• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MILANLXROHAŘ - všestranný lovec
    rozbalit záhlaví
    JELLY
    JELLY --- ---
    MADRONA: no tak to by ses podle me akorat trapila.
    PYTHIA
    PYTHIA --- ---
    MADRONA: Páni tak to je dost, no. Tak uvidíš, ale myslím si, že pokud budeš mít práci tak dlouho ohař asi není ideální pes. Jak psala Jelly, je to plemeno fixované na pána a chce s ním trávit co nejvíce času. Bylo by fajn si psa brát sebou do práce jenže v dnešní společnosti asi nejsme tak daleko, aby to šlo všude, no
    MADRONA
    MADRONA --- ---
    JELLY: no já právě pracovala třeba od půl osmý d šesti, takže to "přivstaneš" by bylo docela smrt :) ... Jak říkám, zatím vyčkávám :)
    JELLY
    JELLY --- ---
    MADRONA: vzdycky si zaridim, aby s ni sel nekdo z rodiny,.. navic studuju zootechniku, specialni chovy, takze nepredpokladam, ze by to mel bejt v budoucnu problem,.. uz ted muzu brat psa do skoly pokud bych chtela, ale nepotrebuju to takze v je to v pohode,..jde taky o to, ze mam velice obetavou maminku, ktera psa bezmezne miluje, takze mi s ni ohodne pomaha..chapu ze normalne pracujici clovek je takhle dlouho pryc, ale kdybys napsala ze si rano treba privstanes a pujdes s nim aspon na tu hodinku ven aby se protahnul a pak po praci ne na pul hodky, ale taky aspon na tu hodku, hodku a pul, tak reknu ok..,tak jak to popisujes se daji vencit spolecensky plemena, ale na lovecky mi to prijde malo....vedela sem, ze potrebujou hodne pohybu, ale netusila sem jak moc:),. ale to zjistis jen pokud si je poridis..:)
    PYTHIA
    PYTHIA --- ---