SUPERMARIO:
JAGULAR:
Možná to uvedu na pravou míru: Bavil jsem se o spokojenosti s CRM řešeníma.
Jinak znám zákazníky, kteří jsou spokojeni s implementací bývalého Navisionu, nyní MS Dynamincs NAV.
Co vím z předchozí i současné praxe, tak se implementace celkem dařily mému bývalému zaměstnavateli AutoContu, od zákazníků jsou solidní reference na CDL z Ústí.
Obecně problém menších a středních firem je v tom, že vlastně nevědí, co potřebujou a nedají pokoj, dokud to nedosáhnou :-) Výsledkem je neobyčejné prodloužení implementace s odpovídajícím navýšením ceny. Ještě další možností je to, že se firmy dynamicky vyvíjejí a než se stačí systém naimplementovat, tak už potřebují něco zcela jiného. To byl případ posledního projektu, který se během dvou let změnil k nepoznání. A pak může být implementátor zlatý, ale nic s tím neudělá.
O kvalitě implementátorů tady i jinde bylo napsáno dost, tak to nebudu rozmazávat. Ale fakt je, že medvědí službu Navisionu udělal nedávno Webcom se svojí agresivní strategií získávání zákazníků za každou cenu a následné neschopnosti sliby plnit.