• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAGULARERP, CRM, ECM, DMS, CMS aneb pocet 3 pismenych zkratek je omezen :))
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    GEGE: Vidím to stejně. 1) Musí být připravená metodika výpočtu mzdy. Ta se bude lišit podnik od podniku v závislosti na specificích výroby, resp. provozu a v závislosti na pohledu controllingového oddělení. 2) Musí být vhodně navrženy procesy, abychom jednoduše sbírali správná data (výnosy, náklady z každé činnosti, jakost, resp. chybovost (počet neshod), spokojenost zákazníka atd.), a nezatěžovali tím lidi. 3) Nastavení IS tak, aby podpořil vše předchozí. To znamená, že bude vyvinuto vždy na míru a aplikace nebude možné porovnávat mezi sebou.

    Pro samotné generování reportu, vizualizaci dat atd. může v závislosti na podmínkách IS/IT, potřebách firmy, rozpočtu atd. té konkrétní firmy posloužit:
    - jeden konkrétní IS
    - BI
    - externí mashupový nástroj (http://www.mashzone.com/en/mashzone), který si napíchne sondy do procesů nezávisle na IS, ve kterém jsou podporovány
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    GEGE: pokud mas procesni organizaci a mas naklady na jednotlivy procesy, tak by se ti melo podarit dopocitat metriky jednotlivych procesu tzn. i nakladu primo na nakladovy objekt, tedy napadaji mne sw na objektovy modelovani a optimalizaci procesu.. z tyhle rodiny asi ARIS, EISOD
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GEGE:
    toto reseni je asi per klient...

    My neco takoveho planujeme nasadit v prostredi ERP ve skladu u zakaznika ale je to site na miru tomu co ti lide delaji... kdyby to bylo teoretizovani tak neco se da vymyslet ale porovnani SW asi tezko... max pak forma dotazniku, pruzkumu, ... ...vymysleni si nejakych hypotez...
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    GEGE: ještě můžeš zkusit timetracking, jsou na to aplikace co si lidi sami instalujou pro vlastní evidenci, hezky to rozdělí čas mezi facebook a excel, šlo by to strojově vyhodnotit.
    Nebo do bugtrackovacích nátrojů se něco podobnýho taky dává. asi to ale bude moc opensource
    GEGE
    GEGE --- ---
    Vybral jsem si bakalarku na tema optimalizace pracovniho vykonu skrz IS. Existuje nejakej modul,aplikace v cemkoli, do kteryho se da zaznamet kvalita nebo i kvantita odvedene prace, splneni cilu apod., od cehoz se nasledne odviji mzda? Cilem prace by melo byt vicekriterialnim rozhodovanim porovnat ruzne takove aplikace nebo v ramci jedne firmy zjistit, jestli jsou kriteria nastavena spravne a jsou pro zamestnance motivujici resp. demotivujici.

    Co jsem zatim patral, tak se na to normalne vyuziva CRM. Problem je, ze na CRM vzniklo uz tolik praci, ze to tema nesmim zpracovat v prostredi CRM. Nemeli byste nejaky tipy?

    Resil jsem to uz s nejaky typkem z Abry a prof. ing. Baslem(VŠE FIS Podnikove informacni systemy) a ty mi rekli, ze chci neco naprosto nemoznyho :-) protoze jde o procesni veci a nebo se k tomu prave jednoduse vyuuije CRM.

    Jsem v koncich, semestr skoro v polovine a ja budu muset uplne zmenit tema.

    Kdybyste meli navrhy na jine tema bakalarky, ktere bude smerovano na provoz, rizeni lid. zdroju... ve spojeni s necim 3 pismenym, budu rad :-)
    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    BOTUL: to mi připomíná moje studium :-)

    děkuju všem za rady a připomínky, nějak se s tim poperu
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BOTUL:
    trigger na zmenu systemoveho data? jsem nevidel ale treba to jde...
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    KOC256: se systémovým datumem nelze pracovat?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BOTUL:
    zmeni se systemove datum ale nedojde k updatu zaznamu ne? ale je to tu OT...
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    KOC256: a myslím, že z tohoto úhlu pohledu jste to neprobrali..ale možná neumím číst:)
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    KOC256: a když dojde na určité datum, tak se nic nezmění?:))) a když by se nic nezměnilo, a chtěl bych to zjistit, nemůžu nad tím postavit operátor, že nějakou dobu se už nic nezměnilo, a proto se mi tento operátor musí změnit?:)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BOTUL:
    to on nechcel slyset... ;-) to jsme tu uz probrali nize...

    BTW: co tu porad mate s temi triggery... co kdyz se nic nezmeni? proste jen dojde na urcite datum? Co vim tak trigger ciha na zmenu ne? - nejsem plnokrevny databazista...
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    BOTUL: a technické řešení by spočívalo v datové analýze, triggeru a workflow, jak už uváděli kolegové přede mnou, pokud bys chtěl být upozorňován automaticky..nebo v reportingu a manažerské práci, pokud si to chceš hledat sám
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    SHAMAN23: netuším, jak se tenhle problém nazývá, ale řešil bych měřením vhodných parametrů, které mi takový výsledek predikují, a ty bych s různými vahami vyhodnocoval

    - klesající docházka do školy
    - zhoršující se prospěch
    - klesající počet pokusů na složení zkoušky
    - nízký počet termínů na zbývající pokusy
    - termínové kolize termínů na zbývající pokusy
    ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SHAMAN23:
    az zjistis to slovo co hledas tak ho kdyz tak sem napis... to me fakt zajima. A ty moje slovicka ti nevyhovovaly (reporting, workflow, sestavy)?
    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    SAMGARR: jo to mám namysli a de mi o to jak se tenhle problém nazývá, resp něco podlě čeho bych si moh na netu najít používaný metody k tomuhle tématu


    RENDALF: tak kredity nejsou jedinym kritériem, ale jak řikám nejde mi o technický provedení, mám napsat esej o týhle problematice, ne dělat nějaký konkrétní řešení... kdybych to měl naprogramovat bylo by to snažší :-)
    SAMGARR
    SAMGARR --- ---
    SHAMAN23: nejsem v tomhle oboru kovanej, ale nepresahuje tenhle problem do marketingu, neco jako co s odchazejicim zakaznikem? Z pohledu crm je mozny detekovat jak na tom je a z toho sestavit prognozu kdy asi vyleti uplne...
    RENDALF
    RENDALF --- ---
    SHAMAN23: hele proste bych si dal trigger na pocet kreditu, kterej by mi vodpalil workflow jak se tak rika ze jo
    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    KOC256: školní informační systém to je a student je tam v pozici zákazníka o kterýho se ta škola stará, tak proč by to nebylo CRM?

    no a vim že ta problematika se nějak přesne nazývá, nejde mi o technický zpracování jak to udělat, ale spíš o obecný koncept a metody jak se tenhle problém řeší

    možná sem se nevyjádřil dost jasně, jde o problém kdy se náš zákazník blíží k bodu kdy přestane být zákazníkem a my chceme zjistit zda si ho udržet nebo ne a za jakou cenu a jak toho docílit (už dva roky nic nekoupil u nás v eshopu, neprovolal dost kreditu v poslednim roce a je 20. prosince, dítě je na naší klinice u dětskýho lékaře, za měsíc mu bude 18 tak ho donutit aby u nás nastoupil i k dospělýmu lékaři a pod.)

    popřípadě jestli neznáš nějakej dobrej informační zdroj s metodama používanýma v CRM? každopádně díky za návrhy
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SHAMAN23:
    1/ nebude to CRM ale nejaky skolni informacni system
    2/ problematika asi bude obycejny reporting, nebo sestava, MIS, ... neni to nic za extra odbornost - jestli hledas nejaky odborny nazev tak mozna proklepni ty pojmy co jsem pouzil... pripadne jeste muze byt zajimavy pojem workflow -> aneb nejaky rizeny tok cinnosti (priklad takoveho workflow jak by mohlo slovne fungovat: kdyz ma malo kreditu a je pred koncem roku, pak upozorni ze je na vyhozeni - toto by nejak stale sledovalo cinnosti na pozadi pripadne by se nejaka kontrola spoustela v noci nebo tak nejak)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam