• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SIRIEN: (╯‵□′)╯︵┻━┻
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    HAR4NT: rigidní formalismus zápisu (stejně jako formuláře na finančáku) patří do účetnictví.
    A matematika není účetnictví - věř mi, měl sem na škole obojí, nedá se srovnat. A učit matematiku jako účetnictví je - zejména u dětí - učitelská demence.

    ...A začíná to tu bejt dost nevtipný.
    ERIDANI
    ERIDANI --- ---
    Každopádně ten vtip postrádá vtipnost a vypadá to, že naopak náladu zhoršuje. Mě určitě nasral, přesně jako vyplňování daňového přiznání.
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    HAR4NT: ani jednoho z nich neznám
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SCHWAB: popravde sem cekal jak radio, nebo jen "nakej chytrej"
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    HAR4NT: ty ses chytrej jak amant
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    T_Y_L: vypreparovat mozna, spravne je prezentovat ne. ostatne, o nemijeni pointy sdeleni a jejiho dalsiho rozvijeni ci zpracovani by se co se tyce nyxu daly psat varovne prirucky.
    pevne doufam, ze jsi profesi nejaky pedagog a ze to jen doplnujes do vlakna a nezkousis to vysvetlovat me osobne. a jestli zadani umoznuje ruznou interpretaci z orezany fotky sotva zjistime, stejne tak muzu namitat, ze se jedna o rutinni zacatecnicke cviceni v oblasti slovnich uloh a ucitelka jim uz 50x rikala, at si to zadani a nazvy pozadovanych vypreparovanych velicin poradne prectou, ze se meni jen ty slova a ty "rubriky" ne a nahore na strance je to jeste tucne napsany, tohle neni zadna VS matematika, ale zaklady toho, jak lze i jednoduchou algebru pouzit v denni selsky praxi, pokud jsi schopnej spravne identifikovat potrebny vzorec a jeho jednotlivy cleny. treba to tu ucitelku uz sere, ze se v tom plete furt a neni schopnej pochopit, ze vlastne zapisuje protokol, jak k vysledku dosel. u svych podrizenych bys ocenil nesmyslny report, ale se spravnym vysledkem? vlastne co se vubec ptam, byznys je byznys:))))
    ale zkus se hadat na financaku, ze si vypsal do danovyho priznani nahodny numera, ale dane odvedl spravne a odpovida to cifre v poslednim okynku.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    T_Y_L: za mejch mladejch let jsme tomu říkaly starý struktury.
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    HAR4NT: Schopnost vypreparovat důležité informace žák prokázal. V matematice platí, že je důležité dát správné zadání (to je důležité např. ve vysokoškolské matematice, kde se pracuje i s jinými soustavami, na různých tělesech a pak atd.). Pokud zadání umožňuje různou interpretaci je výsledek i při jiné interpretaci správný a je to chyba v zadání. To že někdo, aby si zjednodušil práci, trval na nesmyslných formalitách v době, kdy jsme byli ve 3. třídě, není argument. Tohle bych šel učiteli omlátit o hlavu, protože je to správně (z toho zápisu nevyplývá jak přesně to má být zapsáno a dívek je opravdu 30). Naštěstí v dnešní době dobří učitelé na podobných nesmyslech netrvají. Tohle je imho ukázkové selhání učitele.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    DEMENCE:
    MAWERICK:
    ZIDANE:
    DEMENCE:

    Posledních 20 let jsem to viděl jen s Clintonovejma (Hillary a Bill), protože tam skutečně Hillary Billa hodně tahala nahoru, jeho předností bylo v podstatě hlavně charisma (mozek byla ona).
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KAKIHARA: hm, tak to ma blby, nemel bejt zbrklej, soustredit se na pozadovanou formu zapisu, neudelat v ni hrubou chybu a dostal by od ty zapskly pici jednicku no. sveho druhu takova meta- slovni uloha v realnym zivote:P
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SIRIEN: hele kdyz budu patrat po tom, proc vybouchla sopka, tak to neni o tom, ze nejak vitam vybuchovani sopek nebo se na nem podilim.. ja proste jen nabizim mozny vysvetleni, proc dotycny/a dostal/a dvojku, nijak to neobhajuju.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    HAR4NT: No to je prave vono, ono nebohý školáče imo tim znázorněnym postupem dokázalo, že tomu rozumí :)
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    taky te to pripravuje na ouredni formulare zejo, zejmena psychicky:))
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KAKIHARA: imho se proste znamkuje i ta forma, aby bylo jasny, ze tomu fakt rozumi, myslimze na nyxu naky ucitelky nebo ucitele jsou, treba "nas rozsoudej!":))
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    HAR4NT: Za a) mám, žel, stejný traumata. Dítko to má dobře a nárok na dvojku nemá. also, tiskace tam píše akoralt úča z kompu.
    A tiskace píše ta úča, z rukopisu čuju naučený, generický cviky..
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    MAWERICK: Asi tak, taky přemejšlím, koho z té doby tam dát, aby byl známej a dalo by se jakžtakž věřit tomu, že by manželku při prvním pokusu mu do něčeho kecat v lepším případě neusměrnil slovně a v tom horším ručně...
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    Nejaky rozdil mezi 1 a 2 byt musi, jinak by sacilo hodnoceni "prosel" a "debil", ze?
    Ale jak uz tu bylo naznaceno, nekdo ma doktorat z fyziky a nekdo skolu zivota. Tedy tech stupnu hodnoceni musi byt nutne vice.

    Ja tam vidim body hodnoceni: predpoklady 2 body, zapis dukazu 2 body, zapis zaveru 2 bodu.
    Detailneji:
    - predpoklady mame dva, kdyz formuluje oba, ma 2 body
    - kdyz dokaze zapsat 23 a 7 na jeden radek, nebo pod sebe ma bod, kdyz mezi ne napise plus, nebo svisly zapis podtrhne ma i druhy bod
    - kdyz napise dolu 30 ma 2 body, kdyz napise 30 kdekoli jinde ma 1 bod
    Hodnoceni:
    6 bodu - 1
    5 bodu - 2
    > 3 body - 3
    > 1 bod - 4
    = 0 bodu = 5.

    Zak dostal za 2, tak se z toho neposerme ..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam