• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

    | NYX F1LIGA | Tipovačka | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |16.3.AUS|23.3.CHINA|6.4.JAPAN|13.4.SAUDI|4.5.MIAMI|18.5.ITA|25.5.MONAKO|1.6.ESP|13.6.CAN|29.6.AUSTRIA|6.7.GB|27.7.BEL|3.8.MAGYAR|31.8.NED|
    |7.9.ITA2|21.9.BAKU|5.10.SING|19.10.USA|26.10.MEX|9.11.BRA|9.11.VEGAS|30.11.KATAR|7.12.UAE|
    rozbalit záhlaví
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    TOM_HOST: Zatím?
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    JOHN_LENON: Oscar urcite neni takovy zabijak jako max … to sorry jako :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    JOHN_LENON: Jen domyšlenka - Oscar je prostě skvělej jezdec s mindsetem zabijáka. Podobně jako Max, jen s tim rozdílem, že je mladší a dost možná ten jeho potenciál poroste.

    Lando má podle mě jedinou šanci. A to dovézt do v Abu Dhabi do třetího místa.

    Příští rok si myslim, že Oscar ty chyby už dělat nebude a přirozeně z něj bude jednička.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KULA: Turbulence v roce 2007 kde lujzovo mcl melo asi bambilion pritlacnych kridelek vsude mozne byla stonasobne vyssi nez dneska … turbulence zpusobuje i fabie takze tomu se vyhnout neda ale je to urcite lepsi a lepsi … pristi rok to bude urcite jeste min ale furt je to pinakl aerodynamiky u aut … kdyby je nechali delat formule jak se jim zlibi bez pravidel tak jsou ty turbulence uplne jinde :) just sayin
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRSH: Určitě skvěle placený místo.
    .
    .
    .
    Ale.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ANDR3E: Přesně.

    Šanci dostal. Nevyužil.

    Pruser je, ze se obavám, že to nezvládne ani Lando.
    DRSH
    DRSH --- ---
    JOHN_LENON: Tsunoda bude rezervní jezdec ackoveho Red Bullu
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    JOHN_LENON: No myslim si to stejny no :)

    A hlavne tsu nebyl nikdy takovej ten dric… nemel rad posilovani a podobny aktivity, takze kdyz mu to takle rb znechutil, tak se nedivim, ze jde od valu…

    No chvilku byl Checo… ale ne moc dlouho 😅
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    JOHN_LENON: kez by mu novy specifikace f1 pomohly si nezkurvit behem pristi sezony karieru
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    MERTLAS: Kdo byl naposled v rb v druhým monopostu kompetetivní Ricci? To uz je hodně dlouho.


    Myslim si, ze reálně z toho Hadjar radost nemá. 😅
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    JOHN_LENON: v tom pripade z nich bude idealni jezdecka dvojka pro novou sezónu:) moc nechapu McL, meli jim dat treba 15 zavodu na to aby jeden z nich byl jednicka, a zbytek sezony spolu nezavodit
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    JOHN_LENON: Jj ale az od 2026… ja se tsunodovi nedivim… od zacatku ho to zas tolik nebavilo a imho ho to v redbulllu tak nasralo, ze nez se trapit, tak jde dela neco jinyho 🤷🏻‍♂️
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Hadjar do RB.

    A tsunoda prý skončil. Uplne. 0.o
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ANDR3E: Nechal se slyšet, že pokud by měl pustit Landa na třetí místo aby tím získal titul, tak to samozřejmě neudělá.
    MAEQ
    MAEQ --- ---
    BATY: Tohle je podle mě (spolu se šíleně propracovanou aerodynamikou) ta největší slabina současných formulí, která přispívá k nepředjíždění. Udělal bych je zpátky o metr kratší a půl metru užší.
    Do Monaka už se skoro nevejdou kvůli poloměru zatáček - a FIA ještě nedávno přemýšlela, jak namísto zmenšení aut zvětšit monackou trať *facepalm
    BATY
    BATY --- ---
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    jezdci ktery testovali novy auto na simulatoru to popsali ze to pripomina spis F2 nez F1
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    PEPAZZ: tech zmen bude pristi sezonu tolik, ze se da rict, ze nikdo netusi, co ztoho vyleze :)
    KULA
    KULA --- ---
    AAZAZEL: aktuálně, auta jsou přerostlá, jejich aerodynamika způsobuje turbulence komplikující přiblížení jiného vozu, DRS pouze pokud jsi za autem méně jak vteřinu a jen na určité části trati. Ale imho byly horší ročníky jak loni a letos, co se aktivity předjíždění týče.

    Příští rok, auta budou menší, aero bude tvoří menší turbulence, aktivní aerodynamika všude a pro všechny, žádné zóny, žádné intervaly za někým. Šance, že to bude dynamičtější tu určitě je.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    AAZAZEL: oboje hraje roli, to ze máš kratke DRS a uzkou trat v kombinaci s tim jak strašně jsou ta auta vyrovnaná rychlostně = je tezke predjiždět.
    Vě 2026 se to teoreticky zlepší tím ze prichazi nova pravidla, tak bude 100% nejaky team který bude od zacatku rychly a teamy ktere budou vyrazněji pomalejší tj. ty rozdíly min na zacatku sezony budou vetší, srovna se to zase s postupem sezony.
    FIA se snaží udelat regulace tak aby pokud jedes za autem jsi byl co nejméně negativně ovlivněn rozvířeným vzduchem od auta pred tebou. Do nove sezony toto zase upravují = mělo by to pomoci v predjiždění, ale na praxi si musíme počkat.
    AAZAZEL
    AAZAZEL --- ---
    Mel bych na vas dotaz. Sledoval jsem formule, kdyz se jeste v zavode tankovalo palivo. Tuto sezonu a castecne i predeslou jsem se k tomu vratil a mam pocit, ze tak u 90% trati, mi komentatori reknou, ze se na te trati neda predjizdet. Je to dane tema tratema nebo za to muze soucasna podoba vozu? Da se cekat, ze pristi sezonu to bude lepsi?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam