KOC256: školní informační systém to je a student je tam v pozici zákazníka o kterýho se ta škola stará, tak proč by to nebylo CRM?
no a vim že ta problematika se nějak přesne nazývá, nejde mi o technický zpracování jak to udělat, ale spíš o obecný koncept a metody jak se tenhle problém řeší
možná sem se nevyjádřil dost jasně, jde o problém kdy se náš zákazník blíží k bodu kdy přestane být zákazníkem a my chceme zjistit zda si ho udržet nebo ne a za jakou cenu a jak toho docílit (už dva roky nic nekoupil u nás v eshopu, neprovolal dost kreditu v poslednim roce a je 20. prosince, dítě je na naší klinice u dětskýho lékaře, za měsíc mu bude 18 tak ho donutit aby u nás nastoupil i k dospělýmu lékaři a pod.)
popřípadě jestli neznáš nějakej dobrej informační zdroj s metodama používanýma v CRM? každopádně díky za návrhy