to his pursuing teammate. Verstappen then asked about the fastest lap, only to be told that the team were “not worried about that”. Verstappen promptly replied, “but I am”, and took the fastest lap point away from Perez on the very last lap.

This seemed to have annoyed Perez, who explained afterward that he felt different information had been given to himself and Verstappen – the fastest lap point being the only differentiator between the two Red Bull drivers after the first two races of the championship.

“I asked two laps from the end when they told me to keep a certain pace,” Perez told the media in Saudi Arabia.

“They told me I had the fastest lap and to keep the pace at a certain pace. I thought the communication was the same to Max, I think we need to review the different information and I just couldn’t push then in the end.”
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    PEPAZZ:
    And Rosberg, the 2016 World Champion, took issue with Verstappen’s attitude, saying that he should be “more gracious” considering the challenger which Red Bull have given him, one which Bahrain and Saudi Arabia have suggested is far superior to all others in F1 2023.

“It’s not good to see that really,” Rosberg told Sky Sports F1 regarding Verstappen’s reaction.

“Yesterday he left the track very quickly and skipped the team meeting apparently, that’s what we’ve been told, and I think that’s not a good approach, not a good mentality this early in the season.

“And when the team has done such a brilliant job with that car, and is working so hard and everything, he could be a little bit more gracious maybe, I would say.”
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Max Verstappen unhappy with Red Bull reliability: I'm not here to finish second : PlanetF1
    https://www.planetf1.com/news/max-verstappen-unhappy-with-red-bull-reliability-im-not-here-to-finish-second/
    - >
    Nico Rosberg critical of Max Verstappen's attitude over RB19 reliability issues : PlanetF1
    https://www.planetf1.com/news/nico-rosberg-critical-max-verstappen-attitude/
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    Vskutku. Všichni si dobírají Ferrari, ale praví klauni sedí v FIA.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Tak tohle je fakt šaškárna.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Prej zrušeno, Alík znovu třetí
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    Tak nejubrecenejsi staj v poli zase uraduje a FIA pokracuje ve spanile jizde prihlouplych rozhodnuti :)

Kazdopadne zavod fajn. Skoda odstoupeni Strolla, radeji bych videl drama v zavode ne za SC, ktery byl tak trochu zvlastni.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    George řekl, ze to bylo zbytečně tvrdý a ze si Alík to podium zaslouží. (Ale ze samozřejmě bere třetí místo)

Fair Play to him.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Jako, kdybych byl paranoidní, tak bych řekl, že to fia pozdrzela schválně, aby Alík nestačil najet dostatečný náskok.

Ale naštěstí paranoidní nejsem. 😅
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    To je zase komedie. Nechápu.
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    MERTLAS: Omg, škoda že na to měli jen asi 30 kol, aby si toho všimli
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam