• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALO_FABUSinternet v současné politice, kultuře a společnosti
    KOUBAVIT
    KOUBAVIT --- ---
    http://sites.google.com/site/guruvitkoubabhagavan/
    Top Web stránky můj blog
    Internet je v současnosti luxus a složitá záležitost pro většininu lidí, připomíná mi to zavádění gramotnosti kdy s tím byli taky obrovské problémy, prostě veliké změny nejdou udělat rychle.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    omg, tak už zase

    http://depositfiles.com/
    Přístup byl odepřen Vaším internetovým poskytovatelem. Toto URL je na seznamu Internet Watch Foundation mezi stránkami, které zobrazují sexuálně zneužívané děti. Takové stránky jsou ve všech státech EU nelegální.
    LEGI
    LEGI --- ---
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8278364.stm

    End in site for Yugoslav domains

    The .yu domain was established in 1989 for for the Socialist Republic
    Websites using the .yu domain extension will cease to be available online from 30 September.
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    ACHERON: cau, id subtalk o tom napsal Bc. praci. mu napis kdyztak
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    http://www.nytimes.com/2009/08/30/magazine/30FOB-medium-t.html
    lol, vtipné jak pod článkem doporučují Habermase :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    JINDRICH: bůhví nakolik tomu přikladat váhu, ale vodafone vypadá ok
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    Nikdy nezadávejte do gúglu google, celý se to pos*re!
    http://i.nyx.cz/files/00/00/02/85/285561_ae7d194170125c978be1.jpg
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    BBC NEWS | Technology | Mobile data show friend networks
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8205940.stm
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: teď ti asi nerozumím... ptáš se, jak se bloger stává úspěšným blogerem? to by sis asi trochu zavařil :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: to je definice kruhem, mě by zajímalo, jestli tam fungují jiné mechanismy výběru než u komentářů v novinách a protože si myslím že hjo, tak jaké:)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: kdo nebo jací jsou? úspěšní jsou ti s největší návštěvností, resp. nejodkazovanější, ne?

    jinak mezi úspěšným blogerem a novinovým komentátorem imho moc rozdíl nebude, viz už-ne-tak-vzácné angažování blogerů médii a naopak odchody novinářů na blogerskou dráhu...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: *THUMBS UP* :) třeba v US jsem tedka koukal, tak Pew Internet Project srovnává pravidelně expozici témat mezi blogosférou a tradičníma médiema a jsou tam fakt dost hustý rozdíly a posuny, to by byl na elaboraci matros jak svin :)

    pak by me zajimala nejaka analyza kdo jsou blogeri a kdo jsou uspesny blogeri... takova profesni uchylka :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: jj, ale ne jenom reakcí, návštěvnost je přece taky výrazem preferencí, resp. určité váhy, takže nerozlišený dav si takhle "volí" své mluvčí, kteří za ně vstupují do debaty, a ta dynamika je hodně tekutá - permanentní volby :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: hele já si toho taky všiml už jinde... to je zajímavej fenomén, kterej má fakt hodně blízko k veřejné sféře a la H :) Malá část píš své názory, které představují určitou argumentační základnu a pod tím se potom rozlívají potoky reakcí a blitek ostatních zúčastněných :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    je zajímavé, jak se tradiční média naučila akceptovat bloggery jakožto hlasy hodné zaznění, takhle napsaný článek hned navodí dojem, že jde opravdu o veřejnou diskusi...

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8198084.stm
    LEGI
    LEGI --- ---
    MACKIEE: komickej priklad.

    diky!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam