• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAGULARERP, CRM, ECM, DMS, CMS aneb pocet 3 pismenych zkratek je omezen :))
    Návody, tipy a triky, implementace, programování, alternativy
    M$ Dynamics Nav, Navision
    rozbalit záhlaví
    OLAFCZ
    OLAFCZ --- ---
    BOTUL: Promiň, o tom nepochybuji... :-)
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    OLAFCZ: Nepracuješ v Abře? :) Zvládnu je kontaktovat :)
    OLAFCZ
    OLAFCZ --- ---
    BOTUL:zkus se jich zeptat přes tenhle formulář: http://www.abra.eu/nezavazna-poptavka
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    OLAFCZ: Abru znám docela důvěrně. Určitě budu víc informací zjišťovat o této verzi, která by mohla vyhovovat - http://www.abra.eu/informacni-systemy/obory/reklamni-agentury


    KOC256: V tuto chvíli posuzuji tyto funkcionality samozřejmě s různými vahami:
    Obecné
    Jednoduchost zadávání dat
    Nastavování uživatelských práv
    Mobilní zobrazení
    UI (přehlednost, použitelnost)
    Český jazyk
    Kalendář
    Integrace s mailovým klientem
    Export dat
    DMS
    Přizpůsobitelnost (užitečnost) dashboardu

    CRM
    Evidence kontaktů
    Evidence obchodních příležitostí
    Stavy obchodních příležitostí
    Úkoly k obchodním příležitostem
    Přiřazení nabídky k obchodní příležitosti
    Integrované zpracování nabídky v obchodní příležitosti
    Ceníky
    IČO jako klíčový identifikátor

    Zakázky
    Překlopení obchodní příležitosti do zakázky
    Rozlišení obchodní a servisní zakázky
    Rozlišení zakázek dle produktů
    Plánování činností (úkolů) na zakázkách
    Vykazování činností (úkolů) na zakázkách
    Stavy zakázek
    Plánování ekonomiky zakázek
    Vykazování nákladů na zakázkách
    Vyhodnocování zakázek
    Přiřazení faktur
    Integrovaná fakturace (včetně změny DPH)
    Sledování plateb
    Evidenční sklad (včetně kurz EUR/CZK pro nákupní cenu)
    Přiřazení servisních čísel
    Vyhledávání podle servisních čísel

    Reporting
    Segmentace zákazníků
    Pipeline, konverzní poměry
    Report obchodních výkonů za celou firmu
    Report obchodních výkonů za produkty
    Report obchodních výkonů za regiony
    Report obchodních výkonů za obchodní zástupce
    Motivační systém pro obchodní zástupce
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BOTUL:
    mas na to nejakou blizsi specifikaci... pokud by to bylo primocare a presne kopirovani vasich potreb jestli by nebylo lepsi si nechat neco udelat na miru...
    OLAFCZ
    OLAFCZ --- ---
    Ahoj, a už jsi zkoušel IS ABRA? Mají tzv. Start verzi na 90 dní zdarma: http://www.abra.eu/ke-stazeni/abra-g2 nebo http://www.abra.eu/ke-stazeni/abra-g1 (je to komplexní ERP, jehož součástí je i modul CRM
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    KOC256: Nemusí být free a opensource. Jen nemůžu natrefit na něco, co by umělo ty klíčové věci (které jsem měl za to, že potřebuje každá taková firma) a ne i hromadu balastu, za který se taky nechá zaplatit :) Moje představa je pro 5 uživatelů do 50000/rok.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BOTUL:
    Pokud jsi se ve free řešeních zorientoval sám, tak se bojím, že ti tu moc co nabídnout nejde...
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    Prosím o tipy na CRM/lite ERP, které by třeba jako branžové řešení bylo připravené nebo by se dalo bez dramatického vývoje přizpůsobit potřebám malé firmy, která dělá zakázkový servis - opravy (vysoká cena, málo zakázek, kdy žádná není stejná). Procesy, které by řešení mělo pokrýt, nejsou jen klasické obchodní, ale i plánování a řízení zakázek jak z pohledu nákladů tak z pohledu aktivit. Našel a vyzkoušel jsem už celkem dost systémů, ale žádný zatím nevyhovuje (pokud se nebavím o řešeních, které při 5 uživatelích nestojí statisíce ročně).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    RAINBOF:
    OpenERP - Beautiful Business Applications
    https://www.openerp.com
    Neznám jen jsem si toho všiml v Synology NASu...
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    prosím tip na nějaký malý ERP něcojako SugarCRM chci si ho zkusit naohybat a implementovat... vlastní použití... kdyby měl mobilního klienta zdarma či nějak rozumě nezlobil bych se.
    MS_
    MS_ --- ---
    zdravim, hledám člověka, co umí typo3, jde mi v prvé řadě o spolehlivost, v druhé řadě aby mohl fakturovat a za třetí aby nebyl moc drahý. případně pošta, dík :)
    JANYNA
    JANYNA --- ---
    Ráda bych poprosila o radu. Potřebuji CRM nebo customer database pro malý podnik/jednotlivce. Jedná se mi především o to, aby program uměl u kontaktů:

    uchovávat historii interakce + veškeré další standadní info
    asociovat kontakty s klíčovými slovy nebo umožňovat třídit kontakty do různých skupin (budu potřebovat vyhledávat klienty, kteří měli zájem o "A", "B", atd.)
    ideálně další variabilní či individuálně nastavitelné proměnné u kontaktů (např. vyhledávání podle data poslední interakce, atp.)

    - není nutná implementace do e-mailového klienta

    Ráda bych on premise a open source, ale samozřejmě i komerční možnosti jsou vítány. Hlavně, když najdu řešení. Cloudu se a priori nebráním, ale raději bych vše měla u sebe na disku.

    Věděl byste někdo?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GEGE:
    ci je podminka to nezminovani firmy?

    Ja v BP delal taky pro instituci a naopak jsem venoval jednu kapitole predstavovani te instituce... aby to zapadlo do vysledne aplikace a potreb te instituce...
    GEGE
    GEGE --- ---
    Moc vsem dekuju. Co se vsechno se udalo a jak zdejsi napady dopadly u vedouci by zabralo asi pet stran. Ale vysledek je jednoduchej: coca cola mi slibila spolupraci jako asi jedina z 20 firem, ktery jsem oslovil a to jsem mel pred znamy kontakty na reditele oddeleni(recese je svine a na studenty neni cas). Maji od SAPu modul na MBO a to se vedouci prace hodne libi a me vlastne taky. Ale v bakalarce samozrejme nesmi byt zmineny skoro nic o firme jmenem pocinaje.
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    GEGE: Vidím to stejně. 1) Musí být připravená metodika výpočtu mzdy. Ta se bude lišit podnik od podniku v závislosti na specificích výroby, resp. provozu a v závislosti na pohledu controllingového oddělení. 2) Musí být vhodně navrženy procesy, abychom jednoduše sbírali správná data (výnosy, náklady z každé činnosti, jakost, resp. chybovost (počet neshod), spokojenost zákazníka atd.), a nezatěžovali tím lidi. 3) Nastavení IS tak, aby podpořil vše předchozí. To znamená, že bude vyvinuto vždy na míru a aplikace nebude možné porovnávat mezi sebou.

    Pro samotné generování reportu, vizualizaci dat atd. může v závislosti na podmínkách IS/IT, potřebách firmy, rozpočtu atd. té konkrétní firmy posloužit:
    - jeden konkrétní IS
    - BI
    - externí mashupový nástroj (http://www.mashzone.com/en/mashzone), který si napíchne sondy do procesů nezávisle na IS, ve kterém jsou podporovány
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    GEGE: pokud mas procesni organizaci a mas naklady na jednotlivy procesy, tak by se ti melo podarit dopocitat metriky jednotlivych procesu tzn. i nakladu primo na nakladovy objekt, tedy napadaji mne sw na objektovy modelovani a optimalizaci procesu.. z tyhle rodiny asi ARIS, EISOD
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GEGE:
    toto reseni je asi per klient...

    My neco takoveho planujeme nasadit v prostredi ERP ve skladu u zakaznika ale je to site na miru tomu co ti lide delaji... kdyby to bylo teoretizovani tak neco se da vymyslet ale porovnani SW asi tezko... max pak forma dotazniku, pruzkumu, ... ...vymysleni si nejakych hypotez...
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    GEGE: ještě můžeš zkusit timetracking, jsou na to aplikace co si lidi sami instalujou pro vlastní evidenci, hezky to rozdělí čas mezi facebook a excel, šlo by to strojově vyhodnotit.
    Nebo do bugtrackovacích nátrojů se něco podobnýho taky dává. asi to ale bude moc opensource
    GEGE
    GEGE --- ---
    Vybral jsem si bakalarku na tema optimalizace pracovniho vykonu skrz IS. Existuje nejakej modul,aplikace v cemkoli, do kteryho se da zaznamet kvalita nebo i kvantita odvedene prace, splneni cilu apod., od cehoz se nasledne odviji mzda? Cilem prace by melo byt vicekriterialnim rozhodovanim porovnat ruzne takove aplikace nebo v ramci jedne firmy zjistit, jestli jsou kriteria nastavena spravne a jsou pro zamestnance motivujici resp. demotivujici.

    Co jsem zatim patral, tak se na to normalne vyuziva CRM. Problem je, ze na CRM vzniklo uz tolik praci, ze to tema nesmim zpracovat v prostredi CRM. Nemeli byste nejaky tipy?

    Resil jsem to uz s nejaky typkem z Abry a prof. ing. Baslem(VŠE FIS Podnikove informacni systemy) a ty mi rekli, ze chci neco naprosto nemoznyho :-) protoze jde o procesni veci a nebo se k tomu prave jednoduse vyuuije CRM.

    Jsem v koncich, semestr skoro v polovine a ja budu muset uplne zmenit tema.

    Kdybyste meli navrhy na jine tema bakalarky, ktere bude smerovano na provoz, rizeni lid. zdroju... ve spojeni s necim 3 pismenym, budu rad :-)
    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    BOTUL: to mi připomíná moje studium :-)

    děkuju všem za rady a připomínky, nějak se s tim poperu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam